Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvor er det fint å bo der? Driver og leter etter hosteller sentralt plassert.

«We turned up and all the windows were smashed and doors battered in. The cleanliness was horrific and staff were rude and unhelpful. [...] never been in a place as squalid and dungy as this»

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Hostel-Neptun/Gdansk/42249

 

Skjønner ikke at det kan være noe å lure på! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dødsprosessen starter når man blir 23 - da er det ikke lenger oppbygning, men vedlikehold.. :)

*Puh* Da har jeg to år på meg.

 

Haha, jeg har hele tre år og noen dager. Win.

 

Var redd jeg var på nedattgående med dårlig rygg, knær og ankler, men ifølge beregningen har jeg fortsatt 8 år å gå på.

Fantastisk! :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

«We turned up and all the windows were smashed and doors battered in. The cleanliness was horrific and staff were rude and unhelpful. [...] never been in a place as squalid and dungy as this»

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Hostel-Neptun/Gdansk/42249

 

Skjønner ikke at det kan være noe å lure på! ;)

Verste er at vi vurderer å bo der, på grunn av den reviewen der. :D

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Tar tog fra Moelv (alle tre går folkehøyskole, 398 tur/retur - så Ryanair til Gdansk flyplass for 308kr tur/retur. Dyrere å reise innad i Norge enn flybiletten til Polen. :|

 

Hvor er det fint å bo der? Driver og leter etter hosteller sentralt plassert.

 

Edit: Rettelse: 398, ikke 598 for toget. :)

308kr tur/retur? Er det inkludert innsjekk, bagasje, kredittkortavgift, bestillingsgebyr, setegebyr osv? Hvis du har fått med alt så var det jo en god pris. Har forøvrig vært i Gdansk for noen år siden. De har ihvertfall billig sprit der.

 

Siden jeg hadde glemt det selv, så er det vel på sin plass å minne om at dere ikke trenger å leke med teitinger mer. Dere kan starte et nytt og bedre liv her:

Kjøtts backkatalog under CC-lisens

Takk!

Lenke til kommentar

Men - at de har bedre bruktmarked og deltagernivå i konkurransene - det skal de ha.

 

Er det bruktmarked her?

:hmm:

 

Jeg kunne tenkt meg litt økt antall deltakere på konkurransene her inne, eller akkurat nå ligger vel hele fotokonken på is på grunn av lav deltakelse. At nivået må bli bedre er jeg nødvendigvis ikke enig i. Mangfold er like viktig og vi har sikkert forskjellige meninger om hva som er høyt nivå. I mitt hode holder ikke å ha ta et pent, eller et teknisk perfekt bilde, det bør ha litt ekstra som fanger min interesse. Vi her inne er av og til litt for opptatt av utstyr, teknologi og teknisk gode bilder. Av det lille jeg har sett på foto.no virker det som de enda mer fastlåst der.

Når det er sagt så synes jeg personer her inne også kan fremstå som elitiske men enerett på god smak og klar menig om hva som skal til for å ta (og photoshoppe) et godt bilde.

Lenke til kommentar

308kr tur/retur? Er det inkludert innsjekk, bagasje, kredittkortavgift, bestillingsgebyr, setegebyr osv? Hvis du har fått med alt så var det jo en god pris. Har forøvrig vært i Gdansk for noen år siden. De har ihvertfall billig sprit der.

Dreit i å ha med oss innsjekka bagasje, men ellers er alt av gebyrer betalt. Ikke akkurat som om jeg skal ha med meg mer enn ett skifte, litt undertøy, fotoapparat og laptop uansett. :p

Lenke til kommentar

Siden jeg hadde glemt det selv, så er det vel på sin plass å minne om at dere ikke trenger å leke med teitinger mer. Dere kan starte et nytt og bedre liv her:

Kjøtts backkatalog under CC-lisens

Takk Anew, det var en bra link. For en liten uke siden leste jeg på NRK om Per Bergersen . Jeg husket det navnet fra da jeg var ung, det var en kamerat som hadde et opptak med musikken, så jeg søkte litt på nett etterpå. Da kom jeg over en minneside der det også var lagt ut musikk til fri nedlastning. Legger inn en Link her, i tilfelle noen syns det er moro å ha.

Lenke til kommentar

Æsj. Skal skyte en kamp på torsdag (basket). Madammen får ikke åpnet bursdagsgaven sin (7d) før den 20 så jeg må skyte med 5Den min. Tror dere det går greit med 85mm + 35mm? Kan muligens få låne hennes 350d + 85mm (135 blir det vel da), men vet ikke om jeg må ha litt høy iso. Lenge siden jeg har vært der.

 

EDIT ADD: Kanskje låne en blits av noen... :X

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...