Nautica Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) 3. Har begynt å leve igjen, etter å ha vært "død" i et år (fest, fyll og fanteri) 4. Blir mest sannsynlig 2 år i Australia til neste år. Over og ut. ET! Har disse to en sammenheng,tenkte mer i de baner at du blir 2 år eldre i løpe av 12 måneder Endret 2. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg måtte prøve å kamuflere solblenderen til det hvite objektivet. Det ble litt slurvete, men gir allikevel et inntrykk på hvordan det kan bli. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) 3. Har begynt å leve igjen, etter å ha vært "død" i et år (fest, fyll og fanteri) 4. Blir mest sannsynlig 2 år i Australia til neste år. Over og ut. ET! Har disse to en sammenheng,tenkte mer i de baner at du blir 2 år eldre i løpe av 12 måneder Ble visst litt snodig språkbruk såpass sent der ja. 3. Har hatt et jobbe/friår etter vgs og ikke gjort noe annet enn å jobbe. 4. Begynner mest sannsynlig på 2 tilleggs år for å få en bachelor i Creative Industries ved Edith Cowan university, Perth, Australia. Pybalto: Prøv med antikkhvit neste gang, mulig det er nærmere orginalfarge. Uansett, why? Endret 2. oktober 2010 av ET! Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Korleis er Carl Zeiss Distagon T* 2.8/25 på crop? Har veldig lyst på noko som tilsvare 35mm på FF. Er muligens den av CZ som faar daarligst kritik. Hvordan den er paa crop, vet jeg ikke. Som et alternative til photozone og slrgear tester: http://diglloyd.com/articles/ZeissZ/ZeissZ-25f2_8.html Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg måtte prøve å kamuflere solblenderen til det hvite objektivet. Det ble litt slurvete, men gir allikevel et inntrykk på hvordan det kan bli. Haha, worst paint job ever Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Er muligens den av CZ som faar daarligst kritik. Hvordan den er paa crop, vet jeg ikke. Som et alternative til photozone og slrgear tester: Om mulig ville jeg gått for 2.8/21 - det er kongen av Zeiss-vidvinkelene.. 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kongar har ein tendens til å vera dyre. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 35/2 er ikke feil den heller. Francis Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Carl Zeiss 35/2 eller Nikon sin? Har iallefall ikkje tenkt å kvitta meg med min 35/2 med det fyrste, men skulle hatt noko vidare. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vidvinkelen jeg har mest lyst på er fra Canon - 24mm, f/3.5. II'ern. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Carl Zeiss 35/2 eller Nikon sin? Har iallefall ikkje tenkt å kvitta meg med min 35/2 med det fyrste, men skulle hatt noko vidare. Det var CZ' jeg tenkte på Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ... Pybalto: Prøv med antikkhvit neste gang, mulig det er nærmere orginalfarge. Uansett, why? Har ikke antikkhvit, bare sort, grå og hvit. Er ikke skikkelig lakk, men slik våpenspray dem bruker til å kamuflere våpen med. Går bort igjen om man bruker en annen spray oppå. Hvorfor? Nei, si det. Kanskje bare fordi jeg hadde sprayen tilgjengelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hurra! Stuck i Gøteborg da bilen nektet å kjøre lengre. Skulle egentlig vært hjemme i natt ... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hurra! Stuck i Gøteborg da bilen nektet å kjøre lengre. Skulle egentlig vært hjemme i natt ... Ah, herk! Håper du får fiksa bilen fort og greit i dag. God tur hjem Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville heller vore der enn her. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hihi, bra vær i Gøteborg? Reiser dit i morra med skolen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hurra! Stuck i Gøteborg da bilen nektet å kjøre lengre. Skulle egentlig vært hjemme i natt ... Hva er galt,kan hende jeg kan fikse en reparatør på relativ kort tid hvis du har behov Endret 3. oktober 2010 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hurra! Stuck i Gøteborg da bilen nektet å kjøre lengre. Skulle egentlig vært hjemme i natt ... Auda. Skulle du vært på jobb imorgen tidlig også? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hurra! Stuck i Gøteborg da bilen nektet å kjøre lengre. Skulle egentlig vært hjemme i natt ... Hva er galt med bilen? hadde det vært din bil hadde jeg tippa girkassa^^ men du kjørte jo sammen med noen andre så ikke godt å vite da:P uans, lykke til da Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gah! Jeg tror jeg har fått et lite støvkorn i selve søkeren. Det er en liten flekk der som ikke synes på bilder, men synes når jeg titter gjennom søkeren. Den synes heller ikke når jeg bruker liveview. Har jo ingenting å si på bildene, men er litt sånn småirriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå