Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på CAD her? Har ett par filer i .easm-format (Solidworks edrawings), men har ikke Solidworks, og skulle gjerne fått åpnet dem i eller konvertert dem til ett format jeg kan åpne i Autocad eller Inventor... edrawings-viewern til Solidworks kan bare lagre til bildefiler, det er ikke akkurat kjempenyttig til cad. Forslag?

Lenke til kommentar

Drister meg på en liten kryssposting:

 

 

Kan noen hjelpe meg med et kjapt spørsmål?

Jeg sitter ofte i senga med laptopen, men liker ikke å se på film/serier på den pga. elendig lyd.

Skjermen til den stasjonære ser jeg lett i fra senga. Det jeg trenger er en måte å fjernstyre den stasjonære fra laptopen. Prøvde akkurat med Remote Desktop, men problemet er at når jeg logger inn fra laptopen så går den stajsonære automatisk til påloggingsvinduet til Windows 7.

 

Laptopen kjører Windows Vista Buisness 32bit og den stasjonære kjører Windows 7 Enterprise 64bit.

Beklager om dette er et veldig n00b-spørsmål, men jeg har aldri hatt bruk for å gjøre dette før så jeg har ikek hatt noen grunn til å sette meg inn i det.

Lenke til kommentar

Drister meg på en liten kryssposting:

 

 

Kan noen hjelpe meg med et kjapt spørsmål?

Jeg sitter ofte i senga med laptopen, men liker ikke å se på film/serier på den pga. elendig lyd.

Skjermen til den stasjonære ser jeg lett i fra senga. Det jeg trenger er en måte å fjernstyre den stasjonære fra laptopen. Prøvde akkurat med Remote Desktop, men problemet er at når jeg logger inn fra laptopen så går den stajsonære automatisk til påloggingsvinduet til Windows 7.

 

Laptopen kjører Windows Vista Buisness 32bit og den stasjonære kjører Windows 7 Enterprise 64bit.

Beklager om dette er et veldig n00b-spørsmål, men jeg har aldri hatt bruk for å gjøre dette før så jeg har ikek hatt noen grunn til å sette meg inn i det.

www.logmein.com

Lenke til kommentar

Takk. Det funka. Dette er skrevet via laptopen på den stasjonære. Litt morspmt å se teksten dukke opp borte på den andre skjermen. Laptopen er nå et ekstern tastatur. :D

 

Hodetelefoner?

Funker ikke så godt når man er to i senga. Men det har du kanskje ikke så mye erfaring med? :tease:
Lenke til kommentar

Fotomesse i Bergen i helgen, både fredag og lørdag. (Galleri Nygaten)

 

Her er link til både seminar-program og messe-tilbud.

 

Jeg har ikke akkurat full oversikt, men Canon 7d (kun hus) til 8490 virker ikke som et dumt tilbud, virker som billigste pris ellers er på 11k (JP).

 

Og er Nikon D3100 på nivå med, eller evt bedre enn D5000 på enkelte områder?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...