Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohoo! 1. november legges hele katalogen til Kjøtt ut for fri nedlasting: http://archive.notam02.no/~joranru/kjott/

 

Gennialt (men tar den gjerne på Spotify også...)

 

...og en GAH!: Canal Digital klarte å fucke opp opptaket mitt av Japan GP i dag - det er kanskje ikke mange racingentusiaster her, men er det noen som vet om en torrent med løpet, eller har en invite til Racing Underground?

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Forslag til fiktivt firma eller organisasjon til å lage nettside til?

Alt! Er tillatt kom med alle ideer. :p

 

Hamar kamelutleie

Norges sherpaforening

Norsk forening for civ-avhengige (denne kunne vel nesten eksistert)

Andøya modellrakettoppskytingsklubb

Fondet for barnløse nonner (stjålet fra Ernie (tegneserien))

Fondet for bevaring av den norske regnskogen

Ja til kullkraft

Ja til flere bomveier

Tja til EU

Foreningen for foreningsavhengige

 

Trenger du fler? :p

Lenke til kommentar

Hehe, finfine de, men kom på en meget god en selv (type seriøs nettside). Skal jo ha toppkarakter så trenger en utfordring. Lager en side for en fiktiv vannprodusent som driver med smaksatt vann og diverse ulandsprosjekter for å stilne konsumentenes samvittighet for å kjøpe langreist vann.

 

Visstnok veldig viktig for læreren at vi skal følge normer. Og gjøre alt slik det vanligvis gjøres. Tilrettelegge siden for blinde og svaksynte osv. Noe jeg egentlig gir faen i.

 

L4r5: Gidd å frist. Vanskelig å lage sånn mat som student og alene om budsjettet. Men høres snadder ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, finfine de, men kom på en meget god en selv (type seriøs nettside). Skal jo ha toppkarakter så trenger en utfordring. Lager en side for en fiktiv vannprodusent som driver med smaksatt vann og diverse ulandsprosjekter for å stilne konsumentenes samvittighet for å kjøpe langreist vann.

Bare pass deg for at det ikke blir for ekte. På jobben ble vi en gang tipset om en side som utga seg for å være "oss". Da fikk en stakkars student ved HiO en vennlig telefon fra Kripos med en "oppfordring" om å ta ned siden sin... :ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe, kan gi en god faen i det egentlig. Skal kun leveres som lokal mappestruktur på cd. Ikke noe som skal opp på en server.

 

EDIT: Men selvfølgelig, direkte kopiering og slikt begrenser seg kun til kode. Og intet annet. Hva underbevisstheten finner på når jeg skal finne på alt av historien og det er en annen sak. (men får flaskevannsprodusentene dette til burde jo også jeg klare det :whistle: )

Endret av ET!
Lenke til kommentar

har spurt før, men prøver igjen:

 

ei jente som vil jeg skal ta no bilder av ho, interessene hennes er: "klær, mote, dyr , biler, trening, friluftsliv."

 

ho vil gjerne ha litt "kult" tema, ikke bare ydylliske høstfargebilder osv. :p

 

noen forslag? er helt tom for idèer akkurat nå og trenger innspill

 

tenkte å ta bildene i nærheten av vansjø så blir litt skogbakgrunn mest sannsynlig, evt. vannet

 

Ho har lyst på litt spesielle bilder, vil gjøre noe morsomt ut av det, ikke nødvendigvis kle seg ut men trenger ikke å være helt vanlige klær heller:P vanskelig dette skulle være da:P

 

 

edit :jeg foreslo til vintern ett vintertema med tema "isdronning" og det likte ho, men vi vil gjerne ha en photoshoot FØR snøen også, så tar gjerne imot forslag;)

Endret av Bjørnli
Lenke til kommentar

Treningskle(moteriktig, helst tights) Håret i hestehale, med band rundt hove. Mykje sminke. Bimbo-ish pose i haustskog med ein hund eller liknande i band. Heilfigur.

 

edit: posering: peikefinger over munnen, og rumpa litt ut. Litt overaska/uskyldig blikk.

Endret av ÅdneD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...