Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

At Kindle er umoden/uegnet for akademiske formål er jeg ubetinget enig i.

Men det gjelder vel alle e-bok leserene?

Helt klart. Kindle DX er den som er nærmest, men som azathosk sier, så er de tekstene som er rike på fotnoter og henvisninger litt rufsete (ok, jeg har bare én sånn bok (Orwell in Spain), men den er helt håpløs), og bildekvaliteten for dårlig.

Jeg har kun én fagbok (The Web Application Hacker's Handbook) på Kindle, og det fungerer helt greit, men generelt anbefaler jeg ikke Kindle til de som trenger noe for faglitteratur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av batteriene til kamera begynte plutselig å oppføre seg rart. Når jeg har satt det til lagring og setter det i kamera så viser det at det bare er litt strøm igjen på det. Etter noen få bilder begynner batteri indikatoren å blinke.

Synes det var merkelig at det skjedde plutselig og ikke gradvis. Noen andre som har opplevd det med Canon batterier?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte kindle 3 med omslag, bruker det ikke. Kjøpte uten 3G, angrer. Har sett hvor bra det er å lese f.eks. Aftenpoften på den, helt nydelig, særlig når man tar i betrakting at det er gratis hele veien rundt. Har forøvrig mer enn femti fagbøker på den, stort sett fra O'Reilly og Pragmatic, funker fint og papirversjonene er på vei ut av huset. Har bøkene på pc'n hjemme og på jobb også, bedre til oppslag og copy paste for kode og dokumentasjon, men til å lese er kindelen suveren.

Lenke til kommentar

Merk: De som poster mye i offtopic-forumet har en tendens til å ha - litt overdrevne rykte-verdier. ;)

 

Edit: Kanskje rykte fra off-topic ikke skulle gjelde, akkurat som post count derfra ikke gjelder? ;)

Støtter den. Det er et par stykker som henger i telletråden (ja, en tråd bare for å telle til gud veit hvor langt :roll: ) og de plusser hverandre systematisk.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...