Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Jeg er relativ god i PS. Så fant jeg en teknikk som etterligner feil kontrastveske for få fram en effekt på gamle polaroidbilder. Men så har jeg glemt hva teknikken het i fra gamelt av. Noen som kan hjelpe? :)

post-44035-1288288138,5636_thumb.jpg

:)

Lenke til kommentar

Definisjon på frustrasjon.

Stedattera, som holder pä med en teatersminke utdanning, er i dag ute pä shoot. Modeller type, det vi ser stadig vekk cruelphotography og Devisor poster i måneds-tråden. Ikke det at jeg ville klart slike bilder - men jeg kunne dog ha fått lov til å vaere med jeg og!!!!

Og hvorfor føler jeg meg litt som en gammel gris?

Lenke til kommentar

Vel,har kommet enda et skritt lengere i prosessen med og produser egen-bygde båter.

Når det gjelder byråkrati er CE merking noe av det verste jeg har vært borti,ca 7000 sider med krysshenvisninger.

Endelig fått egen produsentkode :)

post-151946-1288289726,8175_thumb.jpg

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Definisjon på frustrasjon.

Stedattera, som holder pä med en teatersminke utdanning, er i dag ute pä shoot. Modeller type, det vi ser stadig vekk cruelphotography og Devisor poster i måneds-tråden. Ikke det at jeg ville klart slike bilder - men jeg kunne dog ha fått lov til å vaere med jeg og!!!!

Og hvorfor føler jeg meg litt som en gammel gris?

Hehe.. tror ikke det er det som kreves for å være en gammelgris, det skal til litt mere..men kan definitivt skjønne hvorfor hun ikke vil ha med stefar :p

Lenke til kommentar

1x Elinchrom Rotalux 100cm Deep Octa

1x Elinchrom Ranger RX Quadra ProKit A hode

2x Stativ + 2x boom til quadraen...

1x Manfrotto Bakgrunnsoppheng M314B

1x Colorama en-eller-annen-grå-farge-men-vet-ikke-hvilken 2,72x11 meter

Æsj... det blir et par lange netter på gata for madammen... harhar.gif Fffuuuu

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke like greit kjøpe en hel pakke med quadras der du får to stk ? mener å huske at prisforskjellen var ganske liten. da får du jo ett ekstra batteri også, og det kan være handy siden de ikke kan plugges rett inn i strømkontakt.

also husk å kjøp adapter så du faktisk kan bruke softboxen på quadra

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke like greit kjøpe en hel pakke med quadras der du får to stk ? mener å huske at prisforskjellen var ganske liten. da får du jo ett ekstra batteri også, og det kan være handy siden de ikke kan plugges rett inn i strømkontakt.

Skrev det originalt, men tenkte hva skal jeg med et ekstra hode for 4k når jeg kun orker ta med meg én inntil jeg flytter til sentrum neste år eller 2012... visste ikke at man får ekstra batteri med den pakken.

Takk for tipset, mon.

EDIT ADD: Hvilken adapter? Kan du lenke? :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Ikke gris - en GWC - Guy With Camera. ;)

Geek With Canon? Er ikke sikker på den. For stor mulighet til at det kan misbrukes mot meg. ;~)

Hehe.. tror ikke det er det som kreves for å være en gammelgris, det skal til litt mere..men kan definitivt skjønne hvorfor hun ikke vil ha med stefar :p

Merker det. Tror jeg skal minne henne på, at det er snart jul.

Lenke til kommentar

wohoo, fått ordna meg ett lite fotooppdrag, via ett firma som lager kataloger for diverse firmaer, de trenger freelancefotografer og jeg kontakta de i rett tid:D

Congrats!!! :)

Grattis

Lønner seg og møte frem personlig,noe jeg antar at du gjorde :)

Nei,sendte faktisk bare epost :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle selge Canon 16-35 2.8L II, 50 1.2L, 85 1.2L II og 70-200 2.8, men aner ikke hva de er verdt. Noen som vil tippe pris?

De tre førstnevnte er kjøpt i USA og sistnevnte på fotovideo. Alt er strøkent og har hatt Canon Protection Filter og solblender på hele sitt liv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...