Nautica Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har en 430EX som ikke har vært brukt på år og dag. Lukter jeg et salg her Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Burde passe bra med en 135L - for flotte portretter! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg driver og skal lage faktura klar for firmaet jeg skal ta bilder for imorgen, bruker FakturaLarsen, men skal jeg bruke noe KID eller eller er det kun for spesielle tilfeller man skal bruke det? aldri sendt ut faktura før så har ikke peil. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 KID er vel bare et nummer for å identifisere kunder, regner med at du ikke venter andre lignende summer inn i samme periode som denne, så skulle anta at det går fint å droppe KID. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da dropper jeg KID for enkelhets-skyld Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) EDIT ADD: Kanskje låne en blits av noen... :X Hvem er dum nok til å gjøre det? Høhøhø... Har en 430EX som ikke har vært brukt på år og dag. Høhø. Takker, Marius. Skal komme tilbake med det. Kan hende madammen kjøper en blitz så kan du få beholde din trygt, men om ikke så ringer jeg. @Ratleto: Er ofte folk som bruker blitz i basketkamper o.l. Skal spørre folk når jeg kommer om det er greit. Om ikke så kan jeg bruke når jeg får tatt pixa av spillerne alene i pausene. For ikke å glemme cheerleaderne... Endret 9. november 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Burde passe bra med en 135L - for flotte portretter! Og på en 1D Mark III er det guddi. Men vent litt, jeg har jo jammen 1D Mark III, 135L og 430ex (II) som skal vekk, hvorfor ikke kjøpe alt på samme plassen? 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Burde passe bra med en 135L - for flotte portretter! Og på en 1D Mark III er det guddi. Men vent litt, jeg har jo jammen 1D Mark III, 135L og 430ex (II) som skal vekk, hvorfor ikke kjøpe alt på samme plassen? bare av ren nysgjerrighet, pris for 1d'n? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Snodig: Kan nytte mot en D90 med 3 objektiver? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Snodig: Kan nytte mot en D90 med 3 objektiver? Haha. Om ett av de objektivene er 24 F/1.4 så har du deg en avtale Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan gjøre det dobbelt så godt, og gi deg en 50 mm 1.4? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da dropper jeg KID for enkelhets-skyld Du bør absolutt droppe KID, da siste siffer i KID er et kontrollsiffer. Og hvis du ikke regner ut det riktig, så vil ikke KID'en bli godkjent ... Du bør lage et system med kundenummer og faktura nummer, og så kan kunden bruke de. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan gjøre det dobbelt så godt, og gi deg en 50 mm 1.4? Tror vi sier 24 1.4 eller 35 1.4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Da dropper jeg KID for enkelhets-skyld Du bør absolutt droppe KID, da siste siffer i KID er et kontrollsiffer. Og hvis du ikke regner ut det riktig, så vil ikke KID'en bli godkjent ... Du bør lage et system med kundenummer og faktura nummer, og så kan kunden bruke de. Kundenummer begynner med år/måned og et 3 siffer telleverk "10.11.001",du kan også lage deg et kodesystem her hvis du vil adskille kundegrupper. Faktura år/måned/dag og et tre sifferet tallrekke "10.11.09.001" Edit:når du blir berømt kan du begynne med 4 siffer Endret 9. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror vi sier 24 1.4 eller 35 1.4 Det blir for dyrt... Men hvorfor kvitter du deg med huset? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fordi jeg skal tilbake til nikon Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror du egentlig bare må ha begge deler - hvor mange ganger har du skifta merke nå? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da dropper jeg KID for enkelhets-skyld Du bør absolutt droppe KID, da siste siffer i KID er et kontrollsiffer. Og hvis du ikke regner ut det riktig, så vil ikke KID'en bli godkjent ... Du bør lage et system med kundenummer og faktura nummer, og så kan kunden bruke de. i FakturaLarsen programmet så kan man legge til kunder, og varer, veldig kjekt, så tror jeg bruker det når jeg trenger det jeg:) Takk for svar alle sammen btw, drar på oppdraget om 1 time, det starter klokka 09 men er en "liten" kjøretur opp dit, meeen, blir spennendes:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå