Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drar på oppdraget om 1 time, det starter klokka 09 men er en "liten" kjøretur opp dit, meeen, blir spennendes:)

 

Lykke til.

Litt dritt med snøen som falt ned i natt,da alt er tildekket.

 

Alle bildene ble tatt innendørs ;)

 

Men veien opp dit var dekt med snø ja! Mildt sagt glatt kan man si.

Tok 2 timer hver vei pga vi måtte kjøre i 50 i noen strekninger pga glatte veier.

Lenke til kommentar

veiene er egentlig regulert for 70, og når man må holde 50 så er det glatt, hehe.

og ja, det var vinterdekk på bilen, men var nysnø og is under snøen og bakker med 10% helning og svinger i bakken :p

var virkelig langt uti ødemarka^^

 

uansett, bildene gikk bra de, såvidt jeg vet iallefall ;)

 

Enkel jobb som tok 2 timer bare, digg ;)

Lenke til kommentar

Tanta min skal på ferie til Hong kong nå om en uke og hun lurer på om det er noe hun skal kjøpe for meg der :)

Vet dere om det er billig kamerautstyr der?..som ikke er fake.

sparer jeg mye ved at hun kjøper der kontra å bestille på nettet?

Vurderer nemlig en sigma 105mm macro :)

Lenke til kommentar

Hong Kong er nok av de definitivt billigste stedene å kjøpe elektronikk og fotoutstyr, det gjelder spesielt nyheter, som ofte kommer dit og til singapore først.

 

Sparer litt, fordi de ikke har toll :)

 

Jeg kjøpte en canon 50 mm 1.4, sparte nesten 700 i forhold til i Danmark, og den er jo ikke engang spesielt dyr.

Poenget er jo at du helst skal betale toll på ting over 6000 når du kommer til norge, så den bør ikke ligge i boksen sin med kvitteringa fremme når du går gjennom tollen, hvis du skjønner.

 

Ellers er jo mac-produkter og sånn billig derifra hvis du kan leve med manglende norske reklamasjonsrettigheter.

 

Edit: Glemte å legge til at falske produkter generelt er et lite problem i Hong Kong så lenge du går de riktige stedene, Hong Kong er ganske vestlig.

Stedet hun skal til for å kjøpe elektronikk heter Mong Kok, på kowloon.

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ser ut som rik editor/hurtig-ikoner har begynt å tulle etter oppdateringen :( Man får vel slette alle cache/informasjon og starte firefox på nytt.

 

 

Funker som fjell her på Safari for Mac iallefall.. :)

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen i går:

 

Hei.

Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx

Lurer på om jeg kan få lov til det?

skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit.

 

mvh ikke navngitt person

 

 

Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse.

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen i går:

 

Hei.

Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx

Lurer på om jeg kan få lov til det?

skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit.

 

mvh ikke navngitt person

 

 

Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse.

 

Send regning ;)

Lenke til kommentar

Fikk denne mailen i går:

 

Hei.

Fant et kveldsbilde av "by x" som jeg gjerne vil bruke på www.nettside.xx

Lurer på om jeg kan få lov til det?

skal ligge under "by x" seksjonen på about. Jeg legger det ut så fjerner jeg det eventuelt om det ikke er greit.

 

mvh ikke navngitt person

 

 

Hva er det som får folk til å tro det er greit? Legger ut bilde uten byline eller tillatelse.

Du ble ihvertfall spurt, det er ikke mange som gjør. Det h*n gjorde feilk var å legge ut bilde før tillattelse var gitt.

 

Hva slags nettside er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...