Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Og nei, det er ikke alltid så pent å bruke for lang brennvidde til portretter - her kunne fotografen godt gått nærmere for penere proporsjoner. Hvor populært det ville vært med en fotograf midt på catwalken vet jeg ikke, men jeg syntes dette var et fint eksempel på at "så lang brennvidde som mulig" ikke alltid er så pent..

Prøver du å si at jeg ikke skal kjøpe 800/5,6 til portretter? :(

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nei, det er ikke alltid så pent å bruke for lang brennvidde til portretter - her kunne fotografen godt gått nærmere for penere proporsjoner. Hvor populært det ville vært med en fotograf midt på catwalken vet jeg ikke, men jeg syntes dette var et fint eksempel på at "så lang brennvidde som mulig" ikke alltid er så pent..

Prøver du å si at jeg ikke skal kjøpe 800/5,6 til portretter? :(

Alle vet jo at man må ha speiltele for å ta gode portretter uansett.

Men man kan til nøds klare seg med 1200-1700 for nikon eller canon 1200.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg vil herved gratulere med selv med Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, samt nesten en måned med billige rismiddager og knekkebrød.

Gratulerer i fra denne kanten også!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Mja. Godt poeng. Nå skal det sies at jeg uansett må drikke crappy øl i løpet av en kveld på byen i Moelv - den ene uteplassen som er her, selger stortsett bare Ringnes. De hadde en gang noen flasker Guiness, men de er borte nå. Oh, og så selger de Budweiser, men det tar jeg ikke i med ildtang engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...