Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri møtt arela personlig,men føler at jeg har begynt og bli kjent med han så dette var veldig trist.

Alltid en glede og lese hans poster og eventuell diskutere Nikon :)

 

Du får hvile i fred.

 

___________________________

 

 

 

Edit:Noen som vil poste et bilde av arela her,hvis det ikke er for upassende da.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Bilder av arela kan du finne i fototrefftråden for Trondheim. Foreløpig plan er å lage en fotomontasje med bilder av ham og skrive ut og gi til familien, istedet for blomster. Så hvis noen har bra bilder av ham, så post dem gjerne i den tråden.

 

Dette har vært en utrolig tung dag, altså...

 

Edit: ok67 var kjappere enn meg med info, men jeg lar det likevel stå, jeg.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Skjedde helt uten forvarsel. I dødsannonsen er LHL nevnt. Man kan jo spekulere i hjerteproblemer, men vi vet ikke. Får kanskje vite noe mer i eller etter begravelsen neste fredag.

 

Er vel noe av det som gjør det så tungt, i alle fall for meg, at det skjedde såpass uventet. Are var en del av fototreffgjengen, og skulle liksom være det i mange år fremover.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Særdeles trist å høre om Ares bortgang. Har ingen personlig kjennskap til han, annet enn at bildene hans har vært en inspirasjonskilde og at han har fremstått som en særdeles hyggelig fyr her på forumet. 55 år er så altfor tidlig :(

 

Mine tanker går til Ares nærmeste. Ønsker også til lykke med den minneverdige montasjen.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Jeg kjører hvertfall på HW dynamisk uansett.

Det er det som er problemet - det er ikke mulig å bytte skin i det skin-et jeg har havnet i nå.

Hehe, fulgte du også lenkene til det nye forenklede skin'et? Det som ikke tilbyr mulighet for å bytte tilbake? :no:

 

 

Slå av javascript i nettleseren, reload og nederst dukker det opp en noscript bytt-skin-velger

Slå javascript på igjen, alt vel :fun:

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Hehe, fulgte du også lenkene til det nye forenklede skin'et? Det som ikke tilbyr mulighet for å bytte tilbake? :no:

Poenget er at jeg ikke gjorde noe for å få det slik - det skjedde av seg selv!

 

Slå av javascript i nettleseren, reload og nederst dukker det opp en noscript bytt-skin-velger

Slå javascript på igjen, alt vel :fun:

Da prøver jeg det. (edit: og det virket)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...