Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det høres da som om Steam er greit da. Hva er det som gjør folk negative da? Bortsett fra pris, mener jeg. Må man være medlem, og koster det penger? Er de styrt av noen slemme mennesker (Steve Jobs, Facebook, Satan, Julenissen) ? Er de ikke fri programvare? Virker ikke på Linux?

 

Problemet jeg har er at når steam ikke funker, så kan man ikke spille spillene som man har betalt for. Og steam sine servere har forholdsvis ofte problemer med enten ditt eller datt.

Lenke til kommentar

Og er det ikke på den andre siden betryggende å spille på en plattform hvor de banner juksere?

 

Joda, om VAC (Valve anti cheat) hadde funket. Spill en time COD MW2 og du treffer på minst 5 åpenlyst cheatere (aimbot igjennom vegger, osv)

Punkbuster er ca 100 ganger mer effektivt...

Lenke til kommentar

Problemet jeg har er at når steam ikke funker, så kan man ikke spille spillene som man har betalt for. Og steam sine servere har forholdsvis ofte problemer med enten ditt eller datt.

Øh.

 

Jeg kan ikke huske å ha hatt problemer med å logge meg på steam en eneste gang det siste året.

 

Det eneste som var litt plagsomt var før hvis jeg ikke var på nett og Steam brukte relativt lang tid (type ett til to minutt) på å oppdage det og spørre om det skulle starte i offline mode, men nå går det også mye raskere. Tar kanskje 10 sek mer enn å starte Steam i online-modus.

Lenke til kommentar

Joda, om VAC (Valve anti cheat) hadde funket. Spill en time COD MW2 og du treffer på minst 5 åpenlyst cheatere (aimbot igjennom vegger, osv)

Punkbuster er ca 100 ganger mer effektivt...

Tviler på at punkbuster hadde gjort en bedre jobb på MW2. Problemet er rett og slett at det spillet er ufattelig lett å lage hacks for på grunn av måten online-delen er implementert på. Det er mye vanskeligere å lage hacks for (og enklere å oppdage hackingen) når spillet bruker dedikerte servere.
Lenke til kommentar

Jeg er nok også veldig heldig. Jeg har hatt Steam-konto siden Half-Life 2 kom ut (var det 2004?), og har spilt en del onlinespill, som feks MYE team fortress 2. Jeg har aldri blitt beskyldt for juks (har da heller aldri prøvd å jukse), eller merket én eneste gang at Steam-serverne er nede.

 

Tom : du må lage en bruker, men klienten er gratis, og det er heller ingen månedlige avgifter.

 

Artikkel på hvordan man får Steam til å kjøre Linux

Lenke til kommentar

Du skal ha Windows, og du skal kjøre Steam og ha internettforbindelse for å spille Steam-spill. Steam er teh shit.

Det kan jeg leve med. Linux er for seriøse ting.

 

Problemet jeg har er at når steam ikke funker, så kan man ikke spille spillene som man har betalt for. Og steam sine servere har forholdsvis ofte problemer med enten ditt eller datt.

Bummer.

 

Tom : du må lage en bruker, men klienten er gratis, og det er heller ingen månedlige avgifter.

Det kan jeg også leve med.

 

Hmm. Det spørs hvor nyttig dette er ...

 

Den Norske Turistforening har opprettet en gruppe på Flickr hvor man kan dele sine turbilder :)

Det er mye bedre enn facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...