Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hærlig med ny skjerm, særlig en som viser bortimot hele fargeskalaen.

Men.... Nå har jeg senket lystyrkern til 60% av max og likevel virker det for lyst... Eller er det bare jeg som er vandt med mørk jalla skjerm?

 

Ps! er sannelig meg en fryd å se på bilder igjen :D

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. :new_woot:

 

Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet...

Lenke til kommentar

Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. :new_woot:

Jepp - fram med sjampisen.

 

Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet...

Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg.

Lenke til kommentar

Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. :new_woot:

Jepp - fram med sjampisen.

Meh. Henta heller en øl...

 

 

Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet...

Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg.

Aha, da har de sikkert en gammel fiks klar snart også :roll:

Lenke til kommentar

ALDRI prøv å selg noe billig på finn. Jegh ar fått over 70 telefoner samt 40 mailer og rundt 20 smser ang. iPhone jeg selger. Fytti helvete - det ringte mer under en fotoshoot nå isted (basketball) enn det har gjort hele denne OG forrige måned. Jeg er redd for å selge ting lengre, haha...

Da må du notere at du kun mottar henvendelser på epost. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...