Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...

Autosol inneholder voks ,så noe etterbehandling burde ikke være nødvendig.Oppfrisk heller delen et par ganger i året med autosol.Skal du unngå videre etterbehandling må delene lakkeres med klarlakk eller elokseres.

Hammerslaglakk har jeg dårlig erfaring med når det gjelder og bruke i båt,den har ikke så bra rustbeskyttelse som de påstår.

Hva med noen bilder av prosjektet :)

Er det noen som har en link til den siden der man kan legge inn plasseringer av blitser i forhold til motivet/kameraet.

Det blir ikke så blankt og pent som krommen på båtene du er vant til. Men rent blir det. Bilder jeg har tatt foreløpig er bare av ting før det er rengjort, så det er ikke noe å vise her. Men det blir nok bilder når jeg bare begynner å montere ting igjen.

Hammerslaglakken bruker jeg på festet til slepekroken. Det er jo brukt det samme før der, men det har skallet av og rustet litt. Ikke så alvorlig mye egentlig, men irriterende å se på.

Lenke til kommentar

Det blir ikke så blankt og pent som krommen på båtene du er vant til. Men rent blir det.

Blir ikke aluminiumen speilblank,har du ikke pusset lenge/hardt nok :)

Apropos båter,de siste årene har produsentene begynt og bruke 304 kvalitet på metallene "rustfritt",så de er ikke så himla blanke lengere.

Lenke til kommentar

Regner med at det er lov å poste random ting her?

Tenkte jeg skulle ta et bilde av meg selv ved bruk av greenscreen der jeg står med ryggen mot kameraet og gjør peace tegnet, dere kan vell se for dere det. Trenger ett kult bilde jeg kan redigere det med, eventuelt noe solnedgang eller noe med en mørk gate, er ikke helt sikker enda. Noen som har noen bilder som kan passe? Har leta i ei stund nå men finner ikke noe jeg kan tenke meg

Edit: Må også beklage for å nevne dette etter innlegget til ok67, la ikke merke til postene over

Endret av AUDUN0905
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...