Upsaker Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har jeg tatt lagbilder av ørten lag og skrevet ned alle navnene slik de sto og skrevet navn på trenere og lagene forøvrig. Weee. Jeg føler med deg Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke fult så ille for meg, men definitivt kjedelig nok! Tok identitetsbilder til bygningsarbeidere.. samme krav som pass. en hel bedrift ca.. =) Passbilder og lignende må være det absolutt kjedeligste man kan drive med innen fotografi.. ? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ah, det gjorde eg i fjor. Dritgøy.I alle fall om dei er 7-8år og F*** ikkje klarer å sitte stille i eit forb**** sekund. Disse var i den aldersgruppen. Men gammel bekjent er sjef for fotballskolen, og som tidligere soldat var han kontant i sin behandling av kids som ikke satt stille. Nei, da er det værre å notere navnene. Etter hvert gikk det ganske radig, though. Kidsa forsto at de skulle sitte på plass til de hadde fått sagt navnet sitt, og så gikk de videre. Still. Foreldre som gir barna tre fornavn og to etternavn med masse lite åpenbare c'er, z'er, h'er, t/d- og k/g-problematikk burde fengsles. Jeg føler med deg Takk. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har jeg kjøpt pola og ND filter til 17-50 objektivet mitt Nice price. Link please? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tamronen er kooos. Iso 160 50mm F/4.5 1/60 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tamronen er kooos. 17-50mm f/2.8 ? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har jeg kjøpt pola og ND filter til 17-50 objektivet mitt Nice price. Link please? Japanphoto spesiell pris for ansatte Pola ND Har desverre ikke ND8 i butikken så måtte gå for ND4 :/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tamronen er kooos. 17-50mm f/2.8 ? Jepp Nå står valget mellom macro eller vidvinkel. Det er et utrolig vanskelig valg merker jeg. Forøvrig mellom sigma 10-20 og canon 100mm f/2.8. Jeg vurderer å kjøpe macroen nå og vente med vidvinkel til tokina 11-16mm kommer. Har jo foreløpig 17mm på tamronen men men. 10mm er herlig. Men med macroen får jeg jo mere tele men skal kjøpe meg 70-200. Hmms. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Yeah! Oh, endelig fått 1200,- i Cash back fra Canon. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Yeah! Oh, endelig fått 1200,- i Cash back fra Canon. Hvor lang tid tok det? Jeg vurderer å gjøre opp for 40D. Fikk aldri tilbake de for 400D thou. Hvordan gjordet man det _riktig_? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det var enkelt å fylle ut, man følger oppskriften steg for steg, tungvint og en del arbeid var det. Og dumt at man må klippe ut strek-koden fra embalasjen. Dessuten må alle nødvendige papirer sendes i vanlig konvolutt. (Ett skjeme fylles ut på Canon-siten da og sendes over nett) Cash-back fra mitt siste objektiv kom merkelig fort synes jeg, etter et par uker så jeg plutselig at pengene var kommet inn på konto. (Tror denne cash-back perioden går ut 30.juni nå hvis jeg ikke husker feil.) RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) (Tror denne cash-back perioden går ut 30.juni nå hvis jeg ikke husker feil.)RandiA Det stemmer. Fint dere minner meg om at jeg ikke har sendt inn for 10-22mm-en. Må få gjort papirarbeidet i morgen. Synd det ikke var cashback på 430EX og 85mm f/1.8. Vakre peniser. Har ikke så stort markeringsbehov jeg Jepp; nå har jeg fått låne en Tamron 18-250mm. Tom Endret 24. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Vakre peniser. Kvinner har ikke penis. Derfor må de kompansere mer enn selv de laveste japanere. Og hele målet med cashbackampanjer i stedet for å sette ned prisen er jo et håp om at 90 % ikke gidder å ta styret det er å få pengene sine. Om du bruker to-tre-fire timer til sammen på det, så har du en timelønn på 300 kroner. Edit: SLRgear.com har testet 14-35. Sitat; The Olympus 14-35mm ƒ/2 is a very sharp lens indeed. It is so sharp, in fact, that it is hard to decide on the optimum aperture / focal length combination for optimum sharpness. According to our test results, 18mm at ƒ/4 seems to yield about as perfect sharpness as can be obtained, but in reality, you'll be very hard-pressed to notice any differences for sharpness at any aperture below ƒ/11. Sitat slutt. Hva er strafferammen for væpnet ran? Endret 24. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Og, folk som meg er en av grunnene til at slike kampanjer funker.. Har ikke, og kommer neppe til å huske å sende inn for cash back på 24-70L Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Kvinner har ikke penis. Finnes en del tøffe damer som har "baller" så det holder, dog. Og hele målet med cashbackampanjer i stedet for å sette ned prisen er jo et håp om at 90 % ikke gidder å ta styret det er å få pengene sine. Om du bruker to-tre-fire timer til sammen på det, så har du en timelønn på 300 kroner. Helt klart. Denne gangen er skjemaet i seg selv greit å fylle ut. Det som tar tid er å finne den forbaskede kvitteringa fra butikken. Hva er strafferammen for væpnet ran? Du må bruke en EOS 300D med EF-S 18-55mm II de neste 10 årene. Tom Endret 24. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har forresten finstudert litt på prøvebildene. De lyger ikke, det er så godt som umulig å se noen forskjell på f/2.0 og f/8.0. Edit: Tom, om jeg skulle glemme kameraet mitt og må låne fra avisa er det nettopp den komboen det gjerne lander på. Det er enten det eller 70-200/2.8L. Litt småabsurd, når jeg tenker meg om. Endret 24. juni 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Heldigvis hadde jeg alt av papirer samlet, samt allerede utklippet serienummer/strekkode fra embalasjen. En av de greie tingene ved å bestille via nettet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg ser at cashback-kampanjen varer til den trettiende. Betyr det at skjemat må sendes innen den trettiende, ankomme Canon innen den trettiende eller at varen må være kjøpt før den trettiende? Endret 24. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå