ÅdneD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har lånt meg ein 450d og Tamron 70-300 av skulen, byggekvaliteten er ikkje heilt topp og AF er heller laber. Håper det fungere greit til Longboard. :/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva bruker folket som beskyttelse på LCD skjermen på kameraene? Trenger et til mitt Canon 1000D og går meg vill i jungelen blant disse beskyttelsene.. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva bruker folket som beskyttelse på LCD skjermen på kameraene? Trenger et til mitt Canon 1000D og går meg vill i jungelen blant disse beskyttelsene.. Jeg bruker ingenting. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Å oppbevare kameraet i vesken når det ikke er i bruk. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg lever ganske godt med litt riper på skjermene mine. Verken 5Den, 350Den eller iPhonen min er ripefri. Men who cares? Kameraet er jo til for å brukes, ikke noe vits i å behandle det som noe annet enn et arbeidsredskap. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har ikke brukt beskyttelse siden jeg mistet den som fulgte med D70'en min, og har ennå tilgode å se en eneste ripe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Herregud som Civilization 5 suger. Det må nok patches i et par år før det er noen vits i å spille det igjen. Både AI og spillmekanikk er totalt på bærtur. Det er bare å konkludere med at spillanmelderne gir karakter etter størrelsen på kickbacken, ikke kvaliteten på spillet. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Fekk nokon heftige riper i plastbeskytelsen min i sommar, då eg var på fjellet. Ikkje sikkert dei hadde komt i glasset på skjermen, men det skader jo ikkje bildekvaliteten å ha beskyttelse på. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hva bruker folket som beskyttelse på LCD skjermen på kameraene? Trenger et til mitt Canon 1000D og går meg vill i jungelen blant disse beskyttelsene.. Jeg kjøpte et sådan glass som man "limer" fast til skjermen for et par år siden,problemet var at man fikk relativt ofte kondensproblemer imellom de to.etter at den var fjernet har jeg ikke brukt noen form for beskyttelse og har heller ikke opplevd noen riper så blir nok ikke og benytte meg av sånne "dippedupper" mer. Man kan enkelt polere opp en matt skjerm. Endret 28. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Da var Sigma 150mm Macri lagt ut for salg. Går heller for en 85mm, og kanskje en 50mm etterhvert. Ble desverre for lite brukt, selv om det er et strålende objektiv. Sikla litt på denne, men blir nok i dyreste laget. Dersom noen vil bytte Macroen med en 85mm - rop ut Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 I følge Anews guru, Kenny Boy, så er 28-300 VR teh shit på fullframe - er visst en vinner. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kennyboy er jo stor fan av 18-200 VR til DX, så det burde jo ikke komme som en overraskelse. Og bah: irriterende å våkne halv seks og ikke få sove igjen, når vekkerklokken er stilt på åtte Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Meh. Våknet 05:00 - to småttiser som var våkne for dagen, og det var ikke nok kaffe til en hel kopp. Blæh. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Føler jeg våknet fem minutt etter jeg kom på jobb, med andre ord et kvarter siden. Tror jeg må gå å hente meg kaffekopp nummer to. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 I følge Anews guru, Kenny Boy, så er 28-300 VR teh shit på fullframe - er visst en vinner. Kenny er ikke guruen min, han er min homeboy. Serriøst... Forøvrig har jeg medfølelse med deg. Du får minne deg selv om at det blir bedre med tiden - mine barne er jo litt større, og på lørdag fikk jeg sove helt til 05:55! (da ble jeg vekket av en 5-åring som ropte "FERDIG!!" - herlig.) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Den nye 85/1.4 G skal visst også være teh shit. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Herregud som Civilization 5 suger. Det må nok patches i et par år før det er noen vits i å spille det igjen. Både AI og spillmekanikk er totalt på bærtur. Det er bare å konkludere med at spillanmelderne gir karakter etter størrelsen på kickbacken, ikke kvaliteten på spillet. Jeg syns det fungerte ganske bra jeg. En del endringer fra foregående år, men jeg syns de har vært til det bedre. Skeptisk til dette "kun en militær enhet pr heksagon", men det funker. Skal komme en patch nå om ikke så lenge, om det ikke allerede har kommet en. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 men det skader jo ikkje bildekvaliteten å ha beskyttelse på. Skader ikke bildekvaliteten å ikke ha beskyttelse heller. Nå vet ikke jeg hvordan du behandler kameraet ditt, men jeg har tilgode å se noen som virkelig har et behov for en slik beskyttelse Dette er ikke rettet mot deg, men jeg må bare uttrykke min oppgitthet når det kommer til alle som skal beskytte kameraet sitt. Kamera er en bruksgjenstand. De er bygd rimelig solide og tåler ganske mye når det kommer til slag/fall, skitt og vann. Se feks på Anew og Tomsis UV-filter-test. Billige kamera som får mye juling. Dyrere kamera tåler enda mer. Folk har vært på svømmetur med kamera, mistet balansen og svingt det i bakken i fallet, osv. Jeg har hatt kameraet mitt i 3 år nå, brukt det tidvis uten å tenke på om kameraet overlever, men det er fremdeles som nytt selv om det tidvis har vært med på utfordrende turer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har en stjerne i kameradisplayet på 30D. Det er ikke i det ytterste glasset, men innenfor et sted. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nok en dag på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå