Natrich Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg var på photoshoot med en jente i klassen idag for å ta portrettbilder til en oppgave på skolen. Og vi fikk låne reflektor, så det var kjempeartig! Fikk gode resultater og. Ble fine bilder ja Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Takk for det! Kan legge til flickr-profil i signatur hvis noen andre vil ta en kikk. Kritikk er fint. Endret 30. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Takk for det! Kan legge til flickr-profil i signatur hvis noen andre vil ta en kikk. Kritikk er fint. Do it! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hvordan får man sånn flickr farge på "flickr" og linken i hele ordet, uten å måtte dele opp etter blåfargen slutter, Natrich? Har helt glemt det. Nevermind, alt er på plass nå. Endret 30. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 [url="Din flickr profil"][color="#4169e1"]flick[/color][color="#ff00ff"]r[/color][/url] Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) nvrmind, it works... Endret 30. september 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fake or real? Litt for godt til å være sant synes jeg. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Kos å fotografere for forsvaret gitt, fikk prøve glock 9 mm pistol:) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1260629&st=0 ikke glemme å melde dere på/mekke tråd idag da folkens!!!!! (oktoberfesten 2010) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fake or real? Litt for godt til å være sant synes jeg. Er vel ikke fake i den forstand, men bildet er garantert satt sammen av flere bilder. Var ikke noe fint heller. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Wow... jeg pleier jo ikke å være den første til å øse ros over elektrokjedene, men i dag har Elkjøps kundeservice imponert meg. Etter 4.5 år konket den ganske dyre Saeco espressomaskinen min ut i sommer: (småbarnsforeldrenes beste venn) Jeg tok den med til Elkjøp i håp om at det var en reklamasjonssak, og de var klare på at det er 5 års reklamasjonstid på sånne maskiner - om det ikke var en slitedel som hadde røket. Dermed ble den sendt inn, men etter noen uker kom den tilbake, kun med beskjed om "ikke reklamasjon". Det syns jeg var en litt svak begrunnelse, så jeg ba dem om å sende den tilbake for å få en skikkelig begrunnelse. Så gikk det noen uker til, og da jeg ringte Elkjøp fikk jeg beskjed om at verkstedet fortsatt nektet reklamasjon, men at Elkjøp var helt overbevist om at det var en reklamasjonssak. For at jeg skulle slippe å vente på at de fikk krangle ferdig, fikk jeg rett og slett den originale kjøpesummen tilbake, og kunne gå inn og finne meg en ny maskin. Det syns jeg rett og slett var utrolig bra service fra Elkjøps side. Når jeg i tillegg kunne benytte meg av deres åpningstilbud, og få en superdyr maskin til halv pris, så ble jeg enda lykkeligere. Endret 30. september 2010 av Anew Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Good day. Ikke ofte man hører sånt om Elkjøp (eller opplever det, for den saks skyld). Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Var og tafset litt på Nikon D7000 i dag. Jeg har ikke kjennskap til menyer og Nikon generelt, men jeg synes kameraet var fint i hånden og akkurat passe størrelse. Lever den opp til spesifikasjonene er det nok et rått kamera. Tafset også på D3x m/85 f/1.4 påmontert og gjorde to observasjoner. Denne kombinasjonen var bra tungt, mye tyngre enn jeg hadde trodd. Det andre jeg merket meg var: WOW! For en søker! Makan til lys og stor søker har jeg aldri vært borti, og jeg må si at jeg ikke trodde forskjellen var så stor opp til FF. Er det slik også for andre FF-kamerahus? Hvilken søker er størst når det kommer til alt annet enn FF? (Bare for nysgjerrighetens skyld) Endret 30. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvor fikk du tafset på D7k? Jeg vil også! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvilken søker er størst når det kommer til alt annet enn FF? (Bare for nysgjerrighetens skyld) http://nikonrumors.com/forum/topic.php?id=526 Francis Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det syns jeg rett og slett var utrolig bra service fra Elkjøps side. Når jeg i tillegg kunne benytte meg av deres åpningstilbud, og få en superdyr maskin til halv pris, så ble jeg enda lykkeligere. Det er faktisk en av fordelen med de store kjedene uansett varesortiment,de har en såpass stor antall reklamasjoner at det ikke er noen vits i og være vanskelige. Hvilken søker er størst når det kommer til alt annet enn FF? (Bare for nysgjerrighetens skyld) Mellomformat,storformat og sjaktsøkere Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har litt sans for humoristiske feilmeldinger. Her er en jeg fikk nå når jeg var innom SmugMug siden min og prøvde legge inn en kommentar. "The Sorcerers of Smug are adding new magic right now, so we're in window shopping mode." Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mellomformat,storformat og sjaktsøkere Sjaktsøkere med forstørrelsesglass er så fantastisk å bruke. Som å se ut et vindu Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg meldte meg på oktoberfesten. Med 50mm. Så fant jeg ut at jeg skulle bytte til 100mm makro isteden, og gjorde det i går. Nå føles det som om jeg har brutt utfordringen jeg satte meg i utgangspunktet selv om det ikke har startet engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå