Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riot er vel bergenser om jeg husker rett.

Noe i den duren - man må vaere masochist for å bo der, pga alt regnet?

 

Det jeg har sett her i tyskland (og ja, det finner på slikt her og ;~) ), klisje-location no 1, er slitte møkkete og forlatte industri områder. Går det 14 av på dusinet.

 

Har sett vellykkete bilder av den typen fra skog, industrihavn, svömmehall, bar og forlatt sykehus. . .

Lenke til kommentar

Noen som har tips til location for bdsm shoot? Jeg havner mer på et soverom, men kan det være kult på location mon tro? :chinscratch Har en måned på meg å planlegge.

Tja, hvilken del av landet er det snakk om?

 

Oi, det hadde vel vært smart av meg å skrive: Bergen. Hun som vil ha det har visstnok et fint soverom med en hel speilvegg. Han som hører til hun har et mini rom. Pytt pytt. :p

 

Takk for PM, Lars. Skal sjekke det ut.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Noe i den duren - man må vaere masochist for å bo der, pga alt regnet?

Skulle nesten tro det. :p

Det jeg har sett her i tyskland (og ja, det finner på slikt her og ;~) ), klisje-location no 1, er slitte møkkete og forlatte industri områder. Går det 14 av på dusinet.

Ja, der sier du noe. Er jo noen forlatte industrilokaler her i Bergen også. Borte på Laksevåg bør det være mulig å få til noe.

 

 

Da er det ikke vits i at jeg plager den (bekymringsverdig store) delen av min vennekrets som er medlemmer av Sol og Måne i Trondheim :p

Det er selvsagt noen "venner du kjenner" som er medlem der. Vi tror deg vi. ;)
Lenke til kommentar

Noe i den duren - man må vaere masochist for å bo der, pga alt regnet?

Skulle nesten tro det. :p

Det jeg har sett her i tyskland (og ja, det finner på slikt her og ;~) ), klisje-location no 1, er slitte møkkete og forlatte industri områder. Går det 14 av på dusinet.

Ja, der sier du noe. Er jo noen forlatte industrilokaler her i Bergen også. Borte på Laksevåg bør det være mulig å få til noe.

 

 

Da er det ikke vits i at jeg plager den (bekymringsverdig store) delen av min vennekrets som er medlemmer av Sol og Måne i Trondheim :p

Det er selvsagt noen "venner du kjenner" som er medlem der. Vi tror deg vi. ;)

 

Hvis du har tips om forlatte industribygg eller noen som er "forlatt" om kveldstid/nå på vinterstid, så må du gjerne si ifra. Trenger gråtonene og industrilooken for noe annet i nær framtid. rawr baby

Lenke til kommentar

Det er selvsagt noen "venner du kjenner" som er medlem der. Vi tror deg vi. ;)

Til tross for en del iherdige forsøk på å lure meg med, så har jeg i hvert fall så langt aldri giddet :p Jeg ser bare ikke helt appellen i å sosialisere med folk basert på seksuelle interesser :shrug: Skal jeg møte folk og bli kjent med nye mennesker så er det andre egenskaper og interesser jeg ser etter.
Lenke til kommentar

Det jeg har sett her i tyskland (og ja, det finner på slikt her og ;~) ), klisje-location no 1, er slitte møkkete og forlatte industri områder. Går det 14 av på dusinet.

Ja, der sier du noe. Er jo noen forlatte industrilokaler her i Bergen også. Borte på Laksevåg bør det være mulig å få til noe.

Ja for guds skyld. 14 paa dusinet er ikke nok, vi trenger flere slike. ;~)

 

Min mening er mer, pröv noe nytt. Slike bilder kan fungere bedre, naar det ikke er med samme bakgrunn som finnes paa de fleste slike bilder. En industri ruine skiller seg ikke virkelig saa mye fra neste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Om jeg ønsker å selge gamle kameraet mitt hva kan jeg da forvente i pris? Det er meget pent brukt, med en 10 - 20000 eksponeringer.

 

 

Nikon D90 (ca 9 mnd gammel).

Batterigrep.

2 stk original batterier.

SB-400

 

Anyone? :)

 

EDIT: Leif was here!

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Hvis du har tips om forlatte industribygg eller noen som er "forlatt" om kveldstid/nå på vinterstid, så må du gjerne si ifra. Trenger gråtonene og industrilooken for noe annet i nær framtid. rawr baby

Vet kanskje om et. Hvis det står enda. :p

Bare hold deg i industridelen og ikke kontordelen. For i kontordelen bor det narkiser. Skal komme tilbake med en addresse seinere. Må bare finne den igjen først.

Lenke til kommentar

D90 går for 3500-4000 nå om dagen. Tilbehøret er ikke det mest ettertraktede, du kan kanskje håpe på 4500 for alt samlet? Evt. annonsere det for 4800 og være forberedt på å gå med på litt pruting.

 

Ville forøvrig solgt SB-400 alene, men har ikke peiling på hva den kan være verdt. Går svært få av den.

Lenke til kommentar

Ville forøvrig solgt SB-400 alene, men har ikke peiling på hva den kan være verdt. Går svært få av den.

Jeg ville breholdt SB400. Det er alltid kjekt med en liten og nett blits.

 

Har fått meg en SE Experia X10 mini jeg. Herlig oppgradering i forhold til LG dritten jeg hadde før.

Hørt om flere som er fornøyd med den - hvilken versjon av android?

Lenke til kommentar

Hvis du har tips om forlatte industribygg eller noen som er "forlatt" om kveldstid/nå på vinterstid, så må du gjerne si ifra. Trenger gråtonene og industrilooken for noe annet i nær framtid. rawr baby

Vet kanskje om et. Hvis det står enda. :p

Bare hold deg i industridelen og ikke kontordelen. For i kontordelen bor det narkiser. Skal komme tilbake med en addresse seinere. Må bare finne den igjen først.

På venstresiden her ligger det et jeg har vært inne i tidligere med hell.

google maps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...