Anew Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Etter å ha kommet tilbake fra ferie i Frankrike (ikke USA som Tom trodde, eller Italia som Hr. Olsen av en eller annen grunn trodde ) reiste jeg i dag morges til Svalbard, og har nettopp returnert fra en fotoorgie i fjellsiden over Longyearbyen. 120 Days på øret, D300 i hånden, ekstrem natur og flere motiver enn det var plass til på minnekortet - livet blir ikke så veldig mye bedre enn det. (note to self: når D200 blir igjen på hotellet for å spare vekt på fotturen, så ta med det fordømte minnekortet!) Edit: i løpetav ferien har jeg også tilsynelatende fått meg en ny jobb med 25% høyere lønn (har ikke fortalt det til sjefen, som er på Svalbard med meg... ), så nå slipper jeg å selge D200 for å finansiere D300. Digg. Endret 25. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 120 Days på øret, D300 i hånden, ekstrem natur og flere motiver enn det var plass til på minnekortet - livet blir ikke så veldig mye bedre enn det.Som du vel allerede har forstått - livet blir enda bedre om du faktisk har mer plass på minnekortet ;-) Edit: i løpetav ferien har jeg også tilsynelatende fått meg en ny jobb med 25% høyere lønn (har ikke fortalt det til sjefen, som er på Svalbard med meg... ), så nå slipper jeg å selge D200 for å finansiere D300. Digg.Hehe, best å vente litt, ellers avbestiller han returbilletten din ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 My bad - for meg er Disneyland = USA. Selv om jeg vet at det er noe slikt i Frankrike også. God tur til Svalbard. Tom Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Herregud som jeg misunner deg Anew, har aldri vært på Svalbard, men det er et reisemål som ligger høyt opp på min liste. (sånn ellers må jeg jo si at jeg ble mildt sagt forbauset da jeg så mitt bilde på forsiden av akam.no da jeg logga meg på nå... *stolt*) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Guess who's back. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ja, den som visste det. Endret 25. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Herregud som jeg misunner deg Anew, har aldri vært på Svalbard, men det er et reisemål som ligger høyt opp på min liste.Ligger på min liste også, og ser ikke bort fra at min kone og jeg tar turen før vi flytter fra Tromsø... Guess who's back. Tom Ja, det er fint å ha Mr. Olsen tilbake :-) Får håpe han holder seg i skinnet - og ikke presterer å bli bannet en gang til... For den antar jeg _blir_ permanent... Og gjett hvem som poster fluebilder for harde livet ;-) Ingen tvil om hva han har gjort mens han ventet... Endret 25. juni 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nå ble jeg rett og slett glad. Velkommen tilbake Marius! Edit: og så langt er Svalbard så fantastisk at jeg til og med er misunnelig på meg selv. Dog er det nok leeenge til jeg kan reise hit på ferie - ikke noe sted for småbarnsfamilier. Endret 25. juni 2008 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Da har jeg fylt ut skjema til cashback, klippet ut strek-koden og tatt kopi av faktura/kjøpsbevis. Dere som allerede har gjort det; la dere bare strek-kode og kjøpsbevis og sendte det avgårde. Eller la dere ved noe mer? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Og gjett hvem som poster fluebilder for harde livet ;-) Ingen tvil om hva han har gjort mens han ventet... Tok en rask titt på noen av de - det er et par som fortjener mer enn det. Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Tok en rask titt på noen av de - det er et par som fortjener mer enn det.Absolutt... Har lagt igjen kommentar på noen av dem, men jeg har ikke tid til å legge inn på flere nå. Generelt er det uansett meget høyt nivå på disse bildene! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Generelt er det uansett meget høyt nivå på disse bildene! Utvilsomt. Her ser vi hva en utestengelse av et forum kan føre til ;-) Er jo det rene bildemaraton han legger ut nå Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Mye pent postermateriale. Poster, som i stor utskrift på tynt, halvblankt papir. Jeg liker bildene veldig godt, for å i det rett ut. Har kommentert to bilder, og det får holde for å vise hva jeg syns. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Noen for fortelle den unge mannen at det er en del bilder som ikke vises - og det avhenger av hvem som browser der. Kanskje ta 5 minutter og si hei til gamle kjente. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Og denne er sikkert snart utdatert uansett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Tror det ble 21 stk. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Minner dere om at det er ny utfordring i foto-dugnaden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=973459&hl= Det burde være noe for alle der. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Dere som allerede har gjort det; la dere bare strek-kode og kjøpsbevis og sendte det avgårde. Eller la dere ved noe mer? Må legge til utskrift av registreringen du gjorde på nettet. Ellers er det ikke stort mer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Dere som allerede har gjort det; la dere bare strek-kode og kjøpsbevis og sendte det avgårde. Eller la dere ved noe mer? Må legge til utskrift av registreringen du gjorde på nettet. Ellers er det ikke stort mer. OK. Da gjenstår det bare å gå på posten og kjøpe konvolutt og frimerke. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Så man må kjøpe skriver også? Det blir dyre 1200(?) kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå