tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg ser at cashback-kampanjen varer til den trettiende. Betyr det at skjemat må sendes innen den trettiende, ankomme Canon innen den trettiende eller at varen må være kjøpt før den trettiende? Skal være det siste. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Edit: SLRgear.com har testet 14-35. Sitat; The Olympus 14-35mm ƒ/2 is a very sharp lens indeed. It is so sharp, in fact, that it is hard to decide on the optimum aperture / focal length combination for optimum sharpness. According to our test results, 18mm at ƒ/4 seems to yield about as perfect sharpness as can be obtained, but in reality, you'll be very hard-pressed to notice any differences for sharpness at any aperture below ƒ/11. Sitat slutt. Hva er strafferammen for væpnet ran? Har forresten finstudert litt på prøvebildene. De lyger ikke, det er så godt som umulig å se noen forskjell på f/2.0 og f/8.0. Du er vel litt fanboy du også? Man gjemmer seg litt bak det faktum at man bruker Olympus, men vil ikke si du er noe særlig mindre enn mange andre. Glad i å markedsføre Olympus, er du i hvertfall... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, det er jo ikkje til å kaste bak ein sofa at Zuiko ikkje akkurat er ræva. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Aldri sagt heller. Ingen tvil om at Zuiko-optikk er i toppklasse. Synes bare det er litt ironisk at han disser fanboysa veldig, og etterpå kommer med heftig promotering av Olympus. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe, han har jo forsåvidt grunn til det. Noko ikkje alltid (les: som regel aldri) resten av fanboysa har. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hva tenker du på? At CaNikon-fanboys ikke har en god objektivpark å tilbe? Men om du tenker kunnskapsmessig, har du nok rett. Veldig mange trangsynte der ute, ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jau. Argumenta pleier jo å gå i gata "Nikon er best fordi D3 er bedre enn 40D" eller "Canon er best fordi Nikon ikkje har ørtenhundreogfjørti millimeter F/1.6" ;D Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Aldri sagt heller. Ingen tvil om at Zuiko-optikk er i toppklasse. Synes bare det er litt ironisk at han disser fanboysa veldig, og etterpå kommer med heftig promotering av Olympus. Mulig at det er litt ironisk. Men jeg skjønner godt at han faller for fristelsen. Det er liksom opplest og vedtatt at L-optikk er krem, mens de færreste er klar over kvaliteten på Zuiko. Folkeopplysning kaller jeg det Ut fra samme logikk, så er jeg glad i å framheve fordeler ved Petnax. Jeg og simon_aldra forsøker å fylle et hav av uvitenhet Dette er selvfølgelig skrevet med et ironisk glimt i øyet, men santidig er jeg faktisk delvis alvorlig når jeg sier dette. Jeg var forresten innom ei fotosjappe på Hamar i dag. Skulle ha minne, og må med skam meddele at jeg endte opp med et Ducati-kort. Men grunnen til at jeg nevner dette er at de hadde Samsung GX-10 utstilt. De fortalte at det solgte som nyhakka møkk. Artig. Endret 24. juni 2008 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Helt klart. Denne gangen er skjemaet i seg selv greit å fylle ut. Det som tar tid er å finne den forbaskede kvitteringa fra butikken. Noen der oppe som liker meg - fant kvitteringer etter 20s leting edit: Simon er ikke en fanboy - bare lider av ekstrem avstandsforelskelse Tom Endret 24. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er så mye greier med instant rebate i USA Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Skulle så ønske at jeg hadde penger til å kjøpe hus og optikk fra alle de store produsentene. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er så mye greier med instant rebate i USA Helt klart. Var det ikke noe prat om å innføre dette i Norge også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Skulle så ønske at jeg hadde penger til å kjøpe hus og optikk fra alle de store produsentene. Enig - men den fotobaggen hadde blitt svær. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Absolutt, men om jeg hadde hatt så mye penga til overs hadde jeg også kjøpt en egen varebil tilpasset oppbevaring av glasset. Puh! Det hadde blitt dyrt å samle inn optikk fra Leica og Hasselblad. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette er en meget underholdene tråd. Den omhandler alle de merkelige kommentarene folk har fått når de har gått rundt med kameraene sine. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Lest et par sider nå. Mye morsomme kommentarer. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Så absolutt. Er på side 11 nå. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Kom ikke så langt, dessverre. Føler jeg bør hoppe i seng... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har dere noen favorittplugins til Photoshop? Imagenomic Noiseware Professional Imagenomic Portraiture To heftige plugins! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen tips til en plugin som retter opp fortegning? Vet at KR har anbefalt en, men det var til CS2. Jeg har CS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå