Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

iStereo: Hvis du ikke oppgraderte før D7000 kom, så var ikke D90 utgått. Også morsomt da at du gikk til en enda eldre modell! :D

 

Ellers er M9 nok prakteksempelet på en modell som kommer til å dette ganske så mye i pris når etterfølgeren kommer..

 

 

Men - nok pjatt. Har litt lyst til å gå fra det gamle gode 141RC Manfrotto-hodet mitt (forøvrig kjøpt brukt, som mesteparten av utstyret mitt) og over til kulehode. Er kulehode så mye bedre å bruke som de sier? Og - er RRS-hodene verdt det?

 

Hva med http://acratech.net/?

Selv har jeg GP-S og den er jeg fornøyd med.

 

Andre arca-swiss produsenter blant de store er Markins.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Papir eller filt? Når man skal ha en sømløs overgang når man setter opp et hjemmestudio? :)

Papir.

 

Takk for svaret! :)

 

Er det noen fordeler med å opprette en Flicr konto? Kontra å sette opp en egen blogg? Man får vel bedre kontroll over egen blogg mot en Flicr konto? Eller hur..? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen bøker om fotografering som det er mulig å finne på norske bibliotek?

Tja, spørs hva du er ute etter – biblioteket i Bergen har et tildels meget godt utvalg, samme gjelder Deichmanske. Først og fremst gjelder dette kunstfotobøker, rene instruksjonsbøker finnes selvsagt også, men det er grenser for hvor mange av disse man trenger. Bibsys har oversikt over alt som er å oppdrive, og du kan bestille bøker til ditt lokale bibliotek for en moderat sum.

Lenke til kommentar

Fuck. Det ser ut som om 10.000-kronerskaninen Ole har blitt revemat. Lørdag morgen var innhegningen hans tom, og det var noen små spor etter kamp. Reven er tydeligvis en sluere og smidigere jævel enn jeg kunne forestille meg. :(

 

Synd,er det noen spor om hvordan reven har klart å komme seg inn til Ole kanin ?

Lenke til kommentar

Søke rovdyrerstatning da? Eller det gjelder kanskje bare for bønder og fjellfinner?

God idé, men siden jeg er en sånn ekkel, espressodrikkende akademikerjævel, som til alt overmål bor i syndens pøl, så tror jeg ikke jeg står på listen over verdige trengende. :roll:

 

Det ser ut som om reven klarte å komme inn i en glippe mellom to høyder av hønsenetting. Valgte i det lengste å tro at reven umulig kunne klare å hoppe ut igjen av det smale hullet, med 2kg kanin i kjeften, men nå begynner realiteten å synke inn. Trist som faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...