Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å være iKenneth ja. Leit om han gir seg - han har produsert mye severdig.

 

Vel,Haandværkaren:-/ har fått seg en jobb og er der bortimot 24/7 i følge pålitelig innside-kilder :)

 

Har har også kjøpt seg et GF-1 kamera og er kjempefornøyd,så sony'en blir omtrent ikke brukt lengere.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Et av bildene mine på flickr har fått en "Sun Award", og admin fra den siden har lagt meg inn som kontakt.

 

I den forbindelsen har jeg et par (dumme) spørsmål?

 

1. Er det vanlig at slikt skjer? (Har fått inntrykk at det er mange slike "awards")

 

2. Bør jeg melde meg inn i grupppen og poste bildet der?

 

3. Pleier dere å legge inn disse folkene som kontakt når de har markert deg som en kontakt?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

1. Er det vanlig at slikt skjer? (Har fått inntrykk at det er mange slike "awards")

 

2. Bør jeg melde meg inn i grupppen og poste bildet der?

 

3. Pleier dere å legge inn disse folkene som kontakt når de har markert deg som en kontakt?

Fra gruppens regler: «- Award 4 pictures before yours for each photo you post»

 

Det er jo ikke noe i veien for å poste, det verste som kan skje er at noen andre klikker seg inn på det. Jeg er ikke ivrig på disse kontakt-greiene, men det er jo noe en gjør om en ønsker å følge med på bildene den personen legger ut.

Lenke til kommentar

Haandverker'n har nedgradert til 43, rimelig nok :yes:

 

I fixed it for you. :thumbup:

Hehe, du er nok ute og sykler på vann. Det korrekte er oppgradert :new_woot:

 

Det heter nedgradert. Fra vondt til verre. Sony har i det minste korrekte sensorstørrelser.

 

EDIT: Fint bilde Tomsi42, btw. du er nå i min contacts greie. Jeg er ny på flickr så vet ikke helt hvordan det funker med normer og slikt. Ikke gidder jeg å sette meg inn i det heller med det første. Tiden er min fiende, den kjører for fort.

Endret av ET!
Lenke til kommentar

Fint bilde Tomsi42, btw. du er nå i min contacts greie. Jeg er ny på flickr så vet ikke helt hvordan det funker med normer og slikt. Ikke gidder jeg å sette meg inn i det heller med det første. Tiden er min fiende, den kjører for fort.

Jeg er ikke inne i dette jeg heller, så jeg gjkør det jeg pleier å gjøre. Legger inn kun folk jeg kjenner, i kontaktlista. Slik som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...