Johnny™ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Outlook & Excel gives me the shivers men det er en mulighet. haha, i know the feeling. Det finnes vel også en mulighet å gjøre det via Google tror jeg, men den har jeg ikke sett på. click Alternativt så kan du prøve metoden som Ciryaher nevner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Outlook & Excel gives me the shivers men det er en mulighet. haha, i know the feeling. Det finnes vel også en mulighet å gjøre det via Google tror jeg, men den har jeg ikke sett på. click Alternativt så kan du prøve metoden som Ciryaher nevner Nå viste deg seg at Nokia programvaren eksporterer til .csv format - og det er jo til å leve med. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hører gjerne om hvor fantastisk fornøyd du blir med Galxyen, Tom! Jeg har innsett at jeg ønsker meg en pad-tablet-thingy, men siden Steve Jobs is of The Devil skal jeg ikke ha iPad. Har derfor litt smålyst på Galaxy Tab, men har null erfaring med Android eller Samsung... Hihi, personlig er jeg mer redd for Google enn for Apple, men Tab blir sikkert nesten like bra som iPad. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hihi, personlig er jeg mer redd for Google enn for Apple, men Tab blir sikkert nesten like bra som iPad. Egentlig er vel de alle en gjeng med skurker - men det blir stusselig hvis man skal være negativ til alle sammen Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Godt poeng. Jeg foretrekker den skurken som gjør livet mitt enklest mulig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Google klarte jo å gjøre "the right thing" og trekke seg ut av Kina. Det er bra i min bok. Don't be evil. (men det er jo ikke rart at Ole Gunnar er mer redd for Google enn Steve Jobs (of the Devil) - han har jo gjentatte ganger gitt uttrykk for at han er en ukritisk Jobs-tilbeder. ) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ja fotoverden er jo full av skurker de også, Nikon var som alle husker eneste som slapp inn folk på ene fabrikken og fikk tom prate med de ansatte på egenhånd. Pentax feks gadd ikke svare på henvendelsene engang... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Google klarte jo å gjøre "the right thing" og trekke seg ut av Kina. Det er bra i min bok. Don't be evil. (men det er jo ikke rart at Ole Gunnar er mer redd for Google enn Steve Jobs (of the Devil) - han har jo gjentatte ganger gitt uttrykk for at han er en ukritisk Jobs-tilbeder. ) Jeg og Jobs er bare sååå close. <3<3 Det jeg er mest skeptisk til med Google er all informasjonen de har på alle. Bruker derfor bare søk hos google, mest fordi det ikke finnes gode alternativer. :/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Alle som er store og populære er onde. Sånn er det bare. Og mer mediaomtale noen får ondere blir de! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dette må da være Norges svar på Cliff Mautner. Sinnsykt dyktig . http://www.henrikfoto.no/blogg/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det noen her som følger med på redningsaksjonen i Chile ? Han her tror jeg ikke vil opp Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det noen her som følger med på redningsaksjonen i Chile ? Litt Han her tror jeg ikke vil opp Han har litt problemer, tror jeg ... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg utvikler stadig reportoiret mitt. Nå har posten min fra i går der jeg klaget over for få plusser, fått en stjerne, fordi det er en populær post. Kan dere se stjernen min også? Får jeg noe fint nå? The forum user of the month? 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kan dere se stjernen min også? Får jeg noe fint nå? The forum user of the month? Vi kan se stjernen. Og nei, du får ikke noe spesielt. Jeg kan se om jeg kan fikse et nakenbilde av tomsi med en rød rose i munnen om du har lyst på? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg kan se om jeg kan fikse et nakenbilde av tomsi med en rød rose i munnen om du har lyst på? Dårlig ide - da kommer internet til å opphøre - oppslukt av et sort hull Endret 13. oktober 2010 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dette må da være Norges svar på Cliff Mautner. Sinnsykt dyktig . http://www.henrikfoto.no/blogg/ Han var dyktig ja. Likte slideshowsene svært godt! Gives inspiration. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Merkelig hvor mange skjulte Akam-funksjoner jeg plutselig har oppdaget... :!: 4 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg kan se om jeg kan fikse et nakenbilde av tomsi med en rød rose i munnen om du har lyst på? Dårlig ide - da kommer internet til å opphøre - oppslukt av et sort hull Oh - the horror - et nakenbilde av tomsi goatse-versjonen, med en rød rose i.. My eyes! The goggles do nothing! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Merkelig hvor mange skjulte Akam-funksjoner jeg plutselig har oppdaget... Ser at man kan se navnhistoriken til hver enkel bruker,godt jeg ikke brukte noen uanstendige navn i begynnelsen Edit:ser at du har dårlig med venner da,bykatten Endret 13. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Edit:ser at du har dårlig med venner da,bykatten Ungh - nå har vi allerede spammet Bykatts rating - skal vi også spamme vennelisten, mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå