Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Mange gjør det etter et år inne ja... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvor god er formen og motivasjonen? Sjekk marinejeger'n Skal man virkelig utfordre seg selv så er sjøforsvaret sin minedykkerkommando tingen. Pluss man får en veldig god utdanning som kan brukes i det sivile også. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Hvor god er formen og motivasjonen? Sjekk marinejeger'n Skal man virkelig utfordre seg selv så er sjøforsvaret sin minedykkerkommando tingen. Pluss man får en veldig god utdanning som kan brukes i det sivile også. Har vært i kontakt med en orlogskaptein i MDK-avdelingen, og med Astma får jeg ikke prøve... Jævlig kult... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Rangerer du MDK over MJK altså? Vet ikke hvor god bruk folk flest har for å kunne desarmere miner og bomber i det sivile. Dykketrening og mye trening får du begge steder. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Rangerer du MDK over MJK altså? Vet ikke hvor god bruk folk flest har for å kunne desarmere miner og bomber i det sivile. Dykketrening og mye trening får du begge steder. Jeg rangere det ikke slik, men personer jeg har truffet som først har vært marinejegere for så å gå over til minedykking rangerte det slik. I og med dykkerferdighetene de tilegner seg er de også veldig ettertraktet i offshoreindustrien. Dykking i nordsjøen er veldig godt betalt. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hm, kan godt være, har ingen personlig erfaring med noen av delene. MDK har et større \ bedre dykketreningsapperat så, siden det er da er disse som er mest ettertraktet? Logisk egentlig, da de jo arbeider under vann. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg var ute en tur og skøyt en rull med Fujicolor Superia 800 her en kald, guffen, mørk og regntung høstkveld. Det var kult. Hvis jeg ikke føkka opp et aller annet noe alvorlig, bør det ha blitt en del kule bilder. Fint med lys reflektert i våt asfalt og brostein og denslags. Er spent på å se hvordan den filmen ser ut; det jeg har sett som er tatt med den blir bra. Veldig finkornet, ganske imponerende til å være 800 ASA. Er det noen her som har prøvd den, eller noe liknende? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hvis det er noen som lurer på hvor sommeren er, så er den i München og omegn. Her er et bilde fra alpene - dette er utsikten fra borgen i Salzburg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Mye støy i Salzburg for tiden? Kompresjons-artefakter? Endret 22. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Heh, dagens nye erfaring: fotografering av "moteshow" er slettes ikke det verste man kan bruke tiden på - var og fotograferte et lokalt kors moteshow i kveld for studentavisa her på folkehøgskola. Faktisk greit arrangement, med noen ganske flotte modeller også. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kom over en mappe med noen bilder fra en tidligere oktoberfest da jeg satt og rydda litt i bildekaoset, og da jeg så dem så husket jeg hvor morsomt det var å ta bilder til den oktoberfesten. Så jeg har bestemt meg for at jeg skal melde meg på årest oktoberfest. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har vært i kontakt med en orlogskaptein i MDK-avdelingen, og med Astma får jeg ikke prøve... Jævlig kult... Ai, det var leit. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Artikkel om workstation og meg på Apartment Therapy. Litt kult! 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 hmm, når jeg prøver gå inn på ene disken min via min datamaskin får jeg denne beskjeden : J:\ is not accessible. The disk structure is corrupted and unreadable. <-- HJELP?!?!? åssen fikser jeg dette? prøvde med en "chkdisk j: /F /R", men dette kom opp: The type of the file system is NTFS. Corrupt master file table. Windows will attempt to recover master file table from disk. Windows cannot recover master file table. CHKDSK aborted. evt. hva anbefales for å redde ut data fra disken? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nå går heller ikke en MB så veldig raskt heller... Men jo raskere du kjører, jo vanskeligere mål utgjør du så det kan jo være en fordel og Nå om dagen har man jo ikke lov til å kjøre den fortere enn 40 hvis det er folk baki (uten sikkerhetsbelter). Det var ikke akkurat morsomt å kjøre fra Værnes til Rissa i maks 40 sist jeg var inne på HV-øvelse. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Jeg kjørte fra Trondheim til Dombås på Styrkeprøven-dagen, snittet var 34km/t... Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Der røk ene stroben min til gulvs... og gulvet til helvete. Stuen er over 100kvm og flere planker er gone... fitte jeg har IKKE råd til dette. Blir vel kasta ut nå tenker jeg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 MB er kos. Selv om burken bråker og er relativt ubehagelig å være i, så klarte jeg fint å sovne bak. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Der røk ene stroben min til gulvs... og gulvet til helvete. Stuen er over 100kvm og flere planker er gone... fitte jeg har IKKE råd til dette. Blir vel kasta ut nå tenker jeg. ouch, pics? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå