TGB Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Neisann, greide å miste fjernutløsern min i gresset på et stort mørkt jorde når jeg var ute å star-trailet. Kan ikke huske at jeg mistet den, så hjernen sa sikkert til fingrene mine om å slappe av idet jeg kikket opp på stjernene. Alltid ha med maglight Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Si meg, er det noe spesielt med Canon 5D mkII sin bruksanvisning? Fotovideo.no har den nemlig til slags for 450,- Er ikke det litt spesielt? Ikke kjøp billig tilbehør i fotobutikker. Den kan lastes ned gratis fra Canon. Neinei, jeg vet det. Jeg har ikke engang 5D, kom over den ved et slumpetreff. Ble bare litt overrasket over at de tok føkkings 450 spenn for den. Får du den innbundet i skinn? Ble nesten litt provosert over at de tar så mye for den. 50-lapp hadde jeg skjønt, men 450!? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Si meg, er det noe spesielt med Canon 5D mkII sin bruksanvisning? Fotovideo.no har den nemlig til slags for 450,- Er ikke det litt spesielt? Ikke kjøp billig tilbehør i fotobutikker. Den kan lastes ned gratis fra Canon. Neinei, jeg vet det. Jeg har ikke engang 5D, kom over den ved et slumpetreff. Ble bare litt overrasket over at de tok føkkings 450 spenn for den. Får du den innbundet i skinn? Ble nesten litt provosert over at de tar så mye for den. 50-lapp hadde jeg skjønt, men 450!? Bruksanvisninger er alltid dyrt (høy innpris), det fine er at man kan få tak i om man har behov for flere (typisk bedrifter, og pris betyr lite), eller om man har mistet den. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Pcen jeg satte opp i stua etter laptopen min tok kveld, bråker for mye ifølge dama. Med andre ord må den ut igjen og jeg må ha en ny laptop. Er det noen av dere som har erfaring med Asus Eee 1215N? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Stuesurfelmaskin som ikke er iPad? Galskap. (Om du trenger en fullverdig laptop blir saken fort en annen, selvsagt ...) 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Legg på et par tusen og kjøpe deg en maskin med ordentlig prosessor heller. 4500,- er mye penger for en stusselig Atom sak. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Anbefaler å ikke kjøpe Atom. Har en liten og lekker Samsung jeg kjøpte som surfemaskin til kona (med streng beskjed om å ikke helle Cola på den også) - men det er ikke så gøy med hundre års oppstarttid og at man nesten ikke kan se youtubeklipp uten at det hakker.. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Oh yes! The Black Angels' nye er på Spotify: Phosphene DreamPhosphene Dream De som syntes Dungen smakte godt bør definitivt ta en lytt. Takk for tips! Diggin' it. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har ikke behov for fullverdig laptop så jeg tenkte i grunnen mest på vekt og størrelse samtidig som den bør ha en skjermoppløsning som er såpass at jeg ikke føler jeg ser på verden gjennom et nøkkelhull. Når det gjelder prosessoren så trodde jeg at 1215N sin Intel Atom D525 Dual Core Processor 1.8GHz, skulle holde lenge når det kom til normal bruk. iPad eller andre surfebrett er ikke aktuelt. Jeg er avhengig av fysiske tastatur, har aldri blitt fortrolig med berøringsskjermer. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 iPad eller andre surfebrett er ikke aktuelt. Jeg er avhengig av fysiske tastatur, har aldri blitt fortrolig med berøringsskjermer. Jeg tenkte som deg (er ikke spesielt happy med tastaturet på iPhone), men iPaden overrasket meg veldig postitivt på det området. Skriver ikke nevneverdig treigere eller med flere feil enn med et vanlig tastatur. Eneste forskjellen er at jeg må se mer på tastaturet når jeg skriver (men det er ikke en veldig stor ulempe når tastaturet ligger oppå skjermen). Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, à propos iPad. Heldige jeg ble trukket ut på jobben min (noe med media) til å prøve ut en slik hjemme. Den er amerikansk, og må lades med adapter. Noen sjans til å få norsk tastatur ved hjelp av en patch? Hadde ikke noe tro på lesebrett, siden jeg alt har en laptop, men du verden, den er praktisk til sofabruk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Norsk tastatur kommer i oppdateringen i november mener jeg å ha lest en plass. Inntil da får du holde inne a og o for æøå. Lenke til kommentar
johome Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt av et bilde : Link Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://widget.geavity.com/signature/bjornli/ccf61e251b449ab71823c3da7224059b.png den fonten, hvilken font er det? har det på tunga men husker faen ikke Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://widget.geavity.com/signature/bjornli/ccf61e251b449ab71823c3da7224059b.png den fonten, hvilken font er det? har det på tunga men husker faen ikke Måtte lage meg Geavity-profil jeg også. Ser at det har blitt litt utstyr når alt samles på en side Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hehe, men ikke no peiling på hvilken font gearlisten er skrevet med? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 hehe, men ikke no peiling på hvilken font gearlisten er skrevet med? Ingen aning! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Åh, må si jeg elsker ML-L3. Kjøpte nettopp en ny en 2 minutt før stengetid. Måtte bare ha den før kvelden.. Bjørnli: Hos meg heter den Small Fonts. Ellers kan du finne lignende fonts her. Kan godt hende det ikke er small fonts.. Endret 29. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Wiciwato: testa akkurat fonten, og 0-tallet er ikke det samme. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva med Apple font da? Der stemmer vel 0-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå