Euklid Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor er det fint å bo der? Driver og leter etter hosteller sentralt plassert. «We turned up and all the windows were smashed and doors battered in. The cleanliness was horrific and staff were rude and unhelpful. [...] never been in a place as squalid and dungy as this» http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Hostel-Neptun/Gdansk/42249 Skjønner ikke at det kan være noe å lure på! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Dødsprosessen starter når man blir 23 - da er det ikke lenger oppbygning, men vedlikehold.. *Puh* Da har jeg to år på meg. Haha, jeg har hele tre år og noen dager. Win. Var redd jeg var på nedattgående med dårlig rygg, knær og ankler, men ifølge beregningen har jeg fortsatt 8 år å gå på. Fantastisk! Endret 8. november 2010 av Paisley Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) «We turned up and all the windows were smashed and doors battered in. The cleanliness was horrific and staff were rude and unhelpful. [...] never been in a place as squalid and dungy as this» http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/Hostel-Neptun/Gdansk/42249 Skjønner ikke at det kan være noe å lure på! Verste er at vi vurderer å bo der, på grunn av den reviewen der. Endret 8. november 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Men - at de har bedre bruktmarked og deltagernivå i konkurransene - det skal de ha. (Og flere kommentarer om at 70-200/2.8L er så enormt mye skarpere enn 70-200/2.8 IS - eller var det omvendt?) IMHO har dei betre nyheiter enn Akam óg, mens Akam vinne ein lang gang på forumet. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om hvordan og hva jeg skal konvertere .MOV (mjpeg?) filer fra et Panasonic G2 til for å redigere i Premiere? Tar bæsjelang tid å rendre de filene så jeg kan redigere. Premiere låser seg mens den laster opp ETT bilde. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om hvordan og hva jeg skal konvertere .MOV (mjpeg?) filer fra et Panasonic G2 til for å redigere i Premiere? Tar bæsjelang tid å rendre de filene så jeg kan redigere. Premiere låser seg mens den laster opp ETT bilde. NeoScene Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vet om hvordan og hva jeg skal konvertere .MOV (mjpeg?) filer fra et Panasonic G2 til for å redigere i Premiere? Tar bæsjelang tid å rendre de filene så jeg kan redigere. Premiere låser seg mens den laster opp ETT bilde. NeoScene Har NeoScene. Den vil visstnok ikke ha noe med disse filene å gjøre. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Siden jeg hadde glemt det selv, så er det vel på sin plass å minne om at dere ikke trenger å leke med teitinger mer. Dere kan starte et nytt og bedre liv her: Kjøtts backkatalog under CC-lisens Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tar tog fra Moelv (alle tre går folkehøyskole, 398 tur/retur - så Ryanair til Gdansk flyplass for 308kr tur/retur. Dyrere å reise innad i Norge enn flybiletten til Polen. :| Hvor er det fint å bo der? Driver og leter etter hosteller sentralt plassert. Edit: Rettelse: 398, ikke 598 for toget. 308kr tur/retur? Er det inkludert innsjekk, bagasje, kredittkortavgift, bestillingsgebyr, setegebyr osv? Hvis du har fått med alt så var det jo en god pris. Har forøvrig vært i Gdansk for noen år siden. De har ihvertfall billig sprit der. Siden jeg hadde glemt det selv, så er det vel på sin plass å minne om at dere ikke trenger å leke med teitinger mer. Dere kan starte et nytt og bedre liv her: Kjøtts backkatalog under CC-lisens Takk! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Men - at de har bedre bruktmarked og deltagernivå i konkurransene - det skal de ha. Er det bruktmarked her? Jeg kunne tenkt meg litt økt antall deltakere på konkurransene her inne, eller akkurat nå ligger vel hele fotokonken på is på grunn av lav deltakelse. At nivået må bli bedre er jeg nødvendigvis ikke enig i. Mangfold er like viktig og vi har sikkert forskjellige meninger om hva som er høyt nivå. I mitt hode holder ikke å ha ta et pent, eller et teknisk perfekt bilde, det bør ha litt ekstra som fanger min interesse. Vi her inne er av og til litt for opptatt av utstyr, teknologi og teknisk gode bilder. Av det lille jeg har sett på foto.no virker det som de enda mer fastlåst der. Når det er sagt så synes jeg personer her inne også kan fremstå som elitiske men enerett på god smak og klar menig om hva som skal til for å ta (og photoshoppe) et godt bilde. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 308kr tur/retur? Er det inkludert innsjekk, bagasje, kredittkortavgift, bestillingsgebyr, setegebyr osv? Hvis du har fått med alt så var det jo en god pris. Har forøvrig vært i Gdansk for noen år siden. De har ihvertfall billig sprit der. Dreit i å ha med oss innsjekka bagasje, men ellers er alt av gebyrer betalt. Ikke akkurat som om jeg skal ha med meg mer enn ett skifte, litt undertøy, fotoapparat og laptop uansett. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Siden jeg hadde glemt det selv, så er det vel på sin plass å minne om at dere ikke trenger å leke med teitinger mer. Dere kan starte et nytt og bedre liv her: Kjøtts backkatalog under CC-lisens Takk Anew, det var en bra link. For en liten uke siden leste jeg på NRK om Per Bergersen . Jeg husket det navnet fra da jeg var ung, det var en kamerat som hadde et opptak med musikken, så jeg søkte litt på nett etterpå. Da kom jeg over en minneside der det også var lagt ut musikk til fri nedlastning. Legger inn en Link her, i tilfelle noen syns det er moro å ha. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og da var endelig Froyo (Android 2.2) sluppet for Galaxy S. Oppgraderingen gikk smertefritt. Litt surrealistisk å se en linux boot sekvens på telefonen (rett etter reboot). Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt surrealistisk å se en linux boot sekvens på telefonen (rett etter reboot). Prøv denne, du! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Litt surrealistisk å se en linux boot sekvens på telefonen (rett etter reboot). Prøv denne, du! Har for lite fritid, ellers så hadde den vært morsom. Apropos reising, har begynt å sondere terrenget for en tur neste år. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) TV2s nye dramakomedie ”Dag” er filmet med et Canon EOS speilreflekskamera. Hmm.. får ikke den linken til å fungere. Her er en annen. http://www.journalisten.no/story/62946 Endret 9. november 2010 av pybalto Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Æsj. Skal skyte en kamp på torsdag (basket). Madammen får ikke åpnet bursdagsgaven sin (7d) før den 20 så jeg må skyte med 5Den min. Tror dere det går greit med 85mm + 35mm? Kan muligens få låne hennes 350d + 85mm (135 blir det vel da), men vet ikke om jeg må ha litt høy iso. Lenge siden jeg har vært der. EDIT ADD: Kanskje låne en blits av noen... :X Endret 9. november 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 EDIT ADD: Kanskje låne en blits av noen... :X Hvem er dum nok til å gjøre det? Høhøhø... Har en 430EX som ikke har vært brukt på år og dag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Må ikke finne på å bruke blits under et sportsarrangement. Ville du likt å bli halvblind i det du skulle sende avgårde en viktig pasning? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Må ikke finne på å bruke blits under et sportsarrangement. Ville du likt å bli halvblind i det du skulle sende avgårde en viktig pasning? Haskje du hørt om blindgjengere da? høhøhø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå