gorpium Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 UV-filter er totalt ubrukelig på alle nivå. Nja,hvis du fotograferer over 3600 meter er det en fordel og bruke ekstra UV-beskyttelse også på digitale kameraer Eller ved havet. Det er vel ikke gunstig med saltvann på glasset. Ellers: B-DAY! Hipp hurra! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Merke at eg har meir og meir lyst på m8... Endret 30. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Merke at eg har meir og meir lyst på m8... M8 har aldri fristet. Men M9 derimot ... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Satser på at M9 ligger på M8-priser om et par år, trenger bare at M10 lanseres asap. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Bruker jo ikkje høg iso såå ofte, og m8 har fin størrelse... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 meh. Halv skatt i desember, så da blir det vel en S2 og et sett objektiver med sentrallukker. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 meh. Halv skatt i desember, så da blir det vel en S2 og et sett objektiver med sentrallukker. :!: Hadde halv skatt i november så det ble ny girkasse på bilen 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke iPad, da? Jeg har allered nok brødfjeler. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke iPad, da? Jeg har allered nok brødfjeler. Ikke behov for nytt vaskebrett heller? Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hehe joda, men jeg tror jeg vet hva du kjøpte det for^^ Glass som 35L holder seg meget godt/stiger i verdi over tid, så det. Forøvrig en desto bedre grunn for å kjøpe et. Du får basically låne et flott objektiv gratis over lengre tid, og kan selge det uten tap eller med litt fortjeneste. En investering! Dessuten har jeg den eneste 35L til salgs på foto.no/finn.no for øyeblikket. Men du må gjerne komme med et godt bud, så skal jeg tenke på saken. Det er sant det, helt til det kommer en ny versjon med to I'er på Oh, du frister.. Men jeg har brukt alle pengene på ny bil, og er blakk som en død kirkerotte, frem til midten av desember.. 35L og 85mm 1.8 er nok det som står øverst på ønskelista akkurat nå. Forøvrig får du vel ingen problemer med å få solgt den til den prisen du har lagt den ut for, det var ingen upris, spesielt ikke pakkeprisen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Foto-oppdrag idag, gikk bra som forventa Brukte canon 5d mk2 og 24-70 2.8 L, digg kombinasjon! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 meh. Halv skatt i desember, så da blir det vel en S2 og et sett objektiver med sentrallukker. :!: Hadde halv skatt i november så det ble ny girkasse på bilen Auda. Men det er vel fortsatt igjen penger til et S2 og et sett objektiver, om enn uten sentrallukker?? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Endelig fått nappa tak i en Canon 85mm f/1.8. Måtte jo hjelpe lovold å bli kvitt utstyret sitt Grattis;) har den selv og fy f digg objektiv;) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis halv skatt en enkel måned bare gir nok ekstra til et S2-hus uten objektiver, så har man fremdeles ikke noe å klage over.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvis halv skatt en enkel måned bare gir nok ekstra til et S2-hus uten objektiver, så har man fremdeles ikke noe å klage over.. Å, som han sa, gode gamle Good Old Gammalnok: Dei vil alltid klaga og kyta... :!: Apropos det: nå har forumet funka bra siden oppgraderingen, men sliter vist igjen nå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ikke iPad, da? Jeg har allered nok brødfjeler. Helt ubrukelig er ikke iPad'en,hvis man finner den rette apps'en da Apropos det: nå har forumet funka bra siden oppgraderingen, men sliter vist igjen nå. Fin mulighet til og sette på potetene da Endret 30. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Hvilken hurtigtast er det for å få opp overeksponerte flater i Camera Raw i PS? edit: I founds it! Endret 30. november 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 NRK1 nå, program om naturfotografer. Lenke til kommentar
per-erik Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) nrk1 edit : skrivefeil, og dyktig sein..Den sigmaen var seriøs btw Endret 30. november 2010 av per-erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå