Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rangerer du MDK over MJK altså?

Vet ikke hvor god bruk folk flest har for å kunne desarmere miner og bomber i det sivile. Dykketrening og mye trening får du begge steder.

 

Jeg rangere det ikke slik, men personer jeg har truffet som først har vært marinejegere for så å gå over til minedykking rangerte det slik. I og med dykkerferdighetene de tilegner seg er de også veldig ettertraktet i offshoreindustrien. Dykking i nordsjøen er veldig godt betalt.

Lenke til kommentar

Jeg var ute en tur og skøyt en rull med Fujicolor Superia 800 her en kald, guffen, mørk og regntung høstkveld. Det var kult. Hvis jeg ikke føkka opp et aller annet noe alvorlig, bør det ha blitt en del kule bilder. Fint med lys reflektert i våt asfalt og brostein og denslags. Er spent på å se hvordan den filmen ser ut; det jeg har sett som er tatt med den blir bra. Veldig finkornet, ganske imponerende til å være 800 ASA. Er det noen her som har prøvd den, eller noe liknende?

Lenke til kommentar

hmm, når jeg prøver gå inn på ene disken min via min datamaskin får jeg denne beskjeden : J:\ is not accessible. The disk structure is corrupted and unreadable. <-- HJELP?!?!? åssen fikser jeg dette?

 

prøvde med en "chkdisk j: /F /R", men dette kom opp:

 

The type of the file system is NTFS.

Corrupt master file table. Windows will attempt to recover

master file table from disk.

Windows cannot recover master file table. CHKDSK aborted.

 

 

evt. hva anbefales for å redde ut data fra disken?

Lenke til kommentar

Nå går heller ikke en MB så veldig raskt heller... Men jo raskere du kjører, jo vanskeligere mål utgjør du så det kan jo være en fordel og :tease:

Nå om dagen har man jo ikke lov til å kjøre den fortere enn 40 hvis det er folk baki (uten sikkerhetsbelter).

 

Det var ikke akkurat morsomt å kjøre fra Værnes til Rissa i maks 40 sist jeg var inne på HV-øvelse. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...