Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

pcn til en kamerat av meg sliter litt, for å starte opp pcn må han dra ut bios batteriet og sette det inn igjen, jeg sjekka biosen hans og der er voltages : cpu, 2,04, 3,3v er på 4,8v, og 5v er på 6,1 v, og 12v er på 14.28v, noen som har noen forslag på hvordan man kan fikse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forklart han at det var et direkte brudd på åndsverksloven og at vi kunne finne en pris hvis han var interessert i å bruke bildet videre, hvis ikke måtte det fjernes umiddelbart.

Det høres greit ut.

Nettsiden er om en høyskole som holder til i byen her.

De burde vite bedre.

Lenke til kommentar

Hærlig med ny skjerm, særlig en som viser bortimot hele fargeskalaen.

Men.... Nå har jeg senket lystyrkern til 60% av max og likevel virker det for lyst... Eller er det bare jeg som er vandt med mørk jalla skjerm?

Ps! er sannelig meg en fryd å se på bilder igjen :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. :new_woot:

Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet...

Lenke til kommentar

Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. :new_woot:

Jepp - fram med sjampisen.

Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet...

Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg.

Lenke til kommentar

Jepp - fram med sjampisen.

Meh. Henta heller en øl...

Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg.

Aha, da har de sikkert en gammel fiks klar snart også :roll:

Lenke til kommentar

ALDRI prøv å selg noe billig på finn. Jegh ar fått over 70 telefoner samt 40 mailer og rundt 20 smser ang. iPhone jeg selger. Fytti helvete - det ringte mer under en fotoshoot nå isted (basketball) enn det har gjort hele denne OG forrige måned. Jeg er redd for å selge ting lengre, haha...

Lenke til kommentar

ALDRI prøv å selg noe billig på finn. Jegh ar fått over 70 telefoner samt 40 mailer og rundt 20 smser ang. iPhone jeg selger. Fytti helvete - det ringte mer under en fotoshoot nå isted (basketball) enn det har gjort hele denne OG forrige måned. Jeg er redd for å selge ting lengre, haha...

Da må du notere at du kun mottar henvendelser på epost. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...