Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Heh, ser ut som jeg har greid å overbevise noen venner om å bli med meg til Dublin i begynnelsen av desember. :w00t:

Forslag til billige plasser å bo? Hvor skal man drikke øl/whisky? Hva skal man fotografere? Er ærlig talt litt blank på akkurat den byen, men må vel gjøre litt research. :)

Edit: Kan se ut som vi kanskje endrer destinasjon, til en plass med billigere alkohol og opphold. :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dødsprosessen starter når man blir 23 - da er det ikke lenger oppbygning, men vedlikehold.. :)

*Puh* Da har jeg to år på meg.

Haha, jeg har hele tre år og noen dager. Win.

Forøvrig: Man dør så sakte at man tror man lever

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Tja, gubbefaktoren er betraktelig lavere her.

Mener å ha lest en plass i denne tråden at noen påsto at miljøet er "kvassere" der inne? At det er mere markante Nikon vs. Canon leiere enn hva som er tilfellet her inne? Men også at kvaliteten på bildene er generelt bedre der inne enn her.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Hvor skal man drikke øl/whisky?

Jaja.. hva har alkohol i en fototråd å gjøre? :) hmmm.. det er vel jeg som er for ung ennå til å fatte dette kanskje.. :D

Lenke til kommentar

Mener å ha lest en plass i denne tråden at noen påsto at miljøet er "kvassere" der inne? At det er mere markante Nikon vs. Canon leiere enn hva som er tilfellet her inne? Men også at kvaliteten på bildene er generelt bedre der inne enn her.. :)

Nå har jeg ikke vært innpå der på lenge, men sist jeg var der, så syntes tonen var direkte utrivelig. Og enkelte som tydeligvis var gamle ringrever (sikkert dyktige som F.) var direkte uhøflige og usaklige. Sånt gidder jeg ikke være med på, så jeg sluttet å vanke der.

Jaja.. hva har alkohol i en fototråd å gjøre? :) hmmm.. det er vel jeg som er for ung ennå til å fatte dette kanskje.. :D

Chattetråden er det stedet vi fotointeresserte diskuterer whisky. Basta.

Vi diskuterer også andre drikkevarer innimellom - det er ok.

Lenke til kommentar

Stemmer ganske spot on. Det er mange flinke folk der inne, men dessverre også mange erfarne fotografer som er ganske arrogante overfor nybegynnere, og en del fanboys. Jeg gadd ikke lese mer enn 4-5 tråder før jeg ga opp og dro tilbake til diskusjon.no.

Lenke til kommentar

En ikke uvanlig konklusjon etter at man har gjort litt research. Hvor havner dere da?

Heller mot Gdansk eller Kaunas - han ene har vært i sistnevnte før, og sier det er bra der. Er åpen for forslag though, har ikke tenkt til å bestille billetter før om et par timer uansett. :p

I Skottland

MMmm, har dog vært i Skottland en del ganger (stortsett i Edinburgh, men også litt rundt om i landet) - bodde i Newcastle et år mens jeg gikk barneskola, og har vært i England (og som regel Skottland) annahvert år siden da. Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...