Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gikk galt da?

Etter å ha sett på mange low key rundt om på nettet så blir man litt bortskjemt sånn teknisk og lysmessig sett. Jeg følte ikke at jeg fikk den store kontrasten mellom det lyse og det mørke, lyset ble for jevnt liksom. Jeg ville helst fått det slik at det bare var f.eks en side av fjeset som lyste opp når resten var helt bekmørkt, eller lignende. Kan poste bilder etterpå. Skal ned og prøve igjen med en kompis.

Lenke til kommentar

Kort lukkertid, kort avstand mellom lyskilde og det som skal opplyses, stor avstand mellom lyskilde og det som ikke skal opplyses, hvis nødvendig bruk gobo's som blokkerer lyset fra det som ikke skal opplyses er noen stikkord du kan jobbe med.

 

Og les deg opp på Strobist om du ikke allerede har gjort det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Trenger noe hjelp her.. :)

 

Nikkor 14 - 24mm f/2,8

Nikkor 16 - 35mm f/4

Nikkor 24mm 1,4G

 

Det er jo litt forskjell i prisen, men hva skal jeg gå for? :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Jeg har selv nettopp bestilt en 32gb wifi ipad (kan dele 3G fra N900en min). Solgte nettopp iPhone 4en min fordi den ikke var produktiv nok for meg i forhold til N900. iPaden blir for filmer på lange bussturer og for bilder når jeg er i felten. Ganske kjekt, må jeg si! :)

 

Gleder meg til It24.no får ræven i gir og sender - stått "Behandler" siden i går. Må ha før lørdag! :o

Lenke til kommentar

Kunne selv tenke meg en iPad med Camera Connection Kit - enkelt å ha med iPad ut i felten, overføre og sjekke bilder på stor skjerm.

 

Surfe, lese bøker - bruke ute av huset eller i sofaen.

 

Men - "fanger" den deg ikke - bare selg. ;)

Tja, camera connection kit var forsåvidt ikke dumt. Det gjør at den får samme funskjonalitet som en vanlig laptop... Kan sette opp wifi hotspot på htc telefonen, så det blir vel kanskje til at jeg beholder den for å bruke på toget når jeg flytter ut i skogen neste måned.

 

Hyggelig julegave fra jobben da :)

 

Edit: Angry birds må sjekkes ut.

Endret av Johnny™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...