Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh - får ikke lagt inn bruktannonser på akam.no - den vil hverken godta dansk adresse eller dansk mobilnummer.

Åssen skal jeg da få annonsert på akam.no at jeg vil selge den kjære 135L'en min? :hmm:

Du behøver ikke ta deg bryet med å selge det hvis du vil bli kvitt det, det er bare å sende det til meg. Jeg tar imot pakker fra Danmark.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fotovideo har fått inn 6 stk. brukte 70-200mm f/2.8 IS. Pris fra 10.700 til 13.000. Tydeligvis en avis som har oppgradert til ny versjon :)

Det brenner litt i lommeboka. Merker at f/4 kan være litt snau på den tiden av året vi går inn i nå. Veldig usikker på om jeg skal slå til på et brukt 70-200mm f/2.8 IS eller om jeg heller skal supplere med 85mm f/1.8. Ved salg av 70-200mm f/4 IS vil kostnaden bli tilnærmet lik for begge alternativer.

Får stikke ned å sjekke ut standen.

Objektivet er heftig det - bare vær klar over at det veier en del mer enn F/4. :) 1,6 kg pluss kamerahus kan bli tungt å gå med rundt nakken. :)

Lenke til kommentar

De som har 5D MK II, http://web.canon.jp/imaging/eosd/firm-e/eos5dmk2/firmware.html

Firmware changes

This firmware update (Version 2.0.8 ) incorporates the following changes and fixes.

1. Fixes a phenomenon in which movies are not taken at the shooting mode registered in the user's settings if a shooting mode Aperture priority (or Shutter priority) is registered in any of the camera's user settings (C1, C2, C3) and the user attempts to shoot a movie.
  2. Fixes a phenomenon in which the shutter will not release when pressing the shutter button when the auto power off function is set to "on".
  3. Fixes a phenomenon in which overexposure occurs when shooting a Live View shooting simulation with the ISO speed set to L.
  4. Fixes a phenomenon in which the settings of the Speedlite transmitter ST-E2 revert to the default settings when both the camera and the ST-E2 are set to auto power off.
  5. Fixes a phenomenon in which the Macro Ring Lite (MR-14EX, MT-24EX) and slave flash do not sync while shooting wirelessly.
Lenke til kommentar

Tror nok jeg venter litt med den updaten. Har jo vært bugs tidligere. Ser uansett etter en måte å downgrade til første utgave på, uten å måtte sende kamera inn til Canon.

Hvorfor det egentlig? Er jo funksjoner som er fikset på, er det ikke det? Noe som ver.1 hadde som disse ikke har? Bortsett fra feilene da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...