Nautica Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det kommer helt an på prisen - Koster det 3-400,- kroner, så er det gøy. men 1.500,- blir for drøyt. Det er en schwær en - står nypris 2499 - tilbud til en tusing. Du får nesten en orbis til den prisen Endret 1. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du får nesten en orbis til den prisen Såvidt jeg forstår var Ray Flash ute før Orbis - sammenligning her. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Mor di! Endret 1. november 2010 av phax Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hentet fra gizmodo Eller fra chattetråden for et par dager siden. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Faen ta da, jeg gidder ikke poste ting her lengre. Alltid for sent ute 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt fotopapir, ikke til printer men til eksponeringer med et pinhole kamera. Sliter med å finne Prøv fomafoto og fotoimport. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Mekker meg nettsida no. Vanvittig teit å ha Dreamweaver og LR på to forskjellige maksiner. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 http://issuu.com/remjul/docs/slipstream2011/1?viewMode=magazine Fram og baksida Props! Forsidebildet sparker rumpe. 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ferdig med nettsida, men no tuller Navhost seg. Faen. må ha søvn. Nokon som har innspel til framsida? Endret 2. november 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Veldig lekkert, men føler jeg har sett det før liksom, veldig vanlig stil, men kanskje greit for da kjenner folk seg lett igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kveldsvakt er en fin ting.. kan jo sove lenge jo.. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Veldig lekkert, men føler jeg har sett det før liksom, veldig vanlig stil, men kanskje greit for da kjenner folk seg lett igjen? Takk. Ganske standard, ja. Har tenkt å kanskje legga litt meir preg på den etter kvart. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ..Og det ble en Ray-flash. Var den modellen som passet huset de hadde inne. Skal visstnok bare gi ett stopp med lystap.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ..Og det ble en Ray-flash. Var den modellen som passet huset de hadde inne. Skal visstnok bare gi ett stopp med lystap.. Spennende - et stopp lystap er til å leve med. Vi gleder oss til å se resultatene Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kveldsvakt er en fin ting.. kan jo sove lenge jo.. Noe sier meg at jeg kommer til å få et litt tungt møte med virkeligheten den dagen jeg slutter å reise på heltid; har ikke tenkt over hvilken ukedag det er siden slutten av mai (hvis vi unntar de gangene jeg oppdager stengte butikker, det betyr søndag), vekkerklokke er noe man bruker for å rekke tidlige fly. Anbefales. In other news må jeg innrømme det er litt behagelig å ikke være forpliktet til å bruke kort tele; neste fastoptikkutfordring skal definitivt benytte noe mer normalt. (Jeg har en 35/2.8, det er for så vidt normalt nok, om det ikke hadde vært for at blenderen tilsynelatende er låst på f/2.8 – det ville virkelig bli en måned mot normalt.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg mener at det finnes en Nikkor 28 eller 30mm f2 til FX kamera.. men jeg finner den ikke! Finner en 24mm 1,4G til ca 15000kr men det er ikke den som jeg skal ha.. Men kan denne være en eventuell erstatning for en fastoptikk som nevnt tidligere i dette innlegget? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg mener at det finnes en Nikkor 28 eller 30mm f2 til FX kamera.. men jeg finner den ikke! Finner en 24mm 1,4G til ca 15000kr men det er ikke den som jeg skal ha.. Men kan denne være en eventuell erstatning for en fastoptikk som nevnt tidligere i dette innlegget? Ikke 28/2.8 AF-D du tenker på? Nikkor Ai-S 28/2 lages ikke lenger.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 I det området har du 24mm f/2.8, 28mm f/1.4, 28mm f/2.8, 35mm f/1.4 og 35mm f/2 av autofokusvarianter, og manuelle varianter med omtrent samme specs. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 ellers er vell denne linken en god oversikt over hva som finnes for nikon. http://www.photosynthesis.co.nz/nikon/lenses.html#28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå