Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT ADD: Kanskje låne en blits av noen... :X

Hvem er dum nok til å gjøre det? Høhøhø... :p

Har en 430EX som ikke har vært brukt på år og dag.

Høhø. Takker, Marius. Skal komme tilbake med det. Kan hende madammen kjøper en blitz så kan du få beholde din trygt, men om ikke så ringer jeg. :love:

@Ratleto: Er ofte folk som bruker blitz i basketkamper o.l. Skal spørre folk når jeg kommer om det er greit. Om ikke så kan jeg bruke når jeg får tatt pixa av spillerne alene i pausene. For ikke å glemme cheerleaderne...

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Da dropper jeg KID for enkelhets-skyld ;)

Du bør absolutt droppe KID, da siste siffer i KID er et kontrollsiffer. Og hvis du ikke regner ut det riktig, så vil ikke KID'en bli godkjent ...

Du bør lage et system med kundenummer og faktura nummer, og så kan kunden bruke de.

Lenke til kommentar

Du bør absolutt droppe KID, da siste siffer i KID er et kontrollsiffer. Og hvis du ikke regner ut det riktig, så vil ikke KID'en bli godkjent ...

Du bør lage et system med kundenummer og faktura nummer, og så kan kunden bruke de.

Kundenummer begynner med år/måned og et 3 siffer telleverk "10.11.001",du kan også lage deg et kodesystem her hvis du vil adskille kundegrupper.

Faktura år/måned/dag og et tre sifferet tallrekke "10.11.09.001"

Edit:når du blir berømt kan du begynne med 4 siffer :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

i FakturaLarsen programmet så kan man legge til kunder, og varer, veldig kjekt, så tror jeg bruker det når jeg trenger det jeg:)

Takk for svar alle sammen :)

btw, drar på oppdraget om 1 time, det starter klokka 09 men er en "liten" kjøretur opp dit, meeen, blir spennendes:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...