Breni Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har sett mange anbefale Samyang objektivet før og det er ikke akkurat den stiveste prisen man kan få på et objektiv. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kunne gjerne tenkt meg Samyang 85/1.4, men ville helst hatt en bedre mattskive enn det som er standard på D300 eller et FX kamera. Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Visakortet gikk inn i en dyp depresjon i dag; Noe må lide for at andre skal ha det bra. Gratz med digg kamera. Har selv D700 og jeg skulle ønske meg en 35mm i tillegg for 50mm. Vil ha et mindre objektiv når jeg ikke bruker 24-70 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmm.. jeg finner ikke utav en liten ting her.. Hvordan få alle 51 fokuspunktene til å vises i søkeren? Jeg har bare et fokuspunkt, som jeg kan flytte rundt på, jeg har lest manualen "opp & ned" men finner ingenting på akkurat dette.. "Øya er vel det første man blir blind på" heter det.. På D90'en min så kan man velge å se 11 fokuspunkter, eller bare ett om man vil. Antar at det er det samme her på D700? Ett eller 51 foukspunkter..? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hmm.. jeg finner ikke utav en liten ting her.. Hvordan få alle 51 fokuspunktene til å vises i søkeren? Jeg har bare et fokuspunkt, som jeg kan flytte rundt på, jeg har lest manualen "opp & ned" men finner ingenting på akkurat dette.. "Øya er vel det første man blir blind på" heter det.. På D90'en min så kan man velge å se 11 fokuspunkter, eller bare ett om man vil. Antar at det er det samme her på D700? Ett eller 51 foukspunkter..? Hvorfor i all verden ønsker du å se alle fokuspunktene? Man velger antall fokuspunkter man vil bruke, så kan du benytte enkeltvis, dynamisk eller full-auto-magi. Fokuspunkter som blir benyttet aktivt vil lyse opp. Edit: Antall fokuspunkter på sporing, full-auto eller enkeltvis kan man velge. 11, 21 og 51 (muligens jeg husker feil antall i midten, bruker stort sett alle 51 og velger enkeltvis eller bruker 3D-tracking (dynamic). Endret 26. oktober 2010 av TGB Lenke til kommentar
ET! Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hva skal man med fokuspunkter når man har russisk glass med vodka-faktor! http://mstudent.wordpress.com/2010/10/26/snapshots-4/ Ble en walkaround allikevel... Endret 26. oktober 2010 av ET! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skulle gjerne søkt opp den tråden om søkemotoren på forumet, hadde den bare virket... Det har vært mulig å bruke Google som søkemotor siden 2.3.6, vi er nå kommet til 3.1.1. , burde ikke dette vært implentert for omtrent tusen år siden? Fotorelatert: 80-200 f/2,8 MK III på vei, gleder meg som en unge :-) Litt trist var det at 85 mm f/1.8 måtte forlate meg for å forsvare den, 55-200 og MB-D200 følger også etter, men de blir ingen savn... OG jeg har bestilt 24-70! Som kopp... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmm.. jeg finner ikke utav en liten ting her.. Hvordan få alle 51 fokuspunktene til å vises i søkeren? Jeg har bare et fokuspunkt, som jeg kan flytte rundt på, jeg har lest manualen "opp & ned" men finner ingenting på akkurat dette.. "Øya er vel det første man blir blind på" heter det.. På D90'en min så kan man velge å se 11 fokuspunkter, eller bare ett om man vil. Antar at det er det samme her på D700? Ett eller 51 foukspunkter..? AF-C og 51-punkters 3D-tracking er alt du trenger (og sett for guds skyld AF til kun å aktiveres ved AF-ON!) Siden 51 punkter i søkeren hadde blitt litt mye, så har de sluttet å vise alle punktene på kameraer med CAM-3500 AF-moduler. Litt uvant i starten, men du venner deg raskt til det. 1 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Visakortet gikk inn i en dyp depresjon i dag; Gratulerer. Og den er verdt det. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kunne trengt litt hjelp til prissetting av dere, vurderer å selge mitt Nikon 24-70, er kjøpt utenlands, perfekt stand men har litt stiv fokusring...hvor mye tror dere jeg kan få for det? Eller rettere sagt, hva vil være en fornuftig pris... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånn helt teoretisk: Hel og pen optikk går for 70% av nypris, hvilket betyr at en 24-70 vil koste 9450. Slå av 950 kr for funksjonsfeil, og selg for 8500. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Eksportere kontakter fra Nokia PC Suite og importere dem til Outlook var jaggu mer stressende enn jeg hadde regna med. Hvorfor kan ikke ting bare funke! Sukk. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) nvm fant ut... Endret 27. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Eksportere kontakter fra Nokia PC Suite og importere dem til Outlook var jaggu mer stressende enn jeg hadde regna med. Hvorfor kan ikke ting bare funke! Sukk. Nå er vel Nokia i seg selv stress nok. Savner overhode ikke min E71 etter å ha fått meg Galaxy S. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Eksportere kontakter fra Nokia PC Suite og importere dem til Outlook var jaggu mer stressende enn jeg hadde regna med. Hvorfor kan ikke ting bare funke! Sukk. Det skjønte jeg ikke. Når man sync'er kontaktene via PC suite havner de jo automagisk i Outlook? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det skjønte jeg ikke. Når man sync'er kontaktene via PC suite havner de jo automagisk i Outlook? Det var det jeg også trodde, men så gjorde de ikke det allikevel. Hentet ned siste OVI suite og da funka det. Når jeg så sjekket Outlook fant jeg ut at de som hadde telefonnummer i "Mobile (Private)" ikke fikk med nummeret sitt over. Fikk årna det til slutt, så nå har jeg en lang liste med mennesker i iPhone-kontaktlista mi. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har tips til location for bdsm shoot? Jeg havner mer på et soverom, men kan det være kult på location mon tro? :chinscratch Har en måned på meg å planlegge. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvor kan jeg skaffe et samyang 85/1.4 billigst? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen som har tips til location for bdsm shoot? Jeg havner mer på et soverom, men kan det være kult på location mon tro? :chinscratch Har en måned på meg å planlegge.Tja, hvilken del av landet er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå