Wiciwato Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kameraer er vel stort sett billigere i Hong Kong enn her? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Endelig! Fucking sexy. Jupp, men veier en del. Må få en liten fjott til å bære den rundt for meg, hmmmm.. hvem kan det være? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Tror ikke du finner store forskjeller på selve husene. Elektronikk o.l. i Norge er faktisk ganske bra presset på pris. Mine erfaringer er at Asia er stort sett lik oss på pris - noen litt over andre litt under. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Just in time for winter, Marius ! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kameraer er vel stort sett billigere i Hong Kong enn her? Litt billigere. Sjekka prisen på 7D og D300s på ebay, billigste jeg fant var ca 8000 NOK på begge. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Just in time for winter, Marius ! Hehe typisk det. Vi får se om det blir en tørr vinter i Bergen dette året eller om det blir like jævlig som sist. Ellers kan jeg alltid få en assistent til å ha den på ryggen og blits på monopod - kanskje litt slitsomt å holde i lengden, men pytt. Riot får jobben. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dagens WTD var en av de bedre. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Kameraer er vel stort sett billigere i Hong Kong enn her? MVA driver de ikke med i HK, og om du finner rett sted får du kjøpt alt til markedspris (stort elektronikksenter på Mong Kok Island – eksakt adresse husker jeg ikke i farten). Moderne sjapper med fornuftige garanti- og returordninger kan være litt kinkig; greit å sørge for at det finnes en form for internasjonal garanti. Endret 1. oktober 2010 av Euklid Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor fikk du tafset på D7k? Jeg vil også! Ur og Foto i Bergen. Var en Nikon rep innom med D7k D3x og masse snasen optikk. Det jeg egentlig mente (formulerte spørsmålet mitt litt feil) var da: Hvilket crop-hus har best søker? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor fikk du tafset på D7k? Jeg vil også! Det jeg egentlig mente (formulerte spørsmålet mitt litt feil) var da: Hvilket crop-hus har best søker? No such thing. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Då har eg kasta meg på Oktoberfesten, med nytt brukarnamn. Kan bli gøy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Likte det forrige bedre. Men jeg er vanedyr da. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Var så langt og kronglete. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Endelig! Fucking sexy. Jupp, men veier en del. Må få en liten fjott til å bære den rundt for meg, hmmmm.. hvem kan det være? Jeg kan helt seriøst være assistent (jada, batpacbærer). Jeg har masse å lære av deg. For free, ofc. :Ø Bare å ringe. Endret 1. oktober 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kan helt seriøst være assistent (jada, batpacbærer). Jeg har masse å lære av deg. For free, ofc. :Ø Bare å ringe. Så bra. Om det ikke regner i morgen ønsker jeg å ta en tur ut med sakene. Må bare finne en modell som har tid. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Korleis er Carl Zeiss Distagon T* 2.8/25 på crop? Har veldig lyst på noko som tilsvare 35mm på FF. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kan helt seriøst være assistent (jada, batpacbærer). Jeg har masse å lære av deg. For free, ofc. :Ø Bare å ringe. Så bra. Om det ikke regner i morgen ønsker jeg å ta en tur ut med sakene. Må bare finne en modell som har tid. Haha, jeg tar fri første dagen. Skal henge med madammen. Ikke vært med hun på et par dager nå. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hmm, studenttilværelsen er forsåvidt effektiv avvenning med akam. Spes. chatte-tråden som jeg har lest daglig Anyhow: 1. Flyttet til Oslo 2. Går media og kommunikasjon ved Bjørknes Høyskole 3. Har begynt å leve igjen, etter å ha vært "død" i et år (fest, fyll og fanteri) 4. Blir mest sannsynlig 2 år i Australia til neste år. 5. Sykt lenge siden jeg har tatt bilder, men kreativiteten blomstrer nå som jeg ikke har tid. 6. Døgnrytmen er seriøst fucka 7. Jeg blogger! - å fysj.... mstudent.wordpress.com Her kommer det diverse tekster om medier, nyheter og kommentarer. Og andre nevneverdige ting. Skal prøve å få blandet inn en del foto innimellom, selv om det faget egentlig ikke begynner før til våren. Akkurat nå er det en fotorelatert tekst om et Camera Obscura (pinhole) forsøk. Har planer om å bygge et eget så det er mulig at det blir en worklogg der - vi snakker 2-3 ukers eksponering og 30min eksponering med flere blitser involvert. All tilbakemelding omkring dette prosjektet mottaes med stor takk. Over og ut. ET! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå