olegunnaro Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Yay da var Aperture kommet ut i versjon 3.1. Ser ut til å være en svær feature liste i denne versjonen gitt.. Mye flott der, de to første er kanskje viktigst for min del. Litt skuffende at de ikke har forbedra støyfjerninga. Det er per i dag den største nedturen med Aperture 3 sammenligna med Lightroom 3 for min del. Liker dog Aperture bedre over-all, men irriterende at jeg må over til annen programvare for skikkelig støyfjerning. :/ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 herregud og stor forskjell det er på optikk fra butikk og nettbutikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 herregud og stor forskjell det er på optikk fra butikk og nettbutikk Jawohl? Har du noen eksempler eller..? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Prisforskjell? Eller noe annet? Men hva annet kan det egentlig være? Leveringstid kanskje? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 herregud og stor forskjell det er på optikk fra butikk og nettbutikk Jawohl? Har du noen eksempler eller..? canon 24-70 2.8 elite foto 13895,- japanfoto 9844,- Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Irisscan er ikke spesielt bra. Retinascanning har en svært lav feilprosent (ca. 1/1.000.000) og kan skille mellom levende og dødt vev, så øyetyveri funker dårlig. Det brukes faktisk en del i anlegg hvor adgangskontrollen skal være ekstremt streng (rakettsiloer ol.). Til de som sier det er viktig å bygge systemer som er robuste mot "dårlige tider" liker jeg å minne om at Adolf Hitler ble demokatisk valgt. Når folket har stemt inn de dårlige tidene, så kommer all teknologi til å bli benyttet til faenskap uansett om den har vært brukt til nytte i gode tider, eller man har latt det være. Man kan ikke forsvare seg mot dårlige tider. Kommer de, så kommer de. I mellomtiden så er detbare å bygge best mulige tjenester. Endret 21. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Enig i at man ikke kan bygge systemer som er robuste mot dårlige tider. Det eneste forsvaret vi har mot det er stemmer for sunn fornuft. Hvis faenskapet kommer til makten så hjelpe det dog litt om de må sette opp systemene selv og ikke bare straks kan missbruke det som alt er på plass. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Snør det i hele Norge bortsett fra i vintersportens hovedstad? Ifølge vg så er det slik at: Snøen laver ned over hele Norge - unntatt Østlandet Jeg var en tur i kirkenes i dag, en kjøretur på 130km hver vei. Og jeg har ikke sett et snøfnugg på turen, hverken frem eller tilbake. Men det er vel ikke første gang man dropper Øst-Finnmark når man snakker om "hele norge" Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ifølge vg så er det slik at: Snøen laver ned over hele Norge - unntatt Østlandet Har VG i det hele tatt noen folk utplassert nord/øst for Tromsø? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Har sett en bil som det står VG-reklame på, men den leverer nok bare aviser til forretningene. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kZx55gcX0TM Haha 4 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Larf. Endret 21. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ser ut som jeg var litt raskt med å avfeie Kong Vinter, for det gikk ikke mange timene før face var overfylt av venner som rapporterte om snø, og joda. Det snør også her i Drammen... Det snør på face i Drammen mener du vel Helt korrekt det også! Haha Herlig! Hehe, herlig video! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 20cm snø her hos meg i arna. MFW Prøver ut autopano giga... mfw 11m pano... trodde 5Den min plutselig hadde fått dobbelt opp med megapiksler. Var (u)heldigvis bare det at den stod på 72 i dpi. Skiftet til 300 og der kom det fram 2,7m. Fint med panoramavindu ut til nabolaget, med 20cm snø. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg forsto ikke helt hva som var morsomt med den videoen ? Eller jo,jeg forsto at Nikon har gjort noe feil så han fikk to Nikon kameraer,så ut som han fikk en D7000 og den avanserte var nok en D3s 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flytende linseelementer? Nei, nei - det er bare for å få bedre optisk ytelse på nært hold. Flytende linser, derimot, er litt mer nyskapende.. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hmm, lurer fælt på hva jeg skal ta med av kamerautstyr til Marokko... Forsikringen dekker vel kun objektivdeksel og muligens en solblender, så det blir litt risky å lasse på med div. objektiver Kanskje Mamiya'n? Men det blir nok dyrt å skyte film i en hel uke også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hmm, lurer fælt på hva jeg skal ta med av kamerautstyr til Marokko... Et hus og en normalzoom burde dekke det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå