Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan også tenke meg en 24-70mm f/2.8 da jeg tar en del bilder på konserter. Stort sett på blues-klubber og andre små arenaer. Og der er en 24-70 ypperlig. Mne jeg går nok for Sigma sin, da den er mer fornuftig priset.

I tillegg kommer jeg til å skaffe en Sigma 50-150mm f/2.8, den nye versjonen, og en 1.4x konverter.

Blitz og trådutløser mangler jeg også. Så pengene kommer til å få ben å gå på til sommeren.

Tom

Lenke til kommentar

Apropos 30mm. Ser at Sigma har kommet med forbedrede utgaver av et par glugger i det siste. Skulle likt at de strammet opp 30mm f/1.4 litt - det hadde vært gromt.

Dere Nikonister har en fordel, i og med at dere har en 300mm f/4 - Canon har ikke det. Alternativet er en 200m f/2.8 + 1.4x konverter. Men de har hatt en 5200mm en gang i tiden!

Tom

Lenke til kommentar
Apropos 30mm. Ser at Sigma har kommet med forbedrede utgaver av et par glugger i det siste. Skulle likt at de strammet opp 30mm f/1.4 litt - det hadde vært gromt.

Dere Nikonister har en fordel, i og med at dere har en 300mm f/4 - Canon har ikke det. Alternativet er en 200m f/2.8 + 1.4x konverter. Men de har hatt en 5200mm en gang i tiden!

Tom

Hva er oppgraderingene hos Sigma?

Lenke til kommentar

Tom

50-150mm f/2.8 og 70-200mm f/2.8 har kommet i nye utgaver. Litt mindre vignettering og bedre hjørneskarphet ifølge en som hadde testet litt.

Tom

Lenke til kommentar

Tom

50-150mm f/2.8 og 70-200mm f/2.8 har kommet i nye utgaver. Litt mindre vignettering og bedre hjørneskarphet ifølge en som hadde testet litt.

Tom

50-150 er uaktuel for meg og 70-200mm II visste jeg om, så inegn overraskelse i kveld :(

Lenke til kommentar
Jeg skal ha meg fisheye og en 30mm iløpet av året. Har lyst på en kortere makro, en SB-800, større sekk, og kanskje en 300mm f/4, for å se om fuglegnisten kommer tilbake....

Har du ikke en SB-800 fra før? I følge signaturen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...