Bjørnli Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 adminsa syntes du trengte nybegynner-skin :!: Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nrk Beta har en artikkel om Ultrarask digitalisering av gamle sort/hvitt-negativer uten skanner. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Wohoo! 1. november legges hele katalogen til Kjøtt ut for fri nedlasting: http://archive.notam02.no/~joranru/kjott/ Gennialt (men tar den gjerne på Spotify også...) ...og en GAH!: Canal Digital klarte å fucke opp opptaket mitt av Japan GP i dag - det er kanskje ikke mange racingentusiaster her, men er det noen som vet om en torrent med løpet, eller har en invite til Racing Underground? Endret 10. oktober 2010 av Anew Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wohoo! 1. november legges hele katalogen til Kjøtt ut for fri nedlasting: http://archive.notam02.no/~joranru/kjott/ Gennialt (men tar den gjerne på Spotify også...) Kult. Bookmarka. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Forslag til fiktivt firma eller organisasjon til å lage nettside til? Alt! Er tillatt kom med alle ideer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Forslag til fiktivt firma eller organisasjon til å lage nettside til? Alt! Er tillatt kom med alle ideer. Hamar kamelutleie Norges sherpaforening Norsk forening for civ-avhengige (denne kunne vel nesten eksistert) Andøya modellrakettoppskytingsklubb Fondet for barnløse nonner (stjålet fra Ernie (tegneserien)) Fondet for bevaring av den norske regnskogen Ja til kullkraft Ja til flere bomveier Tja til EU Foreningen for foreningsavhengige Trenger du fler? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Frogner kamelutleie. Pokker. Ikke bare var jeg treg, men det var en annen kamelutleievariant allerede? Endret 10. oktober 2010 av Euklid Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gleder meg til middagen i dag. Saktestekt lammestek med masse hvitløk og provencekryder på en seng av potetskiver,løk og paprika. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe, finfine de, men kom på en meget god en selv (type seriøs nettside). Skal jo ha toppkarakter så trenger en utfordring. Lager en side for en fiktiv vannprodusent som driver med smaksatt vann og diverse ulandsprosjekter for å stilne konsumentenes samvittighet for å kjøpe langreist vann. Visstnok veldig viktig for læreren at vi skal følge normer. Og gjøre alt slik det vanligvis gjøres. Tilrettelegge siden for blinde og svaksynte osv. Noe jeg egentlig gir faen i. L4r5: Gidd å frist. Vanskelig å lage sånn mat som student og alene om budsjettet. Men høres snadder ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) L4r5: Gidd å frist. Vanskelig å lage sånn mat som student og alene om budsjettet. Men høres snadder ut Fant ut at jeg skulle overaske dama med gourmetmiddag i dag så skjeia lit ut. Endret 10. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe, finfine de, men kom på en meget god en selv (type seriøs nettside). Skal jo ha toppkarakter så trenger en utfordring. Lager en side for en fiktiv vannprodusent som driver med smaksatt vann og diverse ulandsprosjekter for å stilne konsumentenes samvittighet for å kjøpe langreist vann. Bare pass deg for at det ikke blir for ekte. På jobben ble vi en gang tipset om en side som utga seg for å være "oss". Da fikk en stakkars student ved HiO en vennlig telefon fra Kripos med en "oppfordring" om å ta ned siden sin... Lenke til kommentar
ET! Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hehe, kan gi en god faen i det egentlig. Skal kun leveres som lokal mappestruktur på cd. Ikke noe som skal opp på en server. EDIT: Men selvfølgelig, direkte kopiering og slikt begrenser seg kun til kode. Og intet annet. Hva underbevisstheten finner på når jeg skal finne på alt av historien og det er en annen sak. (men får flaskevannsprodusentene dette til burde jo også jeg klare det ) Endret 10. oktober 2010 av ET! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bare pass deg for at det ikke blir for ekte. På jobben ble vi en gang tipset om en side som utga seg for å være "oss". Da fikk en stakkars student ved HiO en vennlig telefon fra Kripos med en "oppfordring" om å ta ned siden sin... "Du er ikke oss, for det er vi", mener du? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) har spurt før, men prøver igjen: ei jente som vil jeg skal ta no bilder av ho, interessene hennes er: "klær, mote, dyr , biler, trening, friluftsliv." ho vil gjerne ha litt "kult" tema, ikke bare ydylliske høstfargebilder osv. noen forslag? er helt tom for idèer akkurat nå og trenger innspill tenkte å ta bildene i nærheten av vansjø så blir litt skogbakgrunn mest sannsynlig, evt. vannet Ho har lyst på litt spesielle bilder, vil gjøre noe morsomt ut av det, ikke nødvendigvis kle seg ut men trenger ikke å være helt vanlige klær heller:P vanskelig dette skulle være da:P edit :jeg foreslo til vintern ett vintertema med tema "isdronning" og det likte ho, men vi vil gjerne ha en photoshoot FØR snøen også, så tar gjerne imot forslag;) Endret 10. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Treningskle(moteriktig, helst tights) Håret i hestehale, med band rundt hove. Mykje sminke. Bimbo-ish pose i haustskog med ein hund eller liknande i band. Heilfigur. edit: posering: peikefinger over munnen, og rumpa litt ut. Litt overaska/uskyldig blikk. Endret 10. oktober 2010 av ÅdneD Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=139099 Nå har jeg vært uaktiv en stund på forumet, så jeg har glemt kallenavnet på folk, men er ikke det han her som nesten slår meg i å selge/kjøpe ting? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) ikenneth du tenker på? Endret 10. oktober 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hamar kamelutleie Apropos kamelutleie: i sommer leide jeg faktisk kamel fra et vaskeekte kamelutleiefirma. Fyren drev også med produksjon av jakøl og jaksprit, i tillegg til at han var den lokale læreren. Fin fyr. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Apropos kamelutleie: i sommer leide jeg faktisk kamel fra et vaskeekte kamelutleiefirma. Fyren drev også med produksjon av jakøl og jaksprit, i tillegg til at han var den lokale læreren. Fin fyr. Allsidig... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=139099 Nå har jeg vært uaktiv en stund på forumet, så jeg har glemt kallenavnet på folk, men er ikke det han her som nesten slår meg i å selge/kjøpe ting? Ser ut til å være iKenneth ja. Leit om han gir seg - han har produsert mye severdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå