Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Angående pris på Canon 40D; markedet bestemmer! For noen er den ikke verdt mer enn 1000kr. for andre er den verdt 3, 4 og kanskje 10K. Ukens brukerportrett på foto.no bruker en 40D, den er sikkert verdt en del for han. Verdt å ta en titt.

Sitat fra brukerportrettet:

- Jeg bruker for tiden Canon EOS 40D med 300/4, 70-200/4 og 17-40/4, samt en mellomring, konverter og blits. Jeg ser på utstyret utelukkende som et redskap for å skaffe de bildene jeg ønsker. Derfor spanderer jeg heller penger på en spennende fotoreise enn noe nytt utstyr til fotosekken.

:no: Han har ikke skjønt det :nei: Det er utstyret som er viktigst, ikke de der dumme bildene!

 

 

 

Driver å skanner de gamle lysbilden til bestefar. Det er både morsomt og kjedelig. Kjedelig å skanne, morsomt å se gamle bilder :)

 

Her er noen båter som Nautica kan se på :p

 

 

Endret av Haandværkaren:-/
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet verken hvor eller når det er tatt. Bestefar var fra Alta/Hammerfest og bestemor var fra Lofoten, kan være en av de plassene. Trur ikke de ferierte så mye på østlandet. Usikker på om bildene er tatt før eller etter de fikk ungene, de første kom 1954/55.

 

Dette må ha blitt tatt før den tid. Bestefar/farfar på besøk hos svigersan i Lofoten. Fra venstre(etter det jeg vet/trur): bestemor, bestefar, oldefar, oldemor... og en kul Opel :)

 

Lenke til kommentar

Vet verken hvor eller når det er tatt. Bestefar var fra Alta/Hammerfest og bestemor var fra Lofoten, kan være en av de plassene. Trur ikke de ferierte så mye på østlandet. Usikker på om bildene er tatt før eller etter de fikk ungene, de første kom 1954/55.

 

Dette må ha blitt tatt før den tid. Bestefar/farfar på besøk hos svigersan i Lofoten. Fra venstre(etter det jeg vet/trur): bestemor, bestefar, oldefar, oldemor... og en kul Opel :)

 

Trur det ser ut som en A Kadett. Hvilket ville tidsfeste dette til tidligste 60 tallet. ;~)

http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Kadett_A

Lenke til kommentar

Vet verken hvor eller når det er tatt. Bestefar var fra Alta/Hammerfest og bestemor var fra Lofoten, kan være en av de plassene. Trur ikke de ferierte så mye på østlandet. Usikker på om bildene er tatt før eller etter de fikk ungene, de første kom 1954/55.

 

 

Tror ikke bildet er tatt i nordnorge,var dårlig med fjell på det bilde :)

 

Ser at det er et kullmottak og en terminalbygning på bildet.

 

Er du litt nysgjerrig kan du legge bildet og spørsmål inn på sidene til Norsk Skipsfarts Forum,om ikke annet så elsker gutta der og finne ut historiene til avbildete fartøyer.

Lenke til kommentar

Jo, men allikevel:

Et annet eksempel er en faktura som inneholder en ekstern harddisk og et trådløst tastatur til 1 043 669 kr inkl. mva. Dermed fikk hun utbetalt 208 733 kroner.

Hvis dette ble bokført som kjøpt offisielt Apple-tilbehør skjønner jeg godt at ingen reagerte på prisene..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...