Nautica Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) drar på oppdraget om 1 time, det starter klokka 09 men er en "liten" kjøretur opp dit, meeen, blir spennendes:) Lykke til. Litt dritt med snøen som falt ned i natt,da alt er tildekket. Endret 10. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 drar på oppdraget om 1 time, det starter klokka 09 men er en "liten" kjøretur opp dit, meeen, blir spennendes:) Lykke til. Litt dritt med snøen som falt ned i natt,da alt er tildekket. Alle bildene ble tatt innendørs Men veien opp dit var dekt med snø ja! Mildt sagt glatt kan man si. Tok 2 timer hver vei pga vi måtte kjøre i 50 i noen strekninger pga glatte veier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Men veien opp dit var dekt med snø ja! Mildt sagt glatt kan man si. Tok 2 timer hver vei pga vi måtte kjøre i 50 i noen strekninger pga glatte veier. Vinterdekk? Kan du holde 50km/t, så er det ikke glatt Men gikk det bra med bildene? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 veiene er egentlig regulert for 70, og når man må holde 50 så er det glatt, hehe. og ja, det var vinterdekk på bilen, men var nysnø og is under snøen og bakker med 10% helning og svinger i bakken var virkelig langt uti ødemarka^^ uansett, bildene gikk bra de, såvidt jeg vet iallefall Enkel jobb som tok 2 timer bare, digg Lenke til kommentar
Breni Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tanta min skal på ferie til Hong kong nå om en uke og hun lurer på om det er noe hun skal kjøpe for meg der Vet dere om det er billig kamerautstyr der?..som ikke er fake. sparer jeg mye ved at hun kjøper der kontra å bestille på nettet? Vurderer nemlig en sigma 105mm macro Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hong Kong er nok av de definitivt billigste stedene å kjøpe elektronikk og fotoutstyr, det gjelder spesielt nyheter, som ofte kommer dit og til singapore først. Sparer litt, fordi de ikke har toll Jeg kjøpte en canon 50 mm 1.4, sparte nesten 700 i forhold til i Danmark, og den er jo ikke engang spesielt dyr. Poenget er jo at du helst skal betale toll på ting over 6000 når du kommer til norge, så den bør ikke ligge i boksen sin med kvitteringa fremme når du går gjennom tollen, hvis du skjønner. Ellers er jo mac-produkter og sånn billig derifra hvis du kan leve med manglende norske reklamasjonsrettigheter. Edit: Glemte å legge til at falske produkter generelt er et lite problem i Hong Kong så lenge du går de riktige stedene, Hong Kong er ganske vestlig. Stedet hun skal til for å kjøpe elektronikk heter Mong Kok, på kowloon. Endret 10. november 2010 av bufodill Lenke til kommentar
Breni Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 takk for raskt svar Da tror jeg nok jeg skriver ned en liten handleliste og ber henne sende meg melding på ting hun får til en god pris Tror dere/du de har samyang 85mm 1.4 der nede? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Og så er det oppgradering av forumet. Håper ting funker bedre framover.. Og - Mahna Mahna! Endret 10. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Nesh. Da var en D90 og iPhone 4 lagt ut på finn, begge til 4k. Onkyoen min (876) er også lagt ut. Adjø mine småting. Hei til min gamle N900, nytt fotoutstyr og adjøss til et par høye regninger. Endret 11. november 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Ser ut som rik editor/hurtig-ikoner har begynt å tulle etter oppdateringen Man får vel slette alle cache/informasjon og starte firefox på nytt. Endret 11. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som rik editor/hurtig-ikoner har begynt å tulle etter oppdateringen Man får vel slette alle cache/informasjon og starte firefox på nytt. Funker som fjell her på Safari for Mac iallefall.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som rik editor/hurtig-ikoner har begynt å tulle etter oppdateringen Man får vel slette alle cache/informasjon og starte firefox på nytt. Funker som fjell her på Safari for Mac iallefall.. Alt er tilbake til det gamle nå,kjørte en rensing med CC. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ut som rik editor/hurtig-ikoner har begynt å tulle etter oppdateringen Man får vel slette alle cache/informasjon og starte firefox på nytt. Takk - cache og cookies funka, ja. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Helga er reddet - dpreview har postet ett nytt in-depth review. 60D på testbenken (link) edit - hva er greia med at linker har fått samme farge som teksten i innleggene etter oppgraderinga? For å være helt sikre på at ingen ser at det er en link der? Endret 11. november 2010 av ventle Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helga er reddet - dpreview har postet ett nytt in-depth review. 60D på testbenken Sweet - noe å lese i vente på klokkeslett. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fikk denne mailen i går: Hei. Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx Lurer på om jeg kan få lov til det? skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit. mvh ikke navngitt person Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fikk tilbakemelding fra firmaet jeg tok bilder for igår, de var fornøyde med bildene og de skal ta kontakt igjen senere hvis det dukker opp oppdrag som er aktuelle for meg Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fikk denne mailen i går: Hei. Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx Lurer på om jeg kan få lov til det? skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit. mvh ikke navngitt person Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse. Send regning Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse. Påpek gjerne det i svarmail. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fikk denne mailen i går: Hei. Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx Lurer på om jeg kan få lov til det? skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit. mvh ikke navngitt person Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse. Du ble ihvertfall spurt, det er ikke mange som gjør. Det h*n gjorde feilk var å legge ut bilde før tillattelse var gitt. Hva slags nettside er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå