Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig og selge båt i disse dager,kan det være årstiden mon tro :)

Det er jo ikke helt usannsynlig... Men, i din kundegruppe så bør det jo være noen som nettopp er på jakt nå, mens det enda er god tid til de skal ha spesialtilpasset båt klar til påsken? Ikke gi deg! :thumbup:

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig og selge båt i disse dager,kan det være årstiden mon tro :)

Det er jo ikke helt usannsynlig... Men, i din kundegruppe så bør det jo være noen som nettopp er på jakt nå, mens det enda er god tid til de skal ha spesialtilpasset båt klar til påsken? Ikke gi deg! :thumbup:

 

Har et par småbåter for mye,prøver og selge de for en vettug pris men folk vil ikke betale så mye på denne tiden av året.

Får la annonsen løpe ut og heller prøve igjen til våren :)

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe Canon EF 135mm f/2L USM til $960 hos BHPhotovideo. Merker jeg savner lyssterk tele på denne tiden av året. Sikkert super å ha med til kollen under ski-VM også.

 

960 + 50 (frakt) = $1010

1010 x 6 (dollarkurs) = 6060 kr.

6060 x 1.25 (mva.) = 7575 kr.

 

Ca. 2000 kr. å spare i forhold til å kjøpe i Norge.

 

Men jeg har også lyst på 100mm f/2.8L IS USM Macro. Et av de blir julegave til meg selv i år.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Noen som vet noe om bestillinger på Lee filtre rundt om kring? Ser at alle nettbutikker som selger disse sier at det er back-log og Lee sliter å produsere fort nok eller noe i den duren...

Hva er sånn ca. ventetid før de blir sendt?

 

Tenker jeg uansett sender en mail til robertwhite.co.uk og spør.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om bestillinger på Lee filtre rundt om kring? Ser at alle nettbutikker som selger disse sier at det er back-log og Lee sliter å produsere fort nok eller noe i den duren...

Hva er sånn ca. ventetid før de blir sendt?

 

Tenker jeg uansett sender en mail til robertwhite.co.uk og spør.

 

Jeg kjøpte mine på B&H, sett opp varslig fra wishlist.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å kjøpe Canon EF 135mm f/2L USM til $960 hos BHPhotovideo. Merker jeg savner lyssterk tele på denne tiden av året. Sikkert super å ha med til kollen under ski-VM også.

 

960 + 50 (frakt) = $1010

1010 x 6 (dollarkurs) = 6060 kr.

6060 x 1.25 (mva.) = 7575 kr.

 

Ca. 2000 kr. å spare i forhold til å kjøpe i Norge.

 

Men jeg har også lyst på 100mm f/2.8L IS USM Macro. Et av de blir julegave til meg selv i år.

 

Pent brukt fra norge = 6500.

Men jeg solgte min i går da ;)

Lenke til kommentar

@nautica: Her er det er par som kunne trenge hjelp ;)

 

 

Åssen i pokker klarte du og finne de i den suppa som har vært i dag,så ikke handa foran meg en gang :)

 

Synd at folk ikke tar vare på verdiene sine,har faktisk to båter på jobben som eierne kan påberegne seg store utgifter grunnet frostskadde motorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...