cruelphotography Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kondolerer til de som kjente han. Veldig trist, og 55 år er definitivt alt for tidlig. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Utrolig trist. Hvil i fred. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Har aldri møtt arela personlig,men føler at jeg har begynt og bli kjent med han så dette var veldig trist. Alltid en glede og lese hans poster og eventuell diskutere Nikon Du får hvile i fred. ___________________________ Edit:Noen som vil poste et bilde av arela her,hvis det ikke er for upassende da. Endret 8. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Du finn ein del bilete i fototrefftråden for Trondheim Endret 8. oktober 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Bilder av arela kan du finne i fototrefftråden for Trondheim. Foreløpig plan er å lage en fotomontasje med bilder av ham og skrive ut og gi til familien, istedet for blomster. Så hvis noen har bra bilder av ham, så post dem gjerne i den tråden. Dette har vært en utrolig tung dag, altså... Edit: ok67 var kjappere enn meg med info, men jeg lar det likevel stå, jeg. Endret 8. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette var utrolig trist. Hvil i fred. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg føler med alle som kjente og var familiære med arela. Jeg har ikke sett annet enn gode ord fra ham her på forumet, og det vil jeg takke for. Hvil i fred. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Oi, triste saker. Var han syk før han døde, eller skjedde det uten forvarsel? :/ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Skjedde helt uten forvarsel. I dødsannonsen er LHL nevnt. Man kan jo spekulere i hjerteproblemer, men vi vet ikke. Får kanskje vite noe mer i eller etter begravelsen neste fredag. Er vel noe av det som gjør det så tungt, i alle fall for meg, at det skjedde såpass uventet. Are var en del av fototreffgjengen, og skulle liksom være det i mange år fremover. Endret 8. oktober 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Særdeles trist å høre om Ares bortgang. Har ingen personlig kjennskap til han, annet enn at bildene hans har vært en inspirasjonskilde og at han har fremstått som en særdeles hyggelig fyr her på forumet. 55 år er så altfor tidlig Mine tanker går til Ares nærmeste. Ønsker også til lykke med den minneverdige montasjen. Endret 8. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, det var triste nyheter. Godt å se at Trondheimsgjengen tar iniativ til en liten avskjedshilsen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det bare meg, eller har også dere blitt påtvunget nytt skin ? Det suger ihvertfall på 1024x600 skjerm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det bare meg, eller har også dere blitt påtvunget nytt skin ? Det suger ihvertfall på 1024x600 skjerm Jeg kjører hvertfall på HW dynamisk uansett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kjører hvertfall på HW dynamisk uansett. Det er det som er problemet - det er ikke mulig å bytte skin i det skin-et jeg har havnet i nå. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Canon 1v - er den verdt det? Og er 2800 en ok pris? Tror uansett jeg skal bruke jallahuset mitt litt mer og like det før jeg eventuelt oppgraderer et analogt hus. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg kjører hvertfall på HW dynamisk uansett. Det er det som er problemet - det er ikke mulig å bytte skin i det skin-et jeg har havnet i nå. Hehe, fulgte du også lenkene til det nye forenklede skin'et? Det som ikke tilbyr mulighet for å bytte tilbake? Slå av javascript i nettleseren, reload og nederst dukker det opp en noscript bytt-skin-velger Slå javascript på igjen, alt vel Endret 10. oktober 2010 av kaian Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hehe, fulgte du også lenkene til det nye forenklede skin'et? Det som ikke tilbyr mulighet for å bytte tilbake? Poenget er at jeg ikke gjorde noe for å få det slik - det skjedde av seg selv! Slå av javascript i nettleseren, reload og nederst dukker det opp en noscript bytt-skin-velger Slå javascript på igjen, alt vel Da prøver jeg det. (edit: og det virket) Endret 10. oktober 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå