bareanton Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvis det er noen i Bergensområdet som liker å ta makrobilder av rare smådyr bør dere sjekke denne Finn annonsen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24757317 Alle dere andre bør også lese den og få dere en god latter. 5 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ... Autosol inneholder voks ,så noe etterbehandling burde ikke være nødvendig.Oppfrisk heller delen et par ganger i året med autosol.Skal du unngå videre etterbehandling må delene lakkeres med klarlakk eller elokseres. Hammerslaglakk har jeg dårlig erfaring med når det gjelder og bruke i båt,den har ikke så bra rustbeskyttelse som de påstår. Hva med noen bilder av prosjektet Er det noen som har en link til den siden der man kan legge inn plasseringer av blitser i forhold til motivet/kameraet. Det blir ikke så blankt og pent som krommen på båtene du er vant til. Men rent blir det. Bilder jeg har tatt foreløpig er bare av ting før det er rengjort, så det er ikke noe å vise her. Men det blir nok bilder når jeg bare begynner å montere ting igjen. Hammerslaglakken bruker jeg på festet til slepekroken. Det er jo brukt det samme før der, men det har skallet av og rustet litt. Ikke så alvorlig mye egentlig, men irriterende å se på. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det blir ikke så blankt og pent som krommen på båtene du er vant til. Men rent blir det. Blir ikke aluminiumen speilblank,har du ikke pusset lenge/hardt nok Apropos båter,de siste årene har produsentene begynt og bruke 304 kvalitet på metallene "rustfritt",så de er ikke så himla blanke lengere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Alle dere andre bør også lese den og få dere en god latter. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvis det er noen i Bergensområdet som liker å ta makrobilder av rare smådyr bør dere sjekke denne Finn annonsen http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24757317 Alle dere andre bør også lese den og få dere en god latter. Haha Likte spesielt: Er du over middels interessert i pinner, er entomolog eller stafettløper, er dette midt i blinken for deg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Alle dere andre bør også lese den og få dere en god latter. :rofl: eller stafettløper Endret 7. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 The moment it clicks, av Joe Mcnally, er absolutt verdt å lesa. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Postar denne her også: Fekk sjokk når eg skumma gjennom dødsannonsen i Adresse i dag. RIP Are. (arela) Endret 8. oktober 2010 av ok67 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Oi, det var leit å høre. Kondolerer. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det var veldig leit å høre! RIP. Francis Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Oi. Han var vel ikke mer enn i sin beste alder, var han? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ai, alltidlika trist. Kondolerer. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bare 55 år... Dødsannonsen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 RIP, arela. Var alltid en glede å lese foruminnleggene og se bildene dine. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Regner med at det er lov å poste random ting her? Tenkte jeg skulle ta et bilde av meg selv ved bruk av greenscreen der jeg står med ryggen mot kameraet og gjør peace tegnet, dere kan vell se for dere det. Trenger ett kult bilde jeg kan redigere det med, eventuelt noe solnedgang eller noe med en mørk gate, er ikke helt sikker enda. Noen som har noen bilder som kan passe? Har leta i ei stund nå men finner ikke noe jeg kan tenke meg Edit: Må også beklage for å nevne dette etter innlegget til ok67, la ikke merke til postene over Endret 8. oktober 2010 av AUDUN0905 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Virkelig trist å lese om arela. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå