Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: SLRgear.com har testet 14-35.

Sitat;

The Olympus 14-35mm ƒ/2 is a very sharp lens indeed. It is so sharp, in fact, that it is hard to decide on the optimum aperture / focal length combination for optimum sharpness. According to our test results, 18mm at ƒ/4 seems to yield about as perfect sharpness as can be obtained, but in reality, you'll be very hard-pressed to notice any differences for sharpness at any aperture below ƒ/11.

Sitat slutt.

Hva er strafferammen for væpnet ran?

Har forresten finstudert litt på prøvebildene. De lyger ikke, det er så godt som umulig å se noen forskjell på f/2.0 og f/8.0. :dontgetit:

Du er vel litt fanboy du også? Man gjemmer seg litt bak det faktum at man bruker Olympus, men vil ikke si du er noe særlig mindre enn mange andre. Glad i å markedsføre Olympus, er du i hvertfall... ;)

Lenke til kommentar
Aldri sagt heller. Ingen tvil om at Zuiko-optikk er i toppklasse. Synes bare det er litt ironisk at han disser fanboysa veldig, og etterpå kommer med heftig promotering av Olympus. ;)
Mulig at det er litt ironisk.

Men jeg skjønner godt at han faller for fristelsen. Det er liksom opplest og vedtatt at L-optikk er krem, mens de færreste er klar over kvaliteten på Zuiko. Folkeopplysning kaller jeg det :)

Ut fra samme logikk, så er jeg glad i å framheve fordeler ved Petnax. Jeg og simon_aldra forsøker å fylle et hav av uvitenhet ;)

Dette er selvfølgelig skrevet med et ironisk glimt i øyet, men santidig er jeg faktisk delvis alvorlig når jeg sier dette.

Jeg var forresten innom ei fotosjappe på Hamar i dag. Skulle ha minne, og må med skam meddele at jeg endte opp med et Ducati-kort.

Men grunnen til at jeg nevner dette er at de hadde Samsung GX-10 utstilt. De fortalte at det solgte som nyhakka møkk. Artig.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Helt klart. Denne gangen er skjemaet i seg selv greit å fylle ut. Det som tar tid er å finne den forbaskede kvitteringa fra butikken.

Noen der oppe som liker meg - fant kvitteringer etter 20s leting :hmm:

edit: Simon er ikke en fanboy - bare lider av ekstrem avstandsforelskelse :)

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...