Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Hvilke innstillinger bruker du på blitsene dine, feks til et helportrett eller halvportrett? Lar du dem stå på i-TTL modus eller bruker du manuelle instillinger? "Fullpupp" eller noe mitdt i mellom? :)

Lenke til kommentar

Hvilke innstillinger bruker du på blitsene dine, feks til et helportrett eller halvportrett? Lar du dem stå på i-TTL modus eller bruker du manuelle instillinger? "Fullpupp" eller noe mitdt i mellom? :)

 

Bruk ttl og sett gjerne blitsene på -1,sett kameraet i manuell modus og iso 100/200,blender 5.6 eller noe sånt og lukker slappere en 1/120 sec.

Lenke til kommentar

Fikk tafset mye på 24-70 i dag. Mer mata objektiv å ha i hånden finnes ikke. Fytti rakkern den OSTE kvalitet! Solblenderen gav meg stå! No joke, real talk, no homo. Jeg var på vei til å avbestille iPadden og slenge meg på 24-70 bølgen men når jeg kom hjem så var det mer hendig med en iPad. Venter uansett på en 24-70 med IS (ryktene florerer men rykter vil for alltid bli nettopp det -- rykter). Litt mer hendig mtp bryllup og slikt.

Lenke til kommentar

Fikk tafset mye på 24-70 i dag. Mer mata objektiv å ha i hånden finnes ikke. Fytti rakkern den OSTE kvalitet! Solblenderen gav meg stå! No joke, real talk, no homo. Jeg var på vei til å avbestille iPadden og slenge meg på 24-70 bølgen men når jeg kom hjem så var det mer hendig med en iPad. Venter uansett på en 24-70 med IS (ryktene florerer men rykter vil for alltid bli nettopp det -- rykter). Litt mer hendig mtp bryllup og slikt.

 

sjønner deg veldig godt:-) kun ryktene om is som hindrer meg i å kjøpe 24-70 også. fantastisk fargegjengivelse i det glasset.

Lenke til kommentar

Kan noen komme inn og snakke drit om iPad så jeg kan sende den tilbake når den kommer? :)

 

Guidelines:

Nei, ingen andre tabletter er interessante. iPad sine 9.5" er allerede i minste laget i min mening.

Nei, ingen andre tabletter har bedre skjerm - iPad har lav nok PPI @ 132 (om ikke jeg husker feil).

Nei, ingen nettbok kan måle seg.

Nei, ingen iPhone 4. Solgte min nettopp.

 

Nei men fra vannpistol til rifle, nå ser det ut til at macworld siterer 24 nov som norsk lanseringsdato. Er den billigere i Norge og ikke noe annet nytt enn 4.2 så sender jeg tilbake til IT24. Takk gudskjelov for 14 dagers returrett.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Kan noen komme inn og snakke drit om iPad så jeg kan sende den tilbake når den kommer? :)

Hadde jeg ikke vært allergisk mot epler, så hadde jeg nok ikke skaffet meg iPad allikevel. Fordi den er:

  • for dyr
  • for tung
  • for tykk
  • alt for lite minne - minimum 128GB, helst det dobbelte.

 

Det som iPad gjør riktig, er at skjermen er i 4:3 formatet - 16:10/16:9/3:2 blir for smalt på høykant.

 

Selve bildekvaliteten på iPad skjermen er vel grei nok - men er egentlig 132dpi nok?

Lenke til kommentar

Kan noen komme inn og snakke drit om iPad så jeg kan sende den tilbake når den kommer? :)

Hadde jeg ikke vært allergisk mot epler, så hadde jeg nok ikke skaffet meg iPad allikevel. Fordi den er:

 

Ikke måte på til hvor mange allergier du har da, tomsi. ;~)

 

Men argumentet mot apple produkter, ihvertfall hvor jeg bor i Tyskland. Gud og hver andre drittunge, arbeitsløse, og krampeaktig-forsøkende-cool-wannebe har en iphone. Nærmer seg stigmaet BMW 3 serie har i visse områder i oslo, som bilmerke for våre nye landsmenn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke måte på til hvor mange allergier du har da, tomsi. ;~)

Er da bare allergisk mot epler og Nikon da ;)

 

Men argumentet mot apple produkter, ihvertfall hvor jeg bor i Tyskland. Gud og hver andre drittunge, arbeitsløse, og krampeaktig-forsøkende-cool-wannebe har en iphone. Nærmer seg stigmaet BMW 3 serie har i visse områder i oslo, som bilmerke for våre nye landsmenn.

Her på berget er det vel mest "blåruss" som må ha iPhone ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...