OscarMike1 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Vg hadde også en fin sak for en tid tilbake. En eller annen lensmann (eller var det sysselmannen) hadde fartet ut på fjorden for å kikke på en hval som lå å duppet i vannflaten. Vg hadde bilde av dette, og valgte å sette en rød ring rundt hvalen, i tilfelle man ikke ser forskjell på en politmann og en hval. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Helvete! Most blitsskoen på D80-en. Prøvde å presse den opp igjen, men fortsatt ikke helt bra. Hvordan i helvete klarte du det? Jaja, helvete, ble ikke gressklipping idag. Måtte spyle søppelsjakter i 6 jævla timer. Skal bli godt med en dusj nå. Og, det blir en tamron 17-50 f/2.8 idag^^ så kjører jeg anntakeligvis på med en Canon 100mm F/2.8 USM Macro til uka. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Den tamronen er knallgod til nikon, regner med at du får mye glede av den til canon og. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg har faktisk sett skarpere resultater på de som har brukt canon i hvertfall Gleder meg edit: Canon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=971919&hl= Nikon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=971137&hl= Elsk http://flickr.com/photos/carianoff/2489499681/ Endret 24. juni 2008 av Zettec Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Flink gutt! Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte... Som f.eks bytte tabs med 1 og 2? Isåfall så kan det skrus på igjen How? Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer.. Og, en ting til - hva er best til å tagge og organisere bilder, som IKKE heter Lightroom? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Bruk bridge til det? Om du har PS. Ting jeg lastet end asap selv med ny PC var AVG Free virus scan VLC uTorrent photoshop LR Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 24 juni allerede, kanskje på tide å tenke på junikonkurransen til akam... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har ihvertfall valgt ut mine bilder til konkuransen allerede :=) Blir vel å sende en av de nærmeste dagene =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har to av dem i hodet, så får vi se hvordan det blir med utførelsen. Det er fint vær i dag, men det ryktes også om fint vær i morgen. Hovedbildet er avhengig av utendørs location. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Prøvde meg på et stunt i går. Må jobbe litt videre med ideen for at det skal bli brukbart. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har dere noen favorittplugins til Photoshop? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har dere noen favorittplugins til Photoshop? TLR Professional Sharpening Toolkit http://www.thelightsright.com/TLRProfessio...ningToolkit.htm Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 sjekk ut! Er det noen forskjell mellom de ulike fargene, står noe om ulike fargekoder å noe. Er de bra til blits? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Flink gutt! Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte...Som f.eks bytte tabs med 1 og 2?Isåfall så kan det skrus på igjen How? Eg svarte på dette tidlegare, men du fekk det tydelegvis ikkje med deg, so eg prøver igjen:Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Klikk i boksen nederst for å «Skru på einbokstavs-snarvegar». Andre snarvegar, som Ctrl + B for «Lim inn og gå til» er endra. «Lim inn og gå til» er no Ctrl + Shift + V, men du kan endre den til Ctrl + B. Den enklaste måten er å gå same stad som nemnt over, og velge Opera 9.2 Compatible. Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer..Det kjem no an på kva du bruker PC-en til. Ei kontorpakke som OpenOffice.org kan jo vere nyttig. Musikkbibliotek/avspelar som Mediamonkey er nødvendig. Miro er kjekt for å følgje med på videopodcastar. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har dere noen favorittplugins til Photoshop? TLR Professional Sharpening Toolkit http://www.thelightsright.com/TLRProfessio...ningToolkit.htm Hvordan får jeg den til å komme opp som en plug-in? -_- Flink gutt! Selv irriterer jeg meg litt over Opera 9.5. Mange hurtigtaster jeg bruker som er blitt borte...Som f.eks bytte tabs med 1 og 2?Isåfall så kan det skrus på igjen How? Eg svarte på dette tidlegare, men du fekk det tydelegvis ikkje med deg, so eg prøver igjen:Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Klikk i boksen nederst for å «Skru på einbokstavs-snarvegar». Andre snarvegar, som Ctrl + B for «Lim inn og gå til» er endra. «Lim inn og gå til» er no Ctrl + Shift + V, men du kan endre den til Ctrl + B. Den enklaste måten er å gå same stad som nemnt over, og velge Opera 9.2 Compatible. Folkens, jeg har kjøpt ny PC - hvilke programmer trenger jeg? Ikke kun fotoprogrammer..Det kjem no an på kva du bruker PC-en til. Ei kontorpakke som OpenOffice.org kan jo vere nyttig. Musikkbibliotek/avspelar som Mediamonkey er nødvendig. Miro er kjekt for å følgje med på videopodcastar. Hjertelig takk! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Funke Radio poppers på Sigma blitzer, med TTL, altså? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Mtp. Sigma blitser - Sigma 530 eller Canon 430ex mkII? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har jeg kjøpt pola og ND filter til 17-50 objektivet mitt Nice price. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 I dag har jeg tatt lagbilder av ørten lag og skrevet ned alle navnene slik de sto og skrevet navn på trenere og lagene forøvrig. Weee. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ah, det gjorde eg i fjor. Dritgøy. I alle fall om dei er 7-8år og F*** ikkje klarer å sitte stille i eit forb**** sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå