Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjeldent klar for oktoberfest nå; har drevet med lite annet enn tilfeldige feriesnapshots siden juni. Har ikke klart å få tak i objektivet jeg egentlig ville ha (Pentax Ltd 35/2.8 makro, tyskere kjøper visst ikke så mye Pentax), men 50mm har nå klart seg godt før.

ett ord: www.idealo.de

flere butikker som har den, evnt kan skaffe den, fra 440E.

 

;~)

Lenke til kommentar

Hadde en spennende "skoledag" i dag med besøk hos ariel foto som vel de fleste studenter på norske skoler har hørt om. En flott gjennomgang av trykkeriet, og veien fra digital fil, til trykk på plate og ferdig skolekatalog.

 

Fikk også en omvisning på hovedkontoret hvor jeg fikk se hvordan de satte sammen katalogene på pc, fotorommet hvor de lagde bakgrunner og lageret hvor de ikke bare oppbevarte tusenvis av skolekataloger, men også en masse fotoutstyr.

Gøy å gå rundt og se hva slags utstyr de bruker, blant annet av datamaskiner, skjermer til bildetagningen.

 

En veldig spennende tur og veldig lærerikt.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

ett ord: www.idealo.de

flere butikker som har den, evnt kan skaffe den, fra 440E.

 

;~)

Takk for tipset, hadde jeg bestilt den fra Amazon for en ukes tid siden skulle det gått greit, litt knepent å få slikt til Dresden innen i morgen. Ikke noen katastrofe å ikke måtte dra på mer optikk, for så vidt –- økt reisebudsjett er jo også ålreit, ser de virkelig gode hotellene i Wien har noen greie tilbud for tiden ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...