fo2re Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ved å lese lokalavisa feks. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Folk seie ifrå. Bilete har blitt fjerna no, fekk denne e-posten av redaktøren: "Fan steike i helvete! Dette er jævelskapen med nettet, eg har jo INGEN KONTROLL!!! Fjern faenskap straks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 du var litt snill synes jeg, men genialt svar du fikk iallefall Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Lightshow #1 by MichelangOle, on Flickr fant denne på flickr, lekkert! btw: dødt her idag :O Endret 22. september 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Shit! Meget dødt ja. Kaldt ute, mørkt og regn. Skal vist ta bilete av nokre jenter i morgon. Har lyst ut frå studio. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ja.. fotografene går i dvale nå når lyset forsvinn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Skulle tro de tok til forumet da Våknet selv kl halv 3 i morges (eller for dere ettermiddag) så er klar for litt aktivitet i kveld. Vi kan jo diskutere mulighetene for å blir sponset ved krigsfotografering... Trodde først at det var null stress via Forsvaret, det var det ikke. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 alle vil vist bli fotografer nå om dagen. Ser ut som det stiger i takt med interessen rundt dSLR... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sponset kan jeg ikke si jeg blir, men skal nå ut som fotograf for en eskadron på en øvelse i neste uke. Blir nok artig og spennende Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Sponset kan jeg ikke si jeg blir, men skal nå ut som fotograf for en eskadron på en øvelse i neste uke. Blir nok artig og spennende Er ikke heeelt inn på betegnelsene i forsvaret generelt sett og ei heller Hæren, hva, nøyaktig, er en eskadron? Jeg tenkte jeg kunne ta befalsutdanning med retning Afghanistan som soldat og da bare smyge med meg kameraet, men er ikke så jækla mye Afghanistan i Sjøforsvaret, ei heller mye å jobbe med for å kunne bli krigsfotograf. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 En eskadron er det samme som kompani. Eskadron er bare kavalerinavnet. Kavaleri er fra gammelt av soldater oppsatt til hest, i dag brukes det om soldater som er oppsatt på pansrede vogner og slåss enten fra disse, eller settes av for å slåss som fotsoldater. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Sponset kan jeg ikke si jeg blir, men skal nå ut som fotograf for en eskadron på en øvelse i neste uke. Blir nok artig og spennende Er ikke heeelt inn på betegnelsene i forsvaret generelt sett og ei heller Hæren, hva, nøyaktig, er en eskadron? Jeg tenkte jeg kunne ta befalsutdanning med retning Afghanistan som soldat og da bare smyge med meg kameraet, men er ikke så jækla mye Afghanistan i Sjøforsvaret, ei heller mye å jobbe med for å kunne bli krigsfotograf. http://no.wikipedia.org/wiki/Eskadron Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det skal ikke være en rød Hasselblad, da? Fellali'n! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tenkte jeg kunne ta befalsutdanning med retning Afghanistan som soldat og da bare smyge med meg kameraet, men er ikke så jækla mye Afghanistan i Sjøforsvaret, ei heller mye å jobbe med for å kunne bli krigsfotograf. Svært vanskelig å finne kystlinje i Afghanistan, ja. Hvor god er formen og motivasjonen? Sjekk marinejeger'n Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det skal ikke være en rød Hasselblad, da? Fellali'n! Me want.. Er vel nesten gratis den tenker jeg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tenkte jeg kunne ta befalsutdanning med retning Afghanistan som soldat og da bare smyge med meg kameraet, men er ikke så jækla mye Afghanistan i Sjøforsvaret, ei heller mye å jobbe med for å kunne bli krigsfotograf. Svært vanskelig å finne kystlinje i Afghanistan, ja. Hvor god er formen og motivasjonen? Sjekk marinejeger'n Hehe, motivasjonen er på topp (Bokstavelig talt, jeg skikkelig gira, var jo inne i 9 dager før kyssesyken snedte meg hjem, men jeg gleder meg og vurderer en del år i Forsvaret) Formen er ikke så bra nå, men har drevet med sykling på rimelig høyt nivå og jeg vet at jeg kan komme tilbake til veldig god form, men uansett hvor godt trent jeg blir får jeg ikke prøve på noen spesialstyrker da jeg har Astma. Skikkelig kjipt, men legen tror jeg kan vokse det av meg) Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg tenkte jeg kunne ta befalsutdanning med retning Afghanistan som soldat og da bare smyge med meg kameraet, men er ikke så jækla mye Afghanistan i Sjøforsvaret, ei heller mye å jobbe med for å kunne bli krigsfotograf. Svært vanskelig å finne kystlinje i Afghanistan, ja. Hvor god er formen og motivasjonen? Sjekk marinejeger'n Aldri si aldri, Kaia i Kabul er viden kjent i visse kretser. Men Olsen, sjø og afghan er ingen umulighet om du får lappen på MB (merchedes benz feltvogn \ "vanlig" bil) da det trengs endel sjåfører av denne typen dernede. Også drøssevis av assistentstillinger og adm. stillinger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 De vil aldri gi meg lappen for noe etter de ser kjøringen min, med mindre de trenger noen som kjører for å ikke dø. At jeg ikke sitter i fengsel for speeding er rart... Jeg kjører ikke fort der det er fare for unger og veier, men når man er på en landevei uten et hus i sikte teller ikke fartsgrenser. :=) Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nå går heller ikke en MB så veldig raskt heller... Men jo raskere du kjører, jo vanskeligere mål utgjør du så det kan jo være en fordel og Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 Sa ikke at jeg kan å kjøre fort bra, kun at jeg kjører fort :p Vi får se, kan være jeg endrer mening senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå