Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Hmm.. jeg finner ikke utav en liten ting her.. Hvordan få alle 51 fokuspunktene til å vises i søkeren? Jeg har bare et fokuspunkt, som jeg kan flytte rundt på, jeg har lest manualen "opp & ned" men finner ingenting på akkurat dette.. :p "Øya er vel det første man blir blind på" heter det.. :)

På D90'en min så kan man velge å se 11 fokuspunkter, eller bare ett om man vil. Antar at det er det samme her på D700? Ett eller 51 foukspunkter..?

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg finner ikke utav en liten ting her.. Hvordan få alle 51 fokuspunktene til å vises i søkeren? Jeg har bare et fokuspunkt, som jeg kan flytte rundt på, jeg har lest manualen "opp & ned" men finner ingenting på akkurat dette.. :p "Øya er vel det første man blir blind på" heter det.. :)

På D90'en min så kan man velge å se 11 fokuspunkter, eller bare ett om man vil. Antar at det er det samme her på D700? Ett eller 51 foukspunkter..?

Hvorfor i all verden ønsker du å se alle fokuspunktene? Man velger antall fokuspunkter man vil bruke, så kan du benytte enkeltvis, dynamisk eller full-auto-magi. Fokuspunkter som blir benyttet aktivt vil lyse opp.

Edit:

Antall fokuspunkter på sporing, full-auto eller enkeltvis kan man velge. 11, 21 og 51 (muligens jeg husker feil antall i midten, bruker stort sett alle 51 og velger enkeltvis eller bruker 3D-tracking (dynamic).

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Skulle gjerne søkt opp den tråden om søkemotoren på forumet, hadde den bare virket...

Det har vært mulig å bruke Google som søkemotor siden 2.3.6, vi er nå kommet til 3.1.1. , burde ikke dette vært implentert for omtrent tusen år siden?

Fotorelatert:

80-200 f/2,8 MK III på vei, gleder meg som en unge :-) Litt trist var det at 85 mm f/1.8 måtte forlate meg for å forsvare den, 55-200 og MB-D200 følger også etter, men de blir ingen savn... OG jeg har bestilt 24-70! Som kopp...

Lenke til kommentar

AF-C og 51-punkters 3D-tracking er alt du trenger (og sett for guds skyld AF til kun å aktiveres ved AF-ON!)

Siden 51 punkter i søkeren hadde blitt litt mye, så har de sluttet å vise alle punktene på kameraer med CAM-3500 AF-moduler. Litt uvant i starten, men du venner deg raskt til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjønte jeg ikke. Når man sync'er kontaktene via PC suite havner de jo automagisk i Outlook?

Det var det jeg også trodde, men så gjorde de ikke det allikevel. Hentet ned siste OVI suite og da funka det. Når jeg så sjekket Outlook fant jeg ut at de som hadde telefonnummer i "Mobile (Private)" ikke fikk med nummeret sitt over.

Fikk årna det til slutt, så nå har jeg en lang liste med mennesker i iPhone-kontaktlista mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...