Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Noe sier meg at jeg kommer til å få et litt tungt møte med virkeligheten den dagen jeg slutter å reise på heltid; har ikke tenkt over hvilken ukedag det er siden slutten av mai (hvis vi unntar de gangene jeg oppdager stengte butikker, det betyr søndag), vekkerklokke er noe man bruker for å rekke tidlige fly.

Anbefales. ;)

Det er noe jeg også kan tenke meg å prøve :)

In other news må jeg innrømme det er litt behagelig å ikke være forpliktet til å bruke kort tele; neste fastoptikkutfordring skal definitivt benytte noe mer normalt. (Jeg har en 35/2.8, det er for så vidt normalt nok, om det ikke hadde vært for at blenderen tilsynelatende er låst på f/2.8 – det ville virkelig bli en måned mot normalt.)

Litt mer normale brennvidder har sin sjarm det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, men tok null tid å mekka i LR...

Det er en grunn til at webalbums i LR og PS Elements bruker av flash. Falsh leveres av Adobe ...

Hmm, men tok null tid å mekka i LR...

Kjapt å komme inn i, ja. Men vanskelig (umulig) å vedlikeholde.

Jau, godt poeng. Får vel laga noko enkelt i Dreamweaver.

Lenke til kommentar

God plan, gorpium. Kjøpt noe spennende, eller bare i planleggingsfasen foreløbig?

(Sikler på MacBook Air selv for tiden; var enorm fan av den gamle 12" PowerBooken, og nå har vi jo nærmest fått formatet tilbake, bare i en uendelig mye bedre utgave.)

Lenke til kommentar

... må innrømme at den mer pragmatiske siden av meg insisterer på at iPad + bluetooth-tastatur gjør seg svært så bra, sjelden jeg trenger noe så portabelt til mer enn å skrive tekst, og da duger Simplenote like godt som Notational Velocity. Det er bare det at MacBook Air i basisutførelse til USA-pris er så rasende billig at det nærmest er umulig å ikke la seg friste.

Lenke til kommentar

God plan, gorpium. Kjøpt noe spennende, eller bare i planleggingsfasen foreløbig?

Ble en MBP @ 15.6",i5 2.4, 4 GB, 320 GB, HighRes mattskjerm.

Mer minne kjøper jeg gjennom jobben min, samt annet ekstrautstyr.

Dette er bare første fase. Maskinen blir hovedmaskin for etterarbeid i studio.

Med tiden blir det Mac Pro, samt en 24" Eizo ColorEdge-sak.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke en iMac og gomle 16gb minne, Gorpium? Trenger mobiliteten? :)

Pe-pe-pe-pengene? harhar.gif

Må bare legge til: Takk himmelen for at det ikke regnet i dag når jeg var uten paraply. Klarte å glemme den hos makeup akkurat når vi skulle ut og filme videre. MFW paraply ikke var der.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...