Bjørnli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 pcn til en kamerat av meg sliter litt, for å starte opp pcn må han dra ut bios batteriet og sette det inn igjen, jeg sjekka biosen hans og der er voltages : cpu, 2,04, 3,3v er på 4,8v, og 5v er på 6,1 v, og 12v er på 14.28v, noen som har noen forslag på hvordan man kan fikse det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bytte strømforsyning? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 v-core = 2,04V høres helt hinsides ut. Francis Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har forklart han at det var et direkte brudd på åndsverksloven og at vi kunne finne en pris hvis han var interessert i å bruke bildet videre, hvis ikke måtte det fjernes umiddelbart. Nettsiden er om en høyskole som holder til i byen her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har forklart han at det var et direkte brudd på åndsverksloven og at vi kunne finne en pris hvis han var interessert i å bruke bildet videre, hvis ikke måtte det fjernes umiddelbart. Det høres greit ut. Nettsiden er om en høyskole som holder til i byen her. De burde vite bedre. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De vet bedre, men har ikke lyst til å betale om de slipper. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor lang tid tar det å få mekka enkeltmannsforetak? Fikk plutselig behov for å sende faktura. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vet ikke hvordan det er i dag, men da jeg gjorde det i 2004 tok det fire måneder fra jeg sendte inn søknaden til brreg hadde behandlet det ferdig. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Husker ikke åssen jeg gjorde det, men når jeg gjorde det i 2008 tok det under 1 mnd, tror faktisk ikke det tok mer enn 2 uker kanskje Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor lang tid tar det å få mekka enkeltmannsforetak? Fikk plutselig behov for å sende faktura. Registrere enkeltmannsforetak Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fiksa alt på altinn.no nå nettopp - satser på at det tar to uker, kontra fire måneder. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ingen som har vurdert NUF fremfor enkeltmannsforetak? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hærlig med ny skjerm, særlig en som viser bortimot hele fargeskalaen. Men.... Nå har jeg senket lystyrkern til 60% av max og likevel virker det for lyst... Eller er det bare jeg som er vandt med mørk jalla skjerm? Ps! er sannelig meg en fryd å se på bilder igjen Endret 11. november 2010 av Inc Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kommer ann på belysningen i rommet, her hjemme kjører jeg ofte iMacen ned mot 40% for å ikke bli solbrent der jeg sitter. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. Jepp - fram med sjampisen. Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet... Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som om ny versjon av forumprogramvaren sparker rumpe, så den biten er bra. Jepp - fram med sjampisen. Meh. Henta heller en øl... Men, er det noe skin som klarer å overføre info om hvilket underforum man er i når man går til side to i "Siste 24 timer"? Jeg har prøvd flere skins, men ikke alle. De jeg har prøvd mister "Foto og video" på vei til side to, får "Alle" i stedet... Dette er en gammel bug som har tittet frem igjen, tror jeg. Aha, da har de sikkert en gammel fiks klar snart også Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ALDRI prøv å selg noe billig på finn. Jegh ar fått over 70 telefoner samt 40 mailer og rundt 20 smser ang. iPhone jeg selger. Fytti helvete - det ringte mer under en fotoshoot nå isted (basketball) enn det har gjort hele denne OG forrige måned. Jeg er redd for å selge ting lengre, haha... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ah, Da åpner jeg min første øl på noen uker faktisk.. Syns det er fortjent etter at årets eksamen er vel overstått! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ALDRI prøv å selg noe billig på finn. Jegh ar fått over 70 telefoner samt 40 mailer og rundt 20 smser ang. iPhone jeg selger. Fytti helvete - det ringte mer under en fotoshoot nå isted (basketball) enn det har gjort hele denne OG forrige måned. Jeg er redd for å selge ting lengre, haha... Da må du notere at du kun mottar henvendelser på epost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå