Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si meg, er det noe spesielt med Canon 5D mkII sin bruksanvisning? Fotovideo.no har den nemlig til slags for 450,- Er ikke det litt spesielt?

Ikke kjøp billig tilbehør i fotobutikker. Den kan lastes ned gratis fra Canon.

 

Neinei, jeg vet det. Jeg har ikke engang 5D, kom over den ved et slumpetreff. Ble bare litt overrasket over at de tok føkkings 450 spenn for den. Får du den innbundet i skinn? Ble nesten litt provosert over at de tar så mye for den. 50-lapp hadde jeg skjønt, men 450!?

Lenke til kommentar

Si meg, er det noe spesielt med Canon 5D mkII sin bruksanvisning? Fotovideo.no har den nemlig til slags for 450,- Er ikke det litt spesielt?

Ikke kjøp billig tilbehør i fotobutikker. Den kan lastes ned gratis fra Canon.

 

Neinei, jeg vet det. Jeg har ikke engang 5D, kom over den ved et slumpetreff. Ble bare litt overrasket over at de tok føkkings 450 spenn for den. Får du den innbundet i skinn? Ble nesten litt provosert over at de tar så mye for den. 50-lapp hadde jeg skjønt, men 450!?

Bruksanvisninger er alltid dyrt (høy innpris), det fine er at man kan få tak i om man har behov for flere (typisk bedrifter, og pris betyr lite), eller om man har mistet den.

Lenke til kommentar

Har ikke behov for fullverdig laptop så jeg tenkte i grunnen mest på vekt og størrelse samtidig som den bør ha en skjermoppløsning som er såpass at jeg ikke føler jeg ser på verden gjennom et nøkkelhull. Når det gjelder prosessoren så trodde jeg at 1215N sin Intel Atom D525 Dual Core Processor 1.8GHz, skulle holde lenge når det kom til normal bruk.

iPad eller andre surfebrett er ikke aktuelt. Jeg er avhengig av fysiske tastatur, har aldri blitt fortrolig med berøringsskjermer.

Lenke til kommentar

iPad eller andre surfebrett er ikke aktuelt. Jeg er avhengig av fysiske tastatur, har aldri blitt fortrolig med berøringsskjermer.

Jeg tenkte som deg (er ikke spesielt happy med tastaturet på iPhone), men iPaden overrasket meg veldig postitivt på det området. Skriver ikke nevneverdig treigere eller med flere feil enn med et vanlig tastatur. Eneste forskjellen er at jeg må se mer på tastaturet når jeg skriver (men det er ikke en veldig stor ulempe når tastaturet ligger oppå skjermen).

Lenke til kommentar

Ja, à propos iPad. Heldige jeg ble trukket ut på jobben min (noe med media) til å prøve ut en slik hjemme.

 

Den er amerikansk, og må lades med adapter. Noen sjans til å få norsk tastatur ved hjelp av en patch?

 

Hadde ikke noe tro på lesebrett, siden jeg alt har en laptop, men du verden, den er praktisk til sofabruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...