Sutekh Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MB er kos. Selv om burken bråker og er relativt ubehagelig å være i, så klarte jeg fint å sovne bak. Klarte å sovne i BV-206 på full spiker også back in the day, men det var ikke fordi kjørekomforten var noe å rope hurra for. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Der røk ene stroben min til gulvs... og gulvet til helvete. Stuen er over 100kvm og flere planker er gone... fitte jeg har IKKE råd til dette. Blir vel kasta ut nå tenker jeg. ouch, pics? Meh, tok ett av strobene. http://img215.imageshack.us/img215/2846/img7326j.jpg Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MB er kos. Selv om burken bråker og er relativt ubehagelig å være i, så klarte jeg fint å sovne bak.Klarte å sovne i BV-206 på full spiker også back in the day, men det var ikke fordi kjørekomforten var noe å rope hurra for. Hehe - jeg sovnet i hverdagen utenfor øvelse. Er ikke bare bare med stabstilling. Meh, tok ett av strobene. http://img215.imageshack.us/img215/2846/img7326j.jpg Neish! Bare å kjøpe nytt blitsrør og modelleringslampe det. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 og si til hus-eier at du legger teppe ;P billigere enn gulv Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MB er kos. Selv om burken bråker og er relativt ubehagelig å være i, så klarte jeg fint å sovne bak.Klarte å sovne i BV-206 på full spiker også back in the day, men det var ikke fordi kjørekomforten var noe å rope hurra for. Hehe - jeg sovnet i hverdagen utenfor øvelse. Er ikke bare bare med stabstilling. Meh, tok ett av strobene. http://img215.images...46/img7326j.jpg Neish! Bare å kjøpe nytt blitsrør og modelleringslampe det. Hvordan skal jeg få ut de resterende bitene av lysene? Heldig at det var denne stroben som falt og ikke den andre. Denne hadde begynt å blitze hver gang den ble rørt på. Jeg skulle ta det på garanti, men ser ut til at jeg kan glemme det nå. Går emo her. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MB er kos. Selv om burken bråker og er relativt ubehagelig å være i, så klarte jeg fint å sovne bak. Klarte å sovne i BV-206 på full spiker også back in the day, men det var ikke fordi kjørekomforten var noe å rope hurra for. Hehe, sitter du i forvogna har du da relativt gode seter. Snakker om BV, var passasjer under en velt med en sånn en, artig å se et tre komme inn i hytta. Heldigvis ingen som ble skadd. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hvordan skal jeg få ut de resterende bitene av lysene? Sitter de så godt fast i gulvet? Nei -start i alle fall med å dra ut kontakten! Tror en tang/leatherman er grei nok til å få tak. Vurder også å stikke en leatherman/saks/whatever inn i restene av sokkelen og åpne den, så du klemmer inn på sidene i sokkelen innenfra - og så vrir du. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Sitter godt fast i stroben, ikke gulvet. Da hadde jeg vært pakket og klar til å dra til h... før folk kom hjem i huset. Men skal ta å finne fram en leatherman. Tror jeg har en jallaversjon liggende. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Hehe, sitter du i forvogna har du da relativt gode seter. Snakker om BV, var passasjer under en velt med en sånn en, artig å se et tre komme inn i hytta. Heldigvis ingen som ble skadd. Kjørte selv beltevogn på Jørstadmoen - kjenner også en som skrev TS på en BV som brant opp - TS'en er rammet inn.. *Får flashbacks til å smøre hele vogna med alle smørenipler etter badetur - det var drittjobb, det* Instruktørene forstod heller ikke hvorfor man ikke alltid kunne skru av vogna under parkering - fikk forklart dem at det var fordi BV'en nettopp hadde startet, og at man ikke hadde kjørt motoren med så høyt turtall at elektronikken skrudde seg på. Det ble altså løst med et kjapt trykk på gasspedalen - og så kunne man skru den av med tenningen. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke no stress å sove i baksetene på en BV, satt så godt atte.. spesielt med full GRU Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det var heller stress å ikke sovne bak rattet på en BV - sjåførens ansvar var å kjøre, og personen ved siden av sitt ansvar var å lese kart og holde begge to våkne. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er dette billig? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bare jeg som ikke klarer finne fram til fargefiltre hos fotovideo/interfoto? Aner ikke hva de ligger under. Kan noen være en slik en <--- og gi en hjelpende hånd? Tenkte det var like greit å slenge med på kjøpet av nytt blitsrør og innstillingslampe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bare jeg som ikke klarer finne fram til fargefiltre hos fotovideo/interfoto? Aner ikke hva de ligger under. Kan noen være en slik en <--- og gi en hjelpende hånd? Tenkte det var like greit å slenge med på kjøpet av nytt blitsrør og innstillingslampe. Til blitsene ? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Korrekt, unge mann. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Er dette billig? De pleier vel gå for en 14-17k, så ja - det er billig. Meeen - "pressebrukt" er ikke nødvendigvis en god ting - kommer an på slitasje. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Korrekt, unge mann. Da kan du prøve med gelatin filter,gamle mann Endret 23. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tusen hjertelig! Eneste jeg undrer på, hvilke farger er det? Aldri vært borti noe slikt før. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 HAtt to heftige fotoshuuts idag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tusen hjertelig! Eneste jeg undrer på, hvilke farger er det? Aldri vært borti noe slikt før. Skal jeg hjelpe deg med det så blir det garantert feil,vet bare hva det heter Litt tålmodighet så kommer det nok noen fornuftige svar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå