Trondster Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ble i dag kontaktet av lokalavisen www.varingen.no De hadde sett bildene jeg hadde lagt ut å var imponert. Det ser ut til at en repotasje om meg og hobbien som fotograf skal lages. Og at jeg skal få frilans oppdrag for avisen. HELT KONGE!!! Ønskene i fremtiden var å frilanse litt, spesielt innen sport. Dette er langt på vei, i alle fall når avisen kontakter meg å har store planer allerede W00t! Gratulerer!! Endret 22. november 2010 av Trondster 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 OK, da er jeg ikke kvalifisert. Det spiller da vel ingen rolle - om du vil utfordre deg selv med å produsere ett bilde hver dag i en uke, med ett og samme fastobjektiv på for eksempel 45mm, så er det vel ingenting i veien for det, selv om Tom ikke vil slippe deg inn på festen sin? Jo'a. Men jeg liker regler i utfordringer satt av andre, er en måte å sparke meg i gang på, samt at det å delta er en måte å støtte gode inititativ på. Og så vil jeg ikke være party killer for Uke 50-festen heller. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Joho! Det blir vernissage 2. og utstilling 3 - 5 desember etter Oslo Fotomaraton i sommer. Blir kult å se alle bildene Det er på tide Er opptatt den 2., så jeg får satse på den 3. tenker jeg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 OK, da er jeg ikke kvalifisert. Det spiller da vel ingen rolle - om du vil utfordre deg selv med å produsere ett bilde hver dag i en uke, med ett og samme fastobjektiv på for eksempel 45mm, så er det vel ingenting i veien for det, selv om Tom ikke vil slippe deg inn på festen sin? Jo'a. Men jeg liker regler i utfordringer satt av andre, er en måte å sparke meg i gang på, samt at det å delta er en måte å støtte gode inititativ på. Og så vil jeg ikke være party killer for Uke 50-festen heller. Som fersk når det gjelder uke 50, er det snakk om en uke hvor folk løper rundt med kamera og tar bilder med fast brennvidde 50mm? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Som fersk når det gjelder uke 50, er det snakk om en uke hvor folk løper rundt med kamera og tar bilder med fast brennvidde 50mm? Det stemmer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Det har vel hendt at det har blitt opprettet en wannabe tråd for de som ikke har en fast 50'is,så hvis man har et zoom objektiv som kan settes på 50mm. Over til noe helt annet. Fikk en mail i sta av ei jente som liker meg,lurer på hvordan hun vet at jeg er ugift Hello !I am single woman. I am 28 years, Never married, not a kids. I liked your profile. And I apply my pic with this letter. I search only for serious relations with the good man.I don't want games! I wish to find the man that in the future to create a beautiful family. If you interested, write me on my email: [email protected] I hope, that you answer me. I will look forward your replay... Endret 22. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 nautica, det må du da vitterlig slå til på. Not even a kids Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fikk en mail i sta av ei jente som liker meg,lurer på hvordan hun vet at jeg er ugift Det er ikke du som er ugift, det er henne... Francis Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Joho! Det blir vernissage 2. og utstilling 3 - 5 desember etter Oslo Fotomaraton i sommer. Blir kult å se alle bildene Det er på tide Er opptatt den 2., så jeg får satse på den 3. tenker jeg. "Akam-treff Oslo for desember"-material? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 "Akam-treff Oslo for desember"-material? Det er det vel. Men da passer kanskje søndag den 5. best? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 fått enda ett fotooppdrag til tirsdag de lurte på timespris, hva skal jeg ta montro? 2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://www.nj.no/Frilanssatsene.b7C_xdnYZY.ips +/- alt etter kven det er. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Frilanssatsene er litt i overkant optimistiske da. Burde nok legge deg en del under, for å ikke prise deg ut av jobben. Men ikke for lavt heller da. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 "Akam-treff Oslo for desember"-material? Det er det vel. Men da passer kanskje søndag den 5. best? Glimrende forslag Det kan vel passe og møtes et sted, rusle litt og ta bilder før vi ender opp på galleriet i god tid før det stenger? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Fikk en mail med tittelen "Nikondager hos..", rakk ikke lese hele overskriften før jeg trykket "Marker Flagg søppelpost". Endret 23. november 2010 av pybalto 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det kan vel passe og møtes et sted, rusle litt og ta bilder før vi ender opp på galleriet i god tid før det stenger? Det høres ut som en plan. Jeg skal få postet noe i den egentlige trefftråden senere i kveld. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Er det trygt å bestille fra Scandinavian Photo? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jepp. Helt enig med sn0dig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen her som kan si fra til de som drifter prisguide om et problem? Når man går inn på siden til SB-900 blir man fort lurt siden man også får opp ringblitsadapter under samme produktkoden. https://prisguiden.no/produkt/98050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå