Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg prøver å selge noe på finn.no og i dag fikk jeg en tilbakemelding. Dette må vel være søppel? :D

 

Hello Dear,

 

I am sorry for my late response to your last mail..I hope you are doing good. I am currently working for Nurses without boundary in UK and will like to buy the phone to my pastor who is in a school exchange programme in West Africa Nigeria as a birthday gift.

 

I was referred to this website by a Norwegian doctor in the hospital where we work, so he is the one giving me guide lines. Can you ship international? if so, let me have your PayPal request or Bank details and shipment cost so I can make the payment and send you the shipping address.

 

Kind regards..

Winnie

Lenke til kommentar

Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her.

 

På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. ;)

 

Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her.

 

På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. ;)

 

Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? :hmm:

Åssen fant du bildet ditt?

Lenke til kommentar

Noen som gjenbruker et bilde fra oktoberfesten min som jeg også la ut på Flickr, se her.

 

På generelt grunnlag skriver hun at det går an å ta kontakt for å bli kredittert, men greit for meg, mulig jeg er dum. ;)

 

Uansett, noen som forstår hva slags blogg det er? Tilsynelatende masse reblogging? Er det egentlig spam? Eller noe annet mystisk/skummelt? :hmm:

Hun har jo misforstått det 100% da. Det er hun som må kontake deg for å få lov til å bruke bilde. Send sint post og be henne fjerne bildet. Selv om det ikke er nøye for deg ;)

 

Gudene vet hva det er for en tulleside.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det jobbes med ytelsesproblemene i kulissene. :) Og det forundrer meg ikke at det blir bedre om ikke altfor lenge. Men.. ikke skyt meg om alt blir som det vante til nå da.. :p

Lenke til kommentar

Det jobbes med ytelsesproblemene i kulissene. :) Og det forundrer meg ikke at det blir bedre om ikke altfor lenge. Men.. ikke skyt meg om alt blir som det vante til nå da.. :p

Det er enda godt - man blør jo medlemmer til øst og vest når forumsoftwaren suger rumpe og serverene er mye nede.

 

Gladnyheter for ThinkThank Retrospective fans. Var innom FotoVideo i ettermiddag/kveld. Og der rauset det på med Retrospective 20 og 10. Vet ikke om de også har fått inn 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...