Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

En litt morsom artikkel på vg.no i dag.

 

I 2013 forventes det en kraftig solstorm som kan føre til at deler av jorda må klare seg i måneder uten strøm. ..

I tillegg til strømnettet, advarte de britiske forskene om at kommunikasjonssystemer vil kunne kollapse, fly vil ikke kunne lette, matforsyninger vil bli påvirket ..

Mens det med store bokstaver står i overskriften:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var min elskede makro lagt ut for salg til 4000,- på foto.no, er ikke så ille pris det vel...må nesten selge før mandagen...

Hvilken skal du så ha deg?

(Er det bare unnskyldning for å ikke delta i oktoberfesten, eller kanskje du skal ha den med OS som ble annonsert på Photokina?)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Ingen for øyeblikket, emn oppgraderer til OS'n eller 180mm'ern når jeg er ferdig i navy'n...

 

Edit: Skal på rekruttskole på mandag, og trenger pengene mer enn en makro under førstegangstjenesten.

 

Hva faen skal du med penger i militæret,du får jo både mat,seng og lange underbukser :w00t:

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Ingen for øyeblikket, emn oppgraderer til OS'n eller 180mm'ern når jeg er ferdig i navy'n...

 

Edit: Skal på rekruttskole på mandag, og trenger pengene mer enn en makro under førstegangstjenesten.

 

Hva faen skal du med penger i militæret,du får jo både mat,seng og lange underbukser :w00t:

Har noen regninger som må betales og aner ikke når jeg får lønn så vil gjøre ferdig alt før jeg drar inn.

Lenke til kommentar

Jeg var inne til rekrutten i Juli, men ble sendt hjem etter at blodprøvene mine ikke var gode nok. (Kyssesyken) I ettertid, da jeg prøvde å få ny innkallelse fikk jeg ny vurdering av blodprøver, fikk forlengelse av mudden, så jeg ringte og kjefta på de via VPV, så kommer det frem at jeg først ble sendt hjem fordi de analyserte gale blodprøver, så kom det også frem at samme feilen var begått i den nye vurderingen, ennå jeg hadde skrevet blod-verdiene i mailen med søknad + lagt ved kopi av legens utskrift.

 

Så ja, har tenkt å fortsette. Kommer til å være i Forsvaret til jeg blir lei eller til jeg får lyst til å studere/jobbe med noe annet.

 

Akkurat nå er ikke Høgskole eller Universitet særlig fristende.

Lenke til kommentar

Var ein liten tur innom ebay og fekk akutt kløe i kjøpefingeren.

Oly 50-200 swd til ca 5kNOK i MINT condition vart dermed resultatet :dribble:

 

Woot... 50-200 SWD til 5k? :ohmy:

 

Gratulerer! :woot:

 

Prøvde det hos JP Bergen, men var utrolig vanskelig å skru det av huset igjen når jeg var ferdig med å teste det. :p

Lenke til kommentar

Skriver her også, jeg.

 

Genialt! Når man først lager adaptre for å sette på objektiver på Sony NEX eller 43 - hvorfor ikke utnytte den større bildesirkelen til noe? Lensbaby annonserer tiltshiftadaptre, så man kan sette Nikon-objektiver på Sony Nex eller 43 - og få tilt/shift! Genialt!!

 

Dette må da være konge for Nikon-brukere med en NEX eller 43 som system nr. to! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...