olegunnaro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Heh, ser ut som jeg har greid å overbevise noen venner om å bli med meg til Dublin i begynnelsen av desember. Forslag til billige plasser å bo? Hvor skal man drikke øl/whisky? Hva skal man fotografere? Er ærlig talt litt blank på akkurat den byen, men må vel gjøre litt research. Edit: Kan se ut som vi kanskje endrer destinasjon, til en plass med billigere alkohol og opphold. Endret 8. november 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Dødsprosessen starter når man blir 23 - da er det ikke lenger oppbygning, men vedlikehold.. *Puh* Da har jeg to år på meg. Haha, jeg har hele tre år og noen dager. Win. Forøvrig: Man dør så sakte at man tror man lever Endret 8. november 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Edit: Kan se ut som vi kanskje endrer destinasjon, til en plass med billigere alkohol og opphold. En ikke uvanlig konklusjon etter at man har gjort litt research. Hvor havner dere da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noe forskjell på forumet til foto.no kontra dette forumet? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, gubbefaktoren er betraktelig lavere her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor skal man drikke whisky? I Skottland Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor skal man drikke whisky? I Skottland Na. Man kan drikke det hvor som helst. Viktig er, at whiskyen er fra Skottland. ;~) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tja, gubbefaktoren er betraktelig lavere her. Mener å ha lest en plass i denne tråden at noen påsto at miljøet er "kvassere" der inne? At det er mere markante Nikon vs. Canon leiere enn hva som er tilfellet her inne? Men også at kvaliteten på bildene er generelt bedre der inne enn her.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor skal man drikke whisky? I Skottland Na. Man kan drikke det hvor som helst. Viktig er, at whiskyen er fra Skottland. ;~) I stand corrected. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvor skal man drikke øl/whisky? Jaja.. hva har alkohol i en fototråd å gjøre? hmmm.. det er vel jeg som er for ung ennå til å fatte dette kanskje.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mener å ha lest en plass i denne tråden at noen påsto at miljøet er "kvassere" der inne? At det er mere markante Nikon vs. Canon leiere enn hva som er tilfellet her inne? Men også at kvaliteten på bildene er generelt bedre der inne enn her.. Nå har jeg ikke vært innpå der på lenge, men sist jeg var der, så syntes tonen var direkte utrivelig. Og enkelte som tydeligvis var gamle ringrever (sikkert dyktige som F.) var direkte uhøflige og usaklige. Sånt gidder jeg ikke være med på, så jeg sluttet å vanke der. Jaja.. hva har alkohol i en fototråd å gjøre? hmmm.. det er vel jeg som er for ung ennå til å fatte dette kanskje.. Chattetråden er det stedet vi fotointeresserte diskuterer whisky. Basta. Vi diskuterer også andre drikkevarer innimellom - det er ok. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva whisky har i en fototråd å gjøre? Se oktoberfest tråden til Svar. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1264476 ;~) I tillegg er det en nødvendig for å tåle bilder tatt med Canon. (Siden iSterio "savner" litt Canikon fiendskap.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (Siden iSterio "savner" litt Canikon fiendskap.) Heh.. kjenner meg ikke igjen i den altså.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Forøvrig: Man dør så sakte at man tror man lever skoene er fortsatt varme av morgenturens skritt utenfor flyr en ravn - ennå med den forlatte grenens tykkelse i sine krumme klør Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mener å ha lest en plass i denne tråden at noen påsto at miljøet er "kvassere" der inne? At det er mere markante Nikon vs. Canon leiere enn hva som er tilfellet her inne? Men også at kvaliteten på bildene er generelt bedre der inne enn her.. Stemmer ganske spot on. Det er mange flinke folk der inne, men dessverre også mange erfarne fotografer som er ganske arrogante overfor nybegynnere, og en del fanboys. Jeg gadd ikke lese mer enn 4-5 tråder før jeg ga opp og dro tilbake til diskusjon.no. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) En ikke uvanlig konklusjon etter at man har gjort litt research. Hvor havner dere da? Heller mot Gdansk eller Kaunas - han ene har vært i sistnevnte før, og sier det er bra der. Er åpen for forslag though, har ikke tenkt til å bestille billetter før om et par timer uansett. I Skottland MMmm, har dog vært i Skottland en del ganger (stortsett i Edinburgh, men også litt rundt om i landet) - bodde i Newcastle et år mens jeg gikk barneskola, og har vært i England (og som regel Skottland) annahvert år siden da. Endret 8. november 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Men - at de har bedre bruktmarked og deltagernivå i konkurransene - det skal de ha. (Og flere kommentarer om at 70-200/2.8L er så enormt mye skarpere enn 70-200/2.8 IS - eller var det omvendt?) Endret 8. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Whoo, da befinner jeg meg i Gdansk fra 3. til 6 desember. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Whoo, da befinner jeg meg i Gdansk fra 3. til 6 desember. Høres festlig ut. Hvordan kommer dere dit, og hvor dyrt er det ? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Tar tog fra Moelv (alle tre går folkehøyskole, 398 tur/retur - så Ryanair til Gdansk flyplass for 308kr tur/retur. Dyrere å reise innad i Norge enn flybiletten til Polen. :| Hvor er det fint å bo der? Driver og leter etter hosteller sentralt plassert. Edit: Rettelse: 398, ikke 598 for toget. Endret 8. november 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå