Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Aner ikke, tbh. Vet bare at jeg vil ha noe mer kompakt. Pentax og noen mer eller mindre kompakte, solide objektiver i glass og metall frister. Men må tenke på saken :)

Hva gjør du med lyskilde da? Naturlig? Quadra? Speedlites?

Har lyst å bare skyte naturlig + evt. reflektor fremover. Være litt purist. Har alltids en SB-26 og en hvit/sølv-paraply liggende om jeg skulle trenge det. På sikt er Quadra interessant, men foreløpig har jeg ikke planer om å anskaffe meg den med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et annet eksempel er en faktura som inneholder en ekstern harddisk og et trådløst tastatur til 1 043 669 kr inkl. mva. Dermed fikk hun utbetalt 208 733 kroner.

Hvis dette ble bokført som kjøpt offisielt Apple-tilbehør skjønner jeg godt at ingen reagerte på prisene..

 

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

 

Dagens!

 

Man kjøper ikke Leica for å spare.

 

Man kjøper Leica for å kaste perler etter ... :tease:

 

Jeg pleide og hølje nedpå et par liter appelsin juice nå jeg føler en forkjølelse er på vei,om det hjelper vet jeg ikke men ble bare litt uggen et døgns tid før alt er tilbake til det normale.

 

Placebo er en fin venn...

Endret av Epp
Lenke til kommentar

Fikk pakke idag :new_woot:

 

Hva syns dere om kjøpet?

 

For 4500kr. inkl. porto fikk jeg følgende:

 

-Olympus E-P2 kit med 14-42mm + søker VF2 (kjøpsdato/sted er 30.08.10/Fotovideo)

-Olympus CS-10B "body jacket" sort

-Olympus batteri + uoriginalt

-Olympus PEN "wrap" bag

-Olympus FL-14 Flash

-Olympus RM-UC1 Remote Cable

-GGS LCD beskyttelse

-Custom Analog skin (3M)?

Lenke til kommentar

Hva syns dere om kjøpet?

 

Er vel ganske lite overrasket over at du har vært ute og handlet igjen ;)

 

Sånn GGS-glass hadde jeg på EOSen min også. Det knuste da kameraet gikk i bakken. LCDen (og kameraet forøvrig) tok ikke skade, uten at jeg vet om GGSen gjorde noen forskjell. Det ble en ripe i skjermen da jeg skulle vaske bort limrestene etter GGS-glasset...

Lenke til kommentar

Er vel ganske lite overrasket over at du har vært ute og handlet igjen ;)

 

Sånn GGS-glass hadde jeg på EOSen min også. Det knuste da kameraet gikk i bakken. LCDen (og kameraet forøvrig) tok ikke skade, uten at jeg vet om GGSen gjorde noen forskjell. Det ble en ripe i skjermen da jeg skulle vaske bort limrestene etter GGS-glasset...

Må handle litt. Morsomt med noe nytt :)

 

Har GGS beskyttelse på nesten alle kameraene mine. Har ikke hatt noe problemer med å fjerne den og limet etterpå.

 

 

Pen pris det der. :thumbup:

Fant ut det etterhvert. Nypris ligger på over 10K. Jeg trudde det lå på rundt 9K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...