Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi, kjøper gjerne både 1D og 135L jeg, om dere venter til kontoen får bygd seg opp litt. :p

 

Snakker vi før eller etter jul? :p

Forøvrig har jeg solgt alt unntatt 1D...

 

Edit: Holder på å skylle min andre fremkalte film. Delta 3200 som har ligget siden idontknowwhen, blir spennende

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

I dag har jeg fremkalt min første film. Yay. Det var ett helvete, fordi spolen jeg tok med meg inn i mørkerommet selvfølgelig var gammel og usamarbeidsvillig. Tror jeg tar med mine egne spoler etter juleferien.

Sitter ATM og scanner med epson scan.. gidder ikke gå på rommet og hente pcen min sånn at jeg kan bruke vuescan

Nice. Grats. Lyst til å prøve meg på det selv etterhvert.

Lenke til kommentar

I dag har jeg fremkalt min første film. Yay. Det var ett helvete, fordi spolen jeg tok med meg inn i mørkerommet selvfølgelig var gammel og usamarbeidsvillig. Tror jeg tar med mine egne spoler etter juleferien.

Sitter ATM og scanner med epson scan.. gidder ikke gå på rommet og hente pcen min sånn at jeg kan bruke vuescan

Nice. Grats. Lyst til å prøve meg på det selv etterhvert.

 

Det gikk sånn ca 1000 ganger bedre andre gangen, fordi jeg hadde en fungerende spole. Tiden det tok å spole filmen over gikk ned fra ca 15-20 min til 1 min. Og antall banneord gikk ned med 100%

Lenke til kommentar

Jeg fikk telefon om en ledig leilighet i dag. Hadde helt glemt at jeg viste interrese for den. Var sånn bill.merk.-sak. Og når jeg aldri hørte noe så antok jeg at vi var blitt veiet og funnet for lette. Den ligger midt i det perfekte området vi ville bo. Skal på visning på mandag. Blei så forfjamsa at jeg glemte å spørre om prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...