Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Ble i dag kontaktet av lokalavisen :D www.varingen.no

De hadde sett bildene jeg hadde lagt ut å var imponert. Det ser ut til at en repotasje om meg og hobbien som fotograf skal lages. Og at jeg skal få frilans oppdrag for avisen. :D

HELT KONGE!!! Ønskene i fremtiden var å frilanse litt, spesielt innen sport. Dette er langt på vei, i alle fall når avisen kontakter meg å har store planer allerede :D

W00t! Gratulerer!! :D

Endret av Trondster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, da er jeg ikke kvalifisert. :hmm:

Det spiller da vel ingen rolle - om du vil utfordre deg selv med å produsere ett bilde hver dag i en uke, med ett og samme fastobjektiv på for eksempel 45mm, så er det vel ingenting i veien for det, selv om Tom ikke vil slippe deg inn på festen sin?

Jo'a. Men jeg liker regler i utfordringer satt av andre, er en måte å sparke meg i gang på, samt at det å delta er en måte å støtte gode inititativ på. Og så vil jeg ikke være party killer for Uke 50-festen heller. ;)

Lenke til kommentar

OK, da er jeg ikke kvalifisert. :hmm:

Det spiller da vel ingen rolle - om du vil utfordre deg selv med å produsere ett bilde hver dag i en uke, med ett og samme fastobjektiv på for eksempel 45mm, så er det vel ingenting i veien for det, selv om Tom ikke vil slippe deg inn på festen sin?

Jo'a. Men jeg liker regler i utfordringer satt av andre, er en måte å sparke meg i gang på, samt at det å delta er en måte å støtte gode inititativ på. Og så vil jeg ikke være party killer for Uke 50-festen heller. ;)

Som fersk når det gjelder uke 50, er det snakk om en uke hvor folk løper rundt med kamera og tar bilder med fast brennvidde 50mm?

Lenke til kommentar

Det har vel hendt at det har blitt opprettet en wannabe tråd for de som ikke har en fast 50'is,så hvis man har et zoom objektiv som kan settes på 50mm.

Over til noe helt annet.

Fikk en mail i sta av ei jente som liker meg,lurer på hvordan hun vet at jeg er ugift :)

Hello !

I am single woman. I am 28 years, Never married, not a kids.

I liked your profile. And I apply my pic with this letter.

I search only for serious relations with the good man.I don't want games!

I wish to find the man that in the future to create a beautiful family.

If you interested, write me on my email: [email protected]

I hope, that you answer me.

I will look forward your replay...

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...