olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Og nei, det er ikke alltid så pent å bruke for lang brennvidde til portretter - her kunne fotografen godt gått nærmere for penere proporsjoner. Hvor populært det ville vært med en fotograf midt på catwalken vet jeg ikke, men jeg syntes dette var et fint eksempel på at "så lang brennvidde som mulig" ikke alltid er så pent.. Prøver du å si at jeg ikke skal kjøpe 800/5,6 til portretter? Endret 15. november 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er det ene øret større enn det andre? Svære ører iallefall. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Og nei, det er ikke alltid så pent å bruke for lang brennvidde til portretter - her kunne fotografen godt gått nærmere for penere proporsjoner. Hvor populært det ville vært med en fotograf midt på catwalken vet jeg ikke, men jeg syntes dette var et fint eksempel på at "så lang brennvidde som mulig" ikke alltid er så pent.. Prøver du å si at jeg ikke skal kjøpe 800/5,6 til portretter? Alle vet jo at man må ha speiltele for å ta gode portretter uansett. Men man kan til nøds klare seg med 1200-1700 for nikon eller canon 1200. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er sant. Deilig smultringbokeh er viktig i alle gode portretter. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Alle vet jo at man må ha speiltele for å ta gode portretter uansett. Men man kan til nøds klare seg med 1200-1700 for nikon eller canon 1200. Til nød - med teleconverter. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 @nautica: Her er det er par som kunne trenge hjelp Interesante motiver. Men, jeg drister meg til å trekke litt foto inn i tråden. Jeg tror dette er noe av det beste jeg har sett fra deg Tom, rent fotografisk. Nydelig komp, nydelig lys osv. Virkelig snasent. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Canon uke hos Ur og Foto (Bergen). Sjekket prisene hos JP og ser egentlig ut til at det eneste du sparer penger på er 500kr på 60d. Kan ikke være lett å konkurrere mot JPs priser. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Synes denne var snasen jeg. Endret 15. november 2010 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Interesante motiver. Men, jeg drister meg til å trekke litt foto inn i tråden. Jeg tror dette er noe av det beste jeg har sett fra deg Tom, rent fotografisk. Nydelig komp, nydelig lys osv. Virkelig snasent. Takk. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Synes denne var snasen jeg. Lag heller som link. Søt tilt-shift! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Synes denne var snasen jeg. Lag heller som link. Søt tilt-shift! Yay.. dette var tøffe greier.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg vil herved gratulere med selv med Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, samt nesten en måned med billige rismiddager og knekkebrød. Fasan så digg å endelig ha fått det unnagjort. Blir spennende å leke seg med litt ordentlig makro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg vil herved gratulere med selv med Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, samt nesten en måned med billige rismiddager og knekkebrød. Gratulerer i fra denne kanten også!! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer! La selv nettopp inn bud på 35L - heldigvis er kost en del av skolepengene jeg betaler for å gå FHS... Kan dog hende jeg må belage meg på en del Pokal og lignende billigøl i helgene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan dog hende jeg må belage meg på en del Pokal og lignende billigøl i helgene. Da hadde jeg heller drukket vann! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mja. Godt poeng. Nå skal det sies at jeg uansett må drikke crappy øl i løpet av en kveld på byen i Moelv - den ene uteplassen som er her, selger stortsett bare Ringnes. De hadde en gang noen flasker Guiness, men de er borte nå. Oh, og så selger de Budweiser, men det tar jeg ikke i med ildtang engang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Da får det bli vann og 35L da Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jepp. Kan kose meg lenge på byen med det. Tipper jeg fyller opp sekken med billige godsaker fra Polen om to-tre uker though. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Synes denne var snasen jeg. Fikk litt byggmester bob assosiasjoner,periodevis der ja Endret 15. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tipper jeg fyller opp sekken med billige godsaker fra Polen om to-tre uker though. Det lages mye godt øl i Polen sies det - har smakt et par-tre forskjellige, og de har vært gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå