ÅdneD Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sjølvsagt. Eg er berre på jakt etter noko eg kan ha med meg rundt om. Skulen har eit OK blits-set, men det kjem ikkje ut av studio. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) For de som eventuelt bor i studentbyen på Sognsvann er det action der ute - toppidrettssenteret brenner.. Endret 26. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 For de som eventuelt bor i studentbyen på Sognsvann er det action der ute - toppidrettssenteret brenner.. viss du sender bilder til vg, på sånne ting, får man peng da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) viss du sender bilder til vg, på sånne ting, får man peng da? Da dama var på Fedje i fjor høst så var det en kabelferje som velta (overfyllt av fulle landkrabber. Smart!). Selv om hun bare brukte mobilkamera så tjente hun nok til en Sigma 105mm 2,8 hvertfall. Hun sendte bilde til VG og til BA tror jeg det var, men husker ikke hvor mye hu fikk fra hver. Var mer enn vi regnet med hvertfall edit: Hun mente det var 5000 hun fikk av BA. Endret 26. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 For de som eventuelt bor i studentbyen på Sognsvann er det action der ute - toppidrettssenteret brenner.. viss du sender bilder til vg, på sånne ting, får man peng da? Er vel normalt å få frilanssatsene hvis de bruker bildet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det glemte jeg å nevne. Dama sendte film også. Kan være derfor hu fikk så godt betalt. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kva er dealen med at alle vil ha gangster bilete av seg sjølv? Hadde to slike shoots sist veka(useriøse saker), og no er det endå ein. Blir lei. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Både VG og Da'bladet bruker faktisk bildene av brannen til en bekjent av meg... Lucky bastard. Endret 26. september 2010 av Killswitch Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kva er dealen med at alle vil ha gangster bilete av seg sjølv? Hadde to slike shoots sist veka(useriøse saker), og no er det endå ein. Blir lei. Hva slags gangster type da ? Hip-hop eller Don Corleone ? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Slikt som dette, dessverre: Endret 26. september 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 syns den typen "folk" er latterlige, ikke er det pent heller! (høres ut som en gammel mann ) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 9000 for en standard 91 cm octa? Så utrolig overpriset. Hehe. Stiv pris ja, men så merker man den ekstreme kvaliteten det er på Profoto-produkter. Så er ikke Interfoto kjent for å ha de laveste prisene, men velger å betale litt mer nå i starten for å få godt kundeforhold der. Det vil nok lønne seg. Dog venter jeg på den dumme Profoto BatPac-en som aldri kommer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Slikt som dette, dessverre: Kan du gjøre meg en tjeneste? Fortell dem at de ser latterlige ut... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er jo ikkje heilt seriøst, så dei er nok klar over det sjølv. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du får minne dem på å ta med litt Clearasil neste gang de raner en 7-Eleven Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Det er jo ikkje heilt seriøst, så dei er nok klar over det sjølv. Ok, er foln i Trondheim som går slik shu, til vanlig... En vet jo ikke om en skal le eller gråte... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Og du får penger for å ta bilder av folk som vil ha slike bilder? Regner med dette ikke er noe du helst vil ha i en portfolio og gjør gratis. Ellers for Nikonians og andre interesserte som befinner seg i Bergen på torsdag: En Nikon-rep er på besøk i butikken til Ur og Foto og D7000 og P7000 er også på plass slik at dere kan tafse i vei... Endret 27. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tidsfordriv i studietimar. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Og du får penger for å ta bilder av folk som vil ha slike bilder? Regner med dette ikke er noe du helst vil ha i en portfolio og gjør gratis. Ellers for Nikonians og andre interesserte som befinner seg i Bergen på torsdag: En Nikon-rep er på besøk i butikken til Ur og Foto og D7000 og P7000 er også på plass slik at dere kan tafse i vei... Klokkeslett? Hadde vært kjekt å vite. Tenker meg en tur innom! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Du veit det er høst når 8000K er nøytral hvitbalanse (i solskinn)? Endret 27. september 2010 av ventle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå