Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt meg noe selv enda. Men for meg virker det ikke som det er noen som i hele tatt nærmer seg Kindle ? Ut i fra artikler jeg har lest osv.

De nyeste modellene til Sony tror jeg er ganske så bra; men en del dyrere. Kindle 3 med kun Wifi koster nå rundt 1300,- med frakt og MVA/toll.

 

Ulempene med Kindle, slik jeg ser det er at den er låst til Kindle sitt format (mangler bl.a. epub støtte) og at Amazon gjør en del snåle ting innimellom.

 

Sony frister litt fordi den støtter epub; samt at den har slots for SD kort og har innebygget MP3-spiller. Da kan jeg lese bok mens jeg hører på behagelig musikk.

Lenke til kommentar

Tom: Jeg er omtrent like fornøyd med Kindlen min som Apple-entusiastene er med Steve Jobs. Dvs. veldig - på grensen til religiøs. Det er uten forbehold den dingsen jeg har vært mest fornøyd med.

 

Liten nok til å gå i jakkelommen, nokså robust, og det er utrolig deilig å kunne handle seg en ny bok, eller få nyeste utgave av The New Yorker, mens man sitter på et tog ett eller annet sted i Europa... Mitt råd til innehavere av aksjer i Norske Skog er SELG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tom: Jeg er omtrent like fornøyd med Kindlen min som Apple-entusiastene er med Steve Jobs. Dvs. veldig - på grensen til religiøs. Det er uten forbehold den dingsen jeg har vært mest fornøyd med.

Såpass!

 

Liten nok til å gå i jakkelommen, nokså robust, og det er utrolig deilig å kunne handle seg en ny bok, eller få nyeste utgave av The New Yorker, mens man sitter på et tog ett eller annet sted i Europa... Mitt råd til innehavere av aksjer i Norske Skog er SELG!

Du har kjøpt 3G utgaven av Kindle 3 da?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å prøve få jobb hos en eller annen fotograf, så tenkte printe ut en 4-8 portfolioer å levere de. Da lurte jeg på: noen som har no forslag til hvordan jeg skal sette opp den? Samt hvor kan jeg bestille det uten at det koster dritmye? :p

 

Har fått ordna slik at kurs-folka dekker dette, men skal helst ikke være så dyrt sa de, noen som har forslag til åssen jeg skal sette opp portfolioen? Tenkte en 12 bilder eller noe slikt?

 

Jeg gikk på et sånn type kurs for noen år siden,fikk inntrykk at kursleverandøren bare var ute etter billig arbeidskraft og få best mulig utbytte av pengene de fikk fra nav.Det dumme er at man var nødt til å gå på sånne kurs for og få støtte.Heldigvis så slapp jeg jobbtrening hos I.Ø.I.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...