Nautica Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det er Tallinn som står først på listen min, når jeg skal dra til de baltiske statene. Skal vi lage en liten akam tur dit til våren? Blir gjerne med,hvis det passer i forhold til jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Håper på litt vær i morgen slik at jeg får satt værtettingen på D700'en & 50mm på en liten prøve.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ja vet du hva, jeg glemte å fokusere. Dæggern. Utrolig vanskelig å huske på at man faktisk må fokusere når man fotograferer. Oh my. Det var vel heller at du glemte at du skal vri fokusringen motsatt vei enn det du er vant til fra Nikon når du skal fokusere med Canon.. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/user/DigitalRevCom#p/u/7/hk5IMmEDWH4 Kai <3<3 Endret 5. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dæggern i dag er det barneselskap med 11 ville 6 åringer her i huset. Skal jeg fram med gear'et, eller skal jeg skygge banen helt..? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dæggern i dag er det barneselskap med 11 ville 6 åringer her i huset. Skal jeg fram med gear'et, eller skal jeg skygge banen helt..? Uv-filter Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dæggern i dag er det barneselskap med 11 ville 6 åringer her i huset. Skal jeg fram med gear'et, eller skal jeg skygge banen helt..? Røm landet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pingle, tomsi. Man må ta utfordringer på strak arm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pingle, tomsi. Man må ta utfordringer på strak arm. 11 stk 6 åringer - neitakk. 11 stk løver - helt greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gamle tanter er nesten like ille som 6åringer forresten. Var timestilbud å den lokale expertbutikken i går. Fjernstyrt bil til 9kr. Mer tominutterstilbud tenker jeg vi kaller det. Fyren rakk ikke trille pallen på plass en gang før grådige gamle gubber og tanter grabba til seg 4-5 stykker hver. Klarte å sikre meg en selv da, men det var på hengende håret. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ungar i flokk erdedt verste som er. Har forresten fått meg 85/1.8 og fungerande headset, i tillegg til at det nye Professor Layton er på veg i posten. Endret 6. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dæggern i dag er det barneselskap med 11 ville 6 åringer her i huset. Skal jeg fram med gear'et, eller skal jeg skygge banen helt..? Er ikke den d700'en ganske solid da? Er jo bare å la ungen låne den litt og ta bilder av gjestene sine, så slipper du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 11 stk 6 åringer - neitakk. 11 stk løver - helt greit. Føler meg som en gladiator som har gått sitt livs kamp.. og overlevde! Er ikke den d700'en ganske solid da? Er jo bare å la ungen låne den litt og ta bilder av gjestene sine, så slipper du. Den er mulig robust, men et sted går grensen for en D700 også!! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 er det bare meg eller er lightroom 3 sykt ustabilt og generelt helt jævlig ? dette er angre gang en lightroom 3 katalog bestemmer seg for å bli korrupt og fucked up. forrige gang var da LR 3 først kom ut, og jeg hadde det på en PC med Vista og nå på en iMac så det er liksom ikke noen sammenheng heller. det som skjer er at noen mapper bare slutter å funke, først er det bare ett par bilder som ikke vil vises, så går hele LR treigt som faen og så plutselig kan den ikke se på noen av bildene i den mappen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har ikkje hatt problemer med korrupte katalogar her. Går litt treigt iblant, men det er nok pga. dataen min. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan ha valgt ett bilde i 3 timer uten den klarer å hente opp bildet. Tror ikke den en uke gamle iMac min er så treig. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 OMGmacsuxlol.... Høres ikke helt sunt ut nei. Har selv aldri hatt noen slike problemer med noen av utgavene av Lightroom. Håper no slikt ikke skjer med meg hvertfall. *kryssefingre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå