Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow... jeg pleier jo ikke å være den første til å øse ros over elektrokjedene, men i dag har Elkjøps kundeservice imponert meg. Etter 4.5 år konket den ganske dyre Saeco espressomaskinen min ut i sommer:

202824203_Em7Vj-M-1.jpg

(småbarnsforeldrenes beste venn)

 

Jeg tok den med til Elkjøp i håp om at det var en reklamasjonssak, og de var klare på at det er 5 års reklamasjonstid på sånne maskiner - om det ikke var en slitedel som hadde røket. Dermed ble den sendt inn, men etter noen uker kom den tilbake, kun med beskjed om "ikke reklamasjon". Det syns jeg var en litt svak begrunnelse, så jeg ba dem om å sende den tilbake for å få en skikkelig begrunnelse. Så gikk det noen uker til, og da jeg ringte Elkjøp fikk jeg beskjed om at verkstedet fortsatt nektet reklamasjon, men at Elkjøp var helt overbevist om at det var en reklamasjonssak. For at jeg skulle slippe å vente på at de fikk krangle ferdig, fikk jeg rett og slett den originale kjøpesummen tilbake, og kunne gå inn og finne meg en ny maskin.

 

Det syns jeg rett og slett var utrolig bra service fra Elkjøps side. Når jeg i tillegg kunne benytte meg av deres åpningstilbud, og få en superdyr maskin til halv pris, så ble jeg enda lykkeligere. :w00t:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Var og tafset litt på Nikon D7000 i dag. Jeg har ikke kjennskap til menyer og Nikon generelt, men jeg synes kameraet var fint i hånden og akkurat passe størrelse. Lever den opp til spesifikasjonene er det nok et rått kamera.

 

Tafset også på D3x m/85 f/1.4 påmontert og gjorde to observasjoner. Denne kombinasjonen var bra tungt, mye tyngre enn jeg hadde trodd. Det andre jeg merket meg var: WOW! For en søker! Makan til lys og stor søker har jeg aldri vært borti, og jeg må si at jeg ikke trodde forskjellen var så stor opp til FF. Er det slik også for andre FF-kamerahus?

 

Hvilken søker er størst når det kommer til alt annet enn FF? (Bare for nysgjerrighetens skyld)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

Det syns jeg rett og slett var utrolig bra service fra Elkjøps side. Når jeg i tillegg kunne benytte meg av deres åpningstilbud, og få en superdyr maskin til halv pris, så ble jeg enda lykkeligere. :w00t:

 

 

Det er faktisk en av fordelen med de store kjedene uansett varesortiment,de har en såpass stor antall reklamasjoner at det ikke er noen vits i og være vanskelige.

 

 

Hvilken søker er størst når det kommer til alt annet enn FF? (Bare for nysgjerrighetens skyld)

 

Mellomformat,storformat og sjaktsøkere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...