Euklid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Avsporing apropos ingenting: jeg skriver dette på iPaden min, og den oppfatter visst Trondsters 70-200-objektiv som et telefonnummer, og lager automatisk en link jeg kan legge til i kontaktlisten min. Hvis objektivet ditt skulle ringe i natt er det bare iPaden min som kjeder seg, Trondster. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Avsporing apropos ingenting: jeg skriver dette på iPaden min, og den oppfatter visst Trondsters 70-200-objektiv som et telefonnummer, og lager automatisk en link jeg kan legge til i kontaktlisten min. Hvis objektivet ditt skulle ringe i natt er det bare iPaden min som kjeder seg, Trondster. Litt ambivalent om jeg skal knekke av latter eller gi deg misunnelig truserøsk for å eie en iPad.. :D PS: Husk +45 foran - jeg bor i Danmark! Ekte purister klarer seg med engangskamera. ..Og kjøper da også bare ett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ekte purister klarer seg med engangskamera. ..Og kjøper da også bare ett. Som de fremkaller selv i svart-hvitt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Som de fremkaller selv i svart-hvitt. Fremkaller? De vet da godt hvordan bildene vil se ut. Edit: Spesielt de fra Brockian Ultra Cricket-kampen.. Endret 20. september 2010 av Trondster Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ekte purister klarer seg med engangskamera. ..Og kjøper da også bare ett. Som de fremkaller selv i svart-hvitt. Med hjemmelagde kjemikalier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du vinner denne runden, Trondster. Jeg er svar skyldig nå. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 ]Ekte purister klarer seg med engangskamera. Jeg føler en oktoberfest kalle. Gud så vakkert det ville vært. For det er vel ikke zoom på et engangskamera? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Forøvrig var merkekriger mye morsomere før, når det var røkla mot Canon. Etter at Nikon ble utvilsomt best igjen, så har alle begynt å hate oss i stedet. Det er ikke like morsomt å bli hatet som å hate. Pøh. Nikon er best for de som trenger ting som stor sensor OG autofokus. Vi som er litt mer hard core trenger som kjent ikke mer enn ni fokuspunkter. edit: Eller er det 11 i 5Den? Husker faktisk ikke. Endret 20. september 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Pøh. Nikon er best for de som trenger ting som stor sensor OG autofokus. Vi som er litt mer hard core trenger som kjent ikke mer enn ni ett fokuspunkter. Fiksa den for deg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Pøh. Nikon er best for de som trenger ting som stor sensor OG autofokus. Vi som er litt mer hard core trenger som kjent ikke mer enn ni ett fokuspunkter. autofokus i hele tatt Fiksa den for deg. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Flott observasjon. Kan jo iallefall ikke bruke de ytre fokuspunktene, så i praksis har man bare ett når man skyter med 5D! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men, som jeg klarte å skrive i bildetråden, noen som veit hvor man får tak i engangskameraer nå for tiden? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De aller fleste fotobutikker selger - brukte engangskamera gjennom hele russetida mi, i 2009. Solgte også et par da jeg jobba på Bunnpris, så kan hende du finner i andre dagligvarebutikker også. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Herlig. Dette må spores opp. Kanskje man kan finne på noe flott som en slags ekstrafest i oktoberfest. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 og på clas ohlson har dem to. Et vanlig og vanntett kamera for tøffe tak Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Samtidig så må jeg innrømme at jeg ikke vet helt om jeg tør vise meg med et sånt ett. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Uggh. Nettavisen/Side2 har brukt ett av mine bilder uten tillatelse - ikke har de kreditert meg heller. Må vel sende en krass mail. Er det dobbel frilanssats som det er vanlig å be om (og hva er satsene?)) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Dette suger... Skal assistere under en jævlig viktig shoot i morgen og får ikke sove... Kan ha noe med at jeg sov til 12:30 i dag... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg føler en oktoberfest kalle. Gud så vakkert det ville vært. For det er vel ikke zoom på et engangskamera? Et Fujifilm Instax 210 kan jo være et godt alternativ. Da får du bilde med en gang og kan slenge det rett i scanneren. Hvorfor rote med fremkalling hvis man kan slippe. Fast 95mm og f/14 med ISO800 film må jo være perfekt til Oktoberfesten. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Uggh. Nettavisen/Side2 har brukt ett av mine bilder uten tillatelse - ikke har de kreditert meg heller. Må vel sende en krass mail. Er det dobbel frilanssats som det er vanlig å be om (og hva er satsene?)) 2x frilans er det vanlige ja, og du finner satsene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå