Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Vg hadde også en fin sak for en tid tilbake. En eller annen lensmann (eller var det sysselmannen) hadde fartet ut på fjorden for å kikke på en hval som lå å duppet i vannflaten. Vg hadde bilde av dette, og valgte å sette en rød ring rundt hvalen, i tilfelle man ikke ser forskjell på en politmann og en hval.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helvete! Most blitsskoen på D80-en. Prøvde å presse den opp igjen, men fortsatt ikke helt bra.

Hvordan i helvete klarte du det?

 

Jaja, helvete, ble ikke gressklipping idag. Måtte spyle søppelsjakter i 6 jævla timer. Skal bli godt med en dusj nå.

 

Og, det blir en tamron 17-50 f/2.8 idag^^ så kjører jeg anntakeligvis på med en Canon 100mm F/2.8 USM Macro til uka.

Lenke til kommentar
Flink gutt! :) Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte...

 

Som f.eks bytte tabs med 1 og 2?

Isåfall så kan det skrus på igjen :)

How?

 

 

Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer..

 

Og, en ting til - hva er best til å tagge og organisere bilder, som IKKE heter Lightroom?

Lenke til kommentar
Flink gutt! :) Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte...
Som f.eks bytte tabs med 1 og 2?

Isåfall så kan det skrus på igjen :)

How?

Eg svarte på dette tidlegare, men du fekk det tydelegvis ikkje med deg, so eg prøver igjen:

Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Klikk i boksen nederst for å «Skru på einbokstavs-snarvegar». Andre snarvegar, som Ctrl + B for «Lim inn og gå til» er endra. «Lim inn og gå til» er no Ctrl + Shift + V, men du kan endre den til Ctrl + B. Den enklaste måten er å gå same stad som nemnt over, og velge Opera 9.2 Compatible.

Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer..
Det kjem no an på kva du bruker PC-en til. Ei kontorpakke som OpenOffice.org kan jo vere nyttig. Musikkbibliotek/avspelar som Mediamonkey er nødvendig. Miro er kjekt for å følgje med på videopodcastar.
Lenke til kommentar
Har dere noen favorittplugins til Photoshop?

TLR Professional Sharpening Toolkit

 

http://www.thelightsright.com/TLRProfessio...ningToolkit.htm

Hvordan får jeg den til å komme opp som en plug-in? -_-

 

Flink gutt! :) Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte...
Som f.eks bytte tabs med 1 og 2?

Isåfall så kan det skrus på igjen :)

How?

Eg svarte på dette tidlegare, men du fekk det tydelegvis ikkje med deg, so eg prøver igjen:

Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Klikk i boksen nederst for å «Skru på einbokstavs-snarvegar». Andre snarvegar, som Ctrl + B for «Lim inn og gå til» er endra. «Lim inn og gå til» er no Ctrl + Shift + V, men du kan endre den til Ctrl + B. Den enklaste måten er å gå same stad som nemnt over, og velge Opera 9.2 Compatible.

Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer..
Det kjem no an på kva du bruker PC-en til. Ei kontorpakke som OpenOffice.org kan jo vere nyttig. Musikkbibliotek/avspelar som Mediamonkey er nødvendig. Miro er kjekt for å følgje med på videopodcastar.

Hjertelig takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...