Ratleto Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Selv har jeg sittet fast på vwnorge.no, som er bilforum for gamle folkevogner. Blir litt preget av miljøet man er oppvokst i... Jeg har en svoger som er boble-fanatiker. Har t.o.m. bygget om en boble til en dragracebil kalt Alienbug. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hmmm, det er en tyv på kurset her:( på fredagen mens jeg var syk ble min 2gb minnepenn stjålet jaja, glad jeg har en 16gb i backup^^, men kjekt å vite at man ikke kan stole på folk her Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så jeg prøver å selge noe på finn.no og i dag fikk jeg en tilbakemelding. Dette må vel være søppel? Hello Dear, I am sorry for my late response to your last mail..I hope you are doing good. I am currently working for Nurses without boundary in UK and will like to buy the phone to my pastor who is in a school exchange programme in West Africa Nigeria as a birthday gift. I was referred to this website by a Norwegian doctor in the hospital where we work, so he is the one giving me guide lines. Can you ship international? if so, let me have your PayPal request or Bank details and shipment cost so I can make the payment and send you the shipping address. Kind regards.. Winnie Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så jeg prøver å selge noe på finn.no og i dag fikk jeg en tilbakemelding. Dette må vel være søppel? Det har du nok rett i. Det der en ren svindel. Vanligvis pleier de å være litt mer subtile ... Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Subtile? Stort sett alle Nigeriamailene jeg har fått har vært omtrent like subtile som en bulldozer. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sukk, studiene ødela oktoberfesten min. Det var det jeg var redd for. Pokkers utdannelse! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sykdom ødela min etter halvgått løp. Får se om jeg greier å produsere noe siste uken... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Godt med korte dager på jobb.. har nå jobbet 0730 - 1400 i 3 uker.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her. På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her. På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? Åssen fant du bildet ditt? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Bildet er linket til din flickr-konto og du har blitt kreditert så seg jeg ingen spesielle problemer. Edit.Det viser bare at flere liker bildet ditt Endret 25. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Som sagt, ser ingen problemer med dette at bildet blir lånt, men syntes den siten så litt mystisk ut. Jeg fant bildet mitt ved å følge linker fra statsen min, da jeg syntes jeg hadde usedvanlig mye trafikk på Flickr. Hvilket egentlig ikke sier så mye. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her. På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? Hun har jo misforstått det 100% da. Det er hun som må kontake deg for å få lov til å bruke bilde. Send sint post og be henne fjerne bildet. Selv om det ikke er nøye for deg Gudene vet hva det er for en tulleside. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sjappa i Køben hvor jeg har kjøpt all L-optikken min brukt har snart utsalg igjen - tror jeg skal ta en titt mandag morgen.. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sjappa i Køben hvor jeg har kjøpt all L-optikken min brukt har snart utsalg igjen - tror jeg skal ta en titt mandag morgen.. Jeg som skal til Lyngby på mandag... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det bare hos meg,eller opplever dere også et jækla tregt forum nå ? Synes det har vært tregt de siste 2 ukene,spesielt på eftan. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det bare hos meg,eller opplever dere også et jækla tregt forum nå ? Synes det har vært tregt de siste 2 ukene,spesielt på eftan. Satt akkurat og tenkte på det samme. Var akkurat nede en 15 mins tid. Synes det skjer daglig for tiden. Server too busy osv. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det bare hos meg,eller opplever dere også et jækla tregt forum nå ? Synes det har vært tregt de siste 2 ukene,spesielt på eftan. It's not you... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det jobbes med ytelsesproblemene i kulissene. Og det forundrer meg ikke at det blir bedre om ikke altfor lenge. Men.. ikke skyt meg om alt blir som det vante til nå da.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det jobbes med ytelsesproblemene i kulissene. Og det forundrer meg ikke at det blir bedre om ikke altfor lenge. Men.. ikke skyt meg om alt blir som det vante til nå da.. Det er enda godt - man blør jo medlemmer til øst og vest når forumsoftwaren suger rumpe og serverene er mye nede. Gladnyheter for ThinkThank Retrospective fans. Var innom FotoVideo i ettermiddag/kveld. Og der rauset det på med Retrospective 20 og 10. Vet ikke om de også har fått inn 30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå